• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

interiér Nezávislé vytápění Webasto - obecně

A i-Stop problem delat nebude? Ale asi nez se stihne ohrat, tak stejne nebude v kondici na aktivaci.

Kazdopadne ja bych sve auto v noci pred barakem moc nastartovane nechtel, dela hluk o_O.
 
i-Stop se podle mne v poloze P a zatažené ruční brzdě aktivovat nebude. Myslím, že musí být zařazena rychlost a sešlapnutá brzda.
 
V tom případě je ta Pandora Smart (nebo Smart Pro s GPS) nejlepší řešení, navíc s bonusem (že si člověk může udělat bez obav výlet třeba do Polska ;) ).

Páni, klobouk dolů, tenhle systém vypadá dost dobře a zřejmě odpovídá tomu, co potřebuji. Podle model. příkladu na jejich stránkách (tam je teda třílitr Audi A6) bych se při koupi Smart Pro dostala sakumprásk na 20t., což už si člověk lépe odůvodní při placení... Zažádám o nabídku a uvidíme. Každopádně ještě jednou díky!
 
Ano to řešení s dálkový startem přes ALARM je super a levnější, ale má to jeden háček, musíš mít parkování auta na rovince nebo mírném kopci. Já mám parkování z kopce většího a proto jsem se bál toto použít, měl jsem strach, že i když podložím kolo a budu mít zatáhlou ruční brzdu, že by to mohlo nějak poskočit při nastartování a zrovna by prasklo lanko ručky a proto jsem použil tehdy WEBASTO u M3 I generace v benzínu a stálo to tehdy kolem 23 tisíc. Teď už tak paranoidní nejsem a jen bych nechal zatáhlou ručku a ani bych nepodložil kolo :-). Pak u dalšího auta jsem si nechal postavit přístřešek a to je super, žádné škrábání ani ometání.
 
Poslední úprava:
Ano to řešení s dálkový startem přes ALARM je super a levnější, ale má to jeden háček, musíš mít parkování auta na rovince nebo mírném kopci. Já mám parkování z kopce většího a proto jsem se bál toto použít, měl jsem strach, že i když podložím kolo a budu mít zatáhlou ruční brzdu, že by to mohlo nějak poskočit při nastartování a zrovna by prasklo lanko ručky a proto jsem použil tehdy WEBASTO u M3 I generace v benzínu a stálo to tehdy kolem 23 tisíc. Teď už tak paranoidní nejsem a jen bych nechal zatáhlou ručku a ani bych nepodložil kolo :). Pak u dalšího auta jsem si nechal postavit přístřešek a to je super, žádné škrábání ani ometání.

Jj, to parkování na rovině problém není, před branou mám nově udělané stání a pintlich rovinu, ovšem nekryté, proto ta touha po topení. Za vypočtených 54t si asi někoho najmu, kdo mi to ráno omete a oškrabe...

To s tím Webastem mě pořád docela leží v hlavě - asi si nechám v Mazdě přeci jen přesně vypsat, co mi to tam za 54t. kalkulovali....CX-3 přeci vychází z M3, takže pokud jsi (před pár léty, to je jasné) dal za řešení do M3 23t., tak do CX-3 to snad nemůže stát více než dvojnásobek:(...i když tady je možné všecko.
Přišla mi včera konečně "nabídka" od jednoho z autoriz. partnerů Webasta - a to je tedy taky mazec, ani nemám chuť to někomu takovému nakonec k realizaci dát. Já se vypisuju s přesnou specifikací vozu, vyplňuju na jejich stránkách možné i nemožné detaily o autě a přijde mi asi pět vět o tom, že řešení pro auta a karavany stojí od X do Y dle vnitřního prostoru vozu, ovladače od X do Y atd. Takže spočteno plusminus realizace v rozpětí 25-70t., to je fakt nabídka jak stehno. A poslední věta mě rozsekala - pokud chci nabídku přímo pro svůj vůz, nemám váhat a napsat jim :eek:
 
Jj, to parkování na rovině problém není, před branou mám nově udělané stání a pintlich rovinu, ovšem nekryté, proto ta touha po topení. Za vypočtených 54t si asi někoho najmu, kdo mi to ráno omete a oškrabe...

To s tím Webastem mě pořád docela leží v hlavě - asi si nechám v Mazdě přeci jen přesně vypsat, co mi to tam za 54t. kalkulovali....CX-3 přeci vychází z M3, takže pokud jsi (před pár léty, to je jasné) dal za řešení do M3 23t., tak do CX-3 to snad nemůže stát více než dvojnásobek:(...i když tady je možné všecko.
Přišla mi včera konečně "nabídka" od jednoho z autoriz. partnerů Webasta - a to je tedy taky mazec, ani nemám chuť to někomu takovému nakonec k realizaci dát. Já se vypisuju s přesnou specifikací vozu, vyplňuju na jejich stránkách možné i nemožné detaily o autě a přijde mi asi pět vět o tom, že řešení pro auta a karavany stojí od X do Y dle vnitřního prostoru vozu, ovladače od X do Y atd. Takže spočteno plusminus realizace v rozpětí 25-70t., to je fakt nabídka jak stehno. A poslední věta mě rozsekala - pokud chci nabídku přímo pro svůj vůz, nemám váhat a napsat jim :eek:
To je fakt vtipné! Tolik let po revoluci a stále je tu tolik zaměstnanců a obchodníků které zákazník obtěžuje.Co elektrický předehřev?

Odesláno z mého SM-G975F pomocí Tapatalk
 
To je fakt vtipné! Tolik let po revoluci a stále je tu tolik zaměstnanců a obchodníků které zákazník obtěžuje.Co elektrický předehřev?

Odesláno z mého SM-G975F pomocí Tapatalk

Já v tom popravdě dost plavu...v tom technickém řešení. Chtěla jsem dát Mazdě vydělat a poptala jsem řešení svého problému s ranním (aspoňtrochu)odmražením auta - no a dostala jsem řešení ve formě Webasta za padesát, žádné další varianty. Takže jsem se s důvěrou obrátila sem a doufala, že už to někdo řešil nebo řeší. A teď už vím tedy o Pandoře (ještě jednou díky), ovšem o elektrickém předehřevu si jdu teprve počíst, o tom nemám tušení...
 
Já v tom popravdě dost plavu...v tom technickém řešení. Chtěla jsem dát Mazdě vydělat a poptala jsem řešení svého problému s ranním (aspoňtrochu)odmražením auta - no a dostala jsem řešení ve formě Webasta za padesát, žádné další varianty. Takže jsem se s důvěrou obrátila sem a doufala, že už to někdo řešil nebo řeší. A teď už vím tedy o Pandoře (ještě jednou díky), ovšem o elektrickém předehřevu si jdu teprve počíst, o tom nemám tušení...
Já dostal v Mazdě nabídku na Webasto za 65k Kč...
Jinak co jsem objevil ten předehřev, tak je to jednoduché na montáž (je to v podstatě jednoduchý přímotop, který se zašroubuje do mrázové zátky). Problém je jen v tom, že v Mazdě mne s tímto vyhodili, resp. se stavěli odmítavě k montáži do auta v záruce.

Odesláno z mého SM-G975F pomocí Tapatalk
 
Já dostal v Mazdě nabídku na Webasto za 65k Kč...

Odesláno z mého SM-G975F pomocí Tapatalk

Tak to je síla...já bych se se zimní sadou kol a gum a Webastem přehoupla přes hranici 700t. za auto, sice super auto, ale i tak...
Chci se zeptat - půjdete do toho nebo budete řešit jinak? Dostala jsem tip na Pandora Smart / Smart Pro nebo elektrický předehřev... ovšem pro mě španělská vesnice. Tak hledám člověka, co to nějak zdárně vyřešil za smysluplnou sumu.
 
Neměl jsem na to moc času, ale předpokládám, že nakonec ten předehřev pořídim. Vychází to na (pokud si pamatuji správně) směšných cca. 5000,-. Jediné, co to omezuje, je nutnost mít někde zásuvku, ke které se to připojí. Spuštění lze řešit časovačem do zásuvky za stovku z hobymarketu. V mém případě to bude jen znamenat, že před záručními prohlídkami to vždy vymontuju a pak to tam zase vrátím. To obnáší vyšroubovat ten přímotop, vypustit chladicí kapalinu, našroubovat mrazovou zátku a nalít znovu chladicí kapalinu.

Odesláno z mého SM-G975F pomocí Tapatalk
 
Aha, no u mě předehřev padá, protože délka kabelu před barák... A hlavně si to nebudu umět vymontovat a vše s tím spojené. U Pandory se dostanu na 20t., to mi ještě jakžtakž přijde slušné, Webasto je neuvěřitelná palba.
 
No dle mě, pokud je třeba to mít z 99% na to, aby se odmrazilo čelní sklo a boční skla ráno před odjezdem, tak je nejlepší ten dálkový start auta cca 10 minut před odjezdem, tím se nahřeje motor a už částečně bude odmrazovat sklo, protože ventilace najede na otáčky, které byly při vypnutí auta večer, což každý má asi cca na dvojku nebo trojku. Pak nastoupíš do auta a jen přepneš ventilaci na pětku nebo šestku, zapneš pás, nasadíš mobil do držáku, zapojíš USB (ženy se zkontrolují v zrcátku) a uplyne minuta a skla budou skoro OK pro rozjezd.
Co jsem měl WEBASTO v M3 I. generace, tak to nebyla žádná sláva, by jsem i zklamaný, musel jsem ho zapnou cca 20 až 30 minut předem, aby to odmrazilo skla nějak kloudně a když byl velký mráz, pod 20°C, což bývalo v roce 2005 a více často, tak to neodmrazilo pořádně a navíc se to WEBASTO automaticky i vypnulo po čase (už nevím zda 35 minut) nebo když baterie klesla pod nějakou úroveň. Kdyby mě to tehdy nestálo jen cca těch 23 tisíc a stálo by to 50, tak bych i zuřil, že to byla investice špatná. Dnes jsou už možná výkonnější, přece jenom já ho měl v roce 2005.
 
No dle mě, pokud je třeba to mít z 99% na to, aby se odmrazilo čelní sklo a boční skla ráno před odjezdem, tak je nejlepší ten dálkový start auta cca 10 minut před odjezdem, tím se nahřeje motor a už částečně bude odmrazovat sklo, protože ventilace najede na otáčky, které byly při vypnutí auta večer, což každý má asi cca na dvojku nebo trojku. Pak nastoupíš do auta a jen přepneš ventilaci na pětku nebo šestku, zapneš pás, nasadíš mobil do držáku, zapojíš USB (ženy se zkontrolují v zrcátku) a uplyne minuta a skla budou skoro OK pro rozjezd.
Co jsem měl WEBASTO v M3 I. generace, tak to nebyla žádná sláva, by jsem i zklamaný, musel jsem ho zapnou cca 20 až 30 minut předem, aby to odmrazilo skla nějak kloudně a když byl velký mráz, pod 20°C, což bývalo v roce 2005 a více často, tak to neodmrazilo pořádně a navíc se to WEBASTO automaticky i vypnulo po čase (už nevím zda 35 minut) nebo když baterie klesla pod nějakou úroveň. Kdyby mě to tehdy nestálo jen cca těch 23 tisíc a stálo by to 50, tak bych i zuřil, že to byla investice špatná. Dnes jsou už možná výkonnější, přece jenom já ho měl v roce 2005.

Moc díky za osvětlující odpověď. Přesně tak, jedná se mi z 99% o čelní sklo (nelze dokoupit vyhřívané a nebalo v žádné z výbav, na to jsem se před koupí ptala) a boční skla. Takže pro Vás by byl volbou ten Pandora systém, který na dálku nastartuje? Nemám porovnání z okolí ani bývalých vozů - bojím se toho, že dálkový start sice předehřeje motor, ale podružně s vnitřkem včetně oken moc neudělá... Jinak s tím zhlížením v zrcátku bod k dobru, je to přesně tak....
 
Ještě pak tedy jedna otázka - nepadne s montáží předehřevu (i když to bude s razítkama a tak) záruka na auto?
 
Všeobecně by mělo platit, že záruka padá pokud je poškození reklamované věci v souvislosti s montáží přídavného zařízení. Tedy vše co by se mohlo poškodit montáží nebo provozem předehřevu, takže pokud bys reklamovala zrcátka, světla apod záruka by měla být uznána
 
Díky za vysvětlení té záruky, nerada se hádám všeobecně a o technických věcech se hádat nemůžu už vůbec, tam by mě utáhli na vařené nudli... Půjdu nejspíš do předehřevu, 07/2020 mě čeká první garančka, tak počkám s montáží až po ní.
 
No předehřev je levný, můžeš koupit a vyzkoušet. No ale asi ideální je si zkusit jít ráno zajít nastartovat auto (místo dálkového startu) a pak se jít podívat za 10 minut nebo 15 minut, jak se mu daří odmrazit okna a pak budeš vědět přesně, zda by to mělo význam za těch 20 tisíc namontovat ten dálkový start. Můj strejda měl ten el. předehřev motoru v AVII, bo ta nešla nastartovat, když byla zima, měl to tak kvůli startování a ne kvůli odmrazení oknem a vím že to pěkně startovalo a parkoval ve dvoře, takže měl pěkně natáhlou prodlužku z garáže.
 
Mam Webasto v GH na 2.0 mzr-cd, montovane v zaklade. Bez moznosti nastavenia. Spusta sa pod 6° alebo 7°. Co vidim ako velke negativum je zapach a dymenie prvych par minut. Myslite, ze je niekde netesnost alebo je to vlastnost?
Když to spaluje naftu tak ty plyny musí někde jít .. :) je to normální...
 
Nechal jsem si teď u oficiálního dealera Webasto nainstalovat do Mazdy 3 r.v.2017. Cena za Webasto Thermo EVO 4 včetně montáže 30000 Kč + ovládání přes mobilní data Thermo connect data za 8500Kč, vše bez DPH. Dřív jsem měl u starého auta elektrický předehřev motoru i kabiny Defa, tak uvidím.
 
Nechal jsem si teď u oficiálního dealera Webasto nainstalovat do Mazdy 3 r.v.2017. Cena za Webasto Thermo EVO 4 včetně montáže 30000 Kč + ovládání přes mobilní data Thermo connect data za 8500Kč, vše bez DPH. Dřív jsem měl u starého auta elektrický předehřev motoru i kabiny Defa, tak uvidím.
U koho?
 

Podobná vlákna

Back
Top