ahoj...myslel som ze som pisal na vlakno, ze sa nakoniec ta hlava, ci tesnenie pod hlavou sa nepotvrdilo...praskla tam len priruba na hadice, tak ju vymenili za origo mazda diel.upgrade uz nie z plastu ale normalne kovova, vymenil som aj termostat, kvapalinu a vsetko zatial ide, nic netlakuje, nic neprehrieva..taktiez pocistili egr, klapku a nejake trubky a vraveli ze nebola za tak zanesena....takze som ako dalsi krok robil olej, a ako som pisal hral sa s Forscanom a nejako som vymazal aj historiu DPF regeneracii..tak som myslel ze to ze sa mi po par km zacalo regenerovat, ze to je nejaky novy cyklus haha..no uvidim, prebehnem to cez 200 km zajtra a v nedelu, dufam ze ma milo prekvapi. Ale skorej ma serie ta hodnota zriedeneho oleja, kedze mam po vymene oleja a cakal som nulu...aj ked minule som mal nieco okolo 5 g a potom sa mi to opat hodilo na nulu...este idem kupit tu OBD lepsiu diagnsotiku Vgate vLinker FD+, co tu Shrek odporuca, nech to meria spravne. Tieto motory to je zazrak ..clovek sa pritom stane pomaly polomechanik

..ale hned v Januari pri prvej prilezitosti skocim za Shrekom odstavit EGR a skusit pocarovat s tou jeho novou mapou a hadam mi aj nieco povie na moje vysledky z Forscan.