Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Ale nemáš asi šajnu o tom, co ten software umí. M-MDS je proti tomu hrošík liberijský.Shr3k - ježiši pardon. Spletl jsem si jednu komunistickou zemi plnou podvodníků za jinou
Vzhledem k tomu, kam se diskuze posunula od dotazu na vymačkané podložky, není divu. "máchat hodnotama z nějaké Čínské diagnostiky" jen neodpovídalo "se nejde upnout na jeho výstupy a máchat s nimi jako s jedinou pravdou".A přitom si tady teď vysvětlujeme, jestli ForScan je, nebo není dobrej. o tom jsem ale já nemluvil. Já jsem řekl, že se nejde upnout na jeho výstupy a máchat s nimi jako s jedinou pravdou. Ne vždy.
Já neříkám , že s nimi máte něco společného... Těsnění tam je nové . Toto je fotka poté , co to technik vyndal.My tady nemáme nic společného s Mazda Algon Cheb a taková informace je nám k ničemu. Máš venku vstřiky, měníš podložky za 50 kaček a je ti líto dát osm stovek za nové těsnění?
https://www.google.com/maps/search/denso+servis+vstřikovačů/@49.8556507,14.3306996,8z/data=!3m1!4b1 Máš venku vstřiky, nemáš jiné, které bys zkusila, a je ti líto poslat/zavést je do servisu, aby aspoň změřili rozprach a vyloučili vadu vstřiku? I kdyby je měli jen hodit do ultrazvuku...
WTF? ForScan je ruský.
Aplikace je Forscan Lite a diag . je OBD 2. Doporučili jsme mi to zde několikrát... Víc k tomu asi nemám co říci....Vzhledem k tomu, kam se diskuze posunula od dotazu na vymačkané podložky, není divu. "máchat hodnotama z nějaké Čínské diagnostiky" jen neodpovídalo "se nejde upnout na jeho výstupy a máchat s nimi jako s jedinou pravdou".
BTW to ani nejsou výstupy ForScanu, ale hodnoty, která daná jednotka, zde PCM, vysílá na HS CAN sběrnici ve formě AT příkazů a odpovědí na ně (podobně jako kdysi modemy). ForScan jen ta hlášení vezme a konvertuje je do lidsky pochopitelné podoby, ostatně jako kterákoliv jiná OBD-II diagnostika (v případě ForScanů a podobných specializovaných jen rozšířená o čtení extra PIDů z nestandardních adres).
Nesedělo tam to, že fráze "máchat hodnotama z nějaké Čínské diagnostiky" neměla žádnou vypovídající hodnotu (krom pohrdlivých adjektiv). Svoji myšlenku jsi totiž rozvedl až o pár příspěvků později.Asi nechapu co na tom nesedi,tak vysvetlim na pripadu.
Fajn, tak se přeneseme přes to, co kdy provedla Mazda Algon Cheb, protože oni nám tady k tomu nic nenapíšou a recenze servisů jsou jinde, a uděláme to, co neprovedla, ju?Já neříkám , že s nimi máte něco společného... Těsnění tam je nové . Toto je fotka poté , co to technik vyndal.
Po tomto príspevku začínam mať zlú predtuchu, že keď dôjde na otvorenie veka a vačka bude ok, tak to budú tiež vyhodené peniaze?Když jste mi řekli , že to bude sání.. nechala jsem čistit sání.. vyhozené peníze.. vstřiky.. podložky... opět nepomohlo... čidla... nic... Metoda pokus - omyl... Proto se ptám, zda někdo ví, čím by to konkrétně mohlo být (např. z hodnot z diagnostiky) , bez toho abych vyhodila dalších cca 15 za vačku a opět skončila u stejného výsledku.
Problém je, že nevím CO neprovedla.... A chci se vyhnout tomu , abych postupně povymněňovala půlku auta....Nesedělo tam to, že fráze "máchat hodnotama z nějaké Čínské diagnostiky" neměla žádnou vypovídající hodnotu (krom pohrdlivých adjektiv). Svoji myšlenku jsi totiž rozvedl až o pár příspěvků později.
Fajn, tak se přeneseme přes to, co kdy provedla Mazda Algon Cheb, protože oni nám tady k tomu nic nenapíšou a recenze servisů jsou jinde, a uděláme to, co neprovedla, ju?
To my tady taky ne.Problém je, že nevím CO neprovedla...
Však to se nijak nevylučuje. Ale jen věštěním to nevykoumáme. Kontrola EGP senzorů, ačkoliv měla v minulosti proběhnout včetně výměny, pokud si pamatuju, je jediná možnost jak zjistit, že je reálná průchodnost filtru špatně interpretována. Pak už zbývá jen kouřivost (vstřiky, vačka, EGR).Proto prikladam ty vystupy z diagnostiky... V minulem vlakne mi tady nekolik lidi, vcetne Tebe radilo, abych poridila FS , rozbehala diagnostiku a hodila sem vystupy s tim , ze se posunem dal...
Jeden minimálně ano, snad profoukli a zkontrolovali i ty hadičky. https://www.mazdaklan.cz/threads/neustaly-problem-s-dpf.6506/#post-131966Senzor výfukových plynů je teda vyměněný? Vím, že je to dalších 5 tisíc, ale aspoň se nemusí nic rozebírat
Vačka se nemění, když jí nic není. Takže 15tis nevim... Postupuješ nelogicky.
1) Auto dávám tam, kde vím, že problém vyřeší EFEKTIVNĚ a mají zkušenost. Nemá smysl cpát specifické auto do obecného servisu. A dávám to tam, dke jim věřím, aby mi kamarád nemusel radit a znejisťovat mě, že STARÉ (proboha..) podložky pod vstřikama můžu na autě nechat...
2) Pokud mi někdo řekne, že ten motor a jeho problémy je většinou náchylný na vačku a z toho to všechno pochází, je to první co kontroluju
3) Pokud už proboha mám venku vstřiky, což je skoro to jediné co hlavně brání sundání ventildeklu, tak sundám ten ventildekl
4) Když už jsou ty vstřiky venku a já krista ježíše boha jeho mám problém s ředěním oleje naftou, tak je nechám ty vstřiky zkontrolovat na stolici
Všechno co neudělám HNED, tak nemůžu vyloučit a STEJNĚ se k tomu pravděpodobně vrátím, takže tu práci nutnou k tomu, abych se dostal k vačce, budu platit zase znova...Místo jednoho většího servisně - kontrolního zásahu a auta nepojízdného týden budu mít 5x servis, pokaždé na několik dnů a ...
A už mlčím, držím pysk a neříkám nic. Protože je to přesně co říkám - ty radu NECHCEŠ. Ty si odmítáš připustit, že postup není správný a chceš krátkou cestu k řešení tvého problému za tebou daných podmínek. A to neexistuje.
P.S : A tu diagnostiku shazuju, protože se na ní upínáš jako na písmo svaté. Diagnostika je kontrolní nástroj pro obecnou představu. Ne na opravu. A určitě ne tato. Je to nápověda. Víc nic.
K tomu chci ještě dodat, že u Common Railu například diagnostika ráda ukazuje, že je v prdeli jeden vstřikovač na základě korekcí, ten JEDEN "problémový" se nechá udělat, nebo vymění za nový a hle...následně korekce přeskočila na jiný. Jakto, když diagnostika ukazovala jen jeden ? No protože tak ten systém funguje a nelze očekávat, že nějakou náhodou zdechnul jen ten jeden, když ty zbylé jedou na stejnou naftu...Prostě - ono to nikdy není tak jednoduché. A to je přesně důvod proč já osobně už nikdy naftové auto nechci a když to jen trochu půjde, nechci je ani opravovat.
500 km testovaci jizdy neni treba , uz behem 30ti km se na diagnostice pozna, zda je vyreseno , nebo ne... Ani nutne nekoho, kdo si bude hrat...neverim, ze by auto napechovane "od hlavy az k pate" elektronikou nedokazalo dat jedine voditko k tomu, co je spatne...Skrátka na riešenie problému potrebuješ niekoho, kto si auto vezme a bude sa s tým hrať - mať takú hobby, zároveň má skúšobné vstekovače, a všetky možné položky skladom. A keď už problém odstráni, tak urobí ešte 500km testovacích jázd, pre istotu.