Vyřešeno mám, protože kdybych čekala na místní a nějakou kloudnou radu , místo kritizování... asi bych to rovnou raději mohla hodit ze skály

. Pomohla výměna všech vstřikovačů... Každopádně děkuji za informace. Aktuálně mám regenerace po cca 220+ km , hodnoty jsou v normě. Vše šlape jak má. Měla jsem možnost vstřiků "na zkoušku" , kdyby to jimi nebylo , daly se vrátit .. Jinak bych si asi nelajsla něco "jen tak" zkoušet za 50 000,- Kč .. jo a stály mě všechny 10 000Kč , takže za mě super (ano, jeté) . Nebyla svolávačka na vačku , alespoň v autorizáku nic neříkali.. nicméně stejně už jim nevěřim ani nos mezi očima

. Alespoň tomu pražskému...To mě mrzí co jsi měl za trable... Mazda je zrádná v tom , že většinou nedá abolutně nic na vědomí majiteli .... To samé s těmi regeneracemi, dokud to nespadne pod 50km , nerozsvítí se žádná kontrolka, žádná chybová hláška... Ticho po pěšině. Takže dokud nerozběháš diagnostiku a nezaměříš se na to ... nemáš šanci .. Max podle lehce zvýšené spotřeby. To samé vstřiky - hodnoty na diagnostice ok, nebyly rozhozené , auto neškubalo , žádné propady ve výkonu , atd. Dokonce byly venku... Na nic se nepřišlo... dokud se nevyměnily..