Vačka se nemění, když jí nic není. Takže 15tis nevim... Postupuješ nelogicky.
1) Auto dávám tam, kde vím, že problém vyřeší EFEKTIVNĚ a mají zkušenost. Nemá smysl cpát specifické auto do obecného servisu. A dávám to tam, dke jim věřím, aby mi kamarád nemusel radit a znejisťovat mě, že STARÉ (proboha..) podložky pod vstřikama můžu na autě nechat...
2) Pokud mi někdo řekne, že ten motor a jeho problémy je většinou náchylný na vačku a z toho to všechno pochází, je to první co kontroluju
3) Pokud už proboha mám venku vstřiky, což je skoro to jediné co hlavně brání sundání ventildeklu, tak sundám ten ventildekl

4) Když už jsou ty vstřiky venku a já krista ježíše boha jeho mám problém s ředěním oleje naftou, tak je nechám ty vstřiky zkontrolovat na stolici
Všechno co neudělám HNED, tak nemůžu vyloučit a STEJNĚ se k tomu pravděpodobně vrátím, takže tu práci nutnou k tomu, abych se dostal k vačce, budu platit zase znova...Místo jednoho většího servisně - kontrolního zásahu a auta nepojízdného týden budu mít 5x servis, pokaždé na několik dnů a ...
A už mlčím, držím pysk a neříkám nic. Protože je to přesně co říkám - ty radu NECHCEŠ. Ty si odmítáš připustit, že postup není správný a chceš krátkou cestu k řešení tvého problému za tebou daných podmínek. A to neexistuje.
P.S : A tu diagnostiku shazuju, protože se na ní upínáš jako na písmo svaté. Diagnostika je kontrolní nástroj pro obecnou představu. Ne na opravu. A určitě ne tato. Je to nápověda. Víc nic.
K tomu chci ještě dodat, že u Common Railu například diagnostika ráda ukazuje, že je v prdeli jeden vstřikovač na základě korekcí, ten JEDEN "problémový" se nechá udělat, nebo vymění za nový a hle...následně korekce přeskočila na jiný. Jakto, když diagnostika ukazovala jen jeden ? No protože tak ten systém funguje a nelze očekávat, že nějakou náhodou zdechnul jen ten jeden, když ty zbylé jedou na stejnou naftu...Prostě - ono to nikdy není tak jednoduché. A to je přesně důvod proč já osobně už nikdy naftové auto nechci a když to jen trochu půjde, nechci je ani opravovat.