Pro vypozorování toho, jak se auto chová, nic jiného než jezdit a logovat nejde. Na to je pochopitelně pohodlnější ForScan Lite do mobilu a Bluetooth adaptér.
Zkus poptat někoho z
https://www.fcd.eu/?tab=t22§ion=s2
Ještě pár poznatků k automatické regeneraci z Mazda ESI:
Automatické řízení regenerace DPF
- PCM řídí spalování a odstraňování pevných částic, pokud vozidlo jede 10-20 minut a jsou splněny všechny následující podmínky.
Podmínky spuštění automatického řízení regenerace DPF
- Motor je zcela zahřátý (teplota chladicí kapaliny motoru: 80 °C nebo více*1).
- Rychlost vozidla: Po dosažení rychlosti 15 km/h nebo vyšší (pokud je zjištěna dopravní zácpa, po dosažení rychlosti 5 km/h nebo vyšší).
- Nahromaděné množství PM: Stanovená hodnota*2-10,0*3 g/L.
- Po spuštění řízení regenerace DPF pracuje, dokud se množství akumulovaných PM nesníží na přibližně 0 g/L.
*1: Pokud je frekvence úplného zahřátí motoru malá, je nejnižší teplota chladicí kapaliny motoru pro spuštění 40 °C nebo vyšší.
*2: Údaj kolísá v závislosti na ujeté vzdálenosti/podmínkách.
*3: Pokud nahromaděné množství PM dosáhne 10,0 g/l nebo více, provede se výstupní kontrola (snížení množství PM ve výfukových plynech a teploty výfukových plynů) a automatická kontrola regenerace DPF se zablokuje.
Dej sem ještě hodnoty při spuštěném motoru:
FI_LRN_01 až FI_LRN_44
INJ_AL_DIS, INJ_AL_FRQ, INJ_WL_DIS, INJ_WL_FRQ
EGRP a EGR_C_BP