Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Pak je tam bod s i-stopem, co s nim? Nektery psali ze jse jim to samo po case nacetlo, je to pravda? Jinak v postupoch mi to prijde dost zmatecni.
Dekuji moc za radu
ten posledny bod znamena len ze si mas pozriet ci istop funguje a ked nebudu pritomne ziadne patricne kontrolky tak funguje... cize kludne ho ber s rezervou.Dobry den panove.
Rozhod jsem se ze vymenim baterku. Me auto je Mazda 6 GJ 2.2 D 2013 ATX
Koupil jsem baterku https://www.autobaterie-jinocany.cz/efb/exide-start-stop-efb-12v-95ah-el954/
Co jsem pochopil z prispevku, postup je nasledovni.
1, Zavrete vsechny dvere. (Auto je v rezimu off a prevodovka zarazena na neutral, v pripade ATX na pozici P)
2, Zapnete zapalovani (rozsvitit budiky ale nestartovat)
3, Pokud se Vam na displaji zobrazi nejaka zprava, zmacknete INFO ( na volantu) aby zprava zmizela.
4, Zaradte N na automaticke prevodovce
5, V tomto postupe celou dobu drzet brdovy pedal seslapnuty!!
6,Vypnete zapalovani a odpojte zaporny pol baterie, vymente baterii
- Seslanete plynovy pedal minimalne na 5 sekund
- Na displaji Vam zacne blikat varovna zprava
- Selapnete a pustte plynovy pedal 3X
- Varovna zprava na displaji prestane blikat
Pak je tam bod s i-stopem, co s nim? Nektery psali ze jse jim to samo po case nacetlo, je to pravda? Jinak v postupoch mi to prijde dost zmatecni.
Dekuji moc za radu
Tak jsem to zakřikl. U starší M6 na nás vyskočil červený trojúhelník a na radu servisu výměna za originál. Takže necelých osm let a dost.Kdysi jsem dával Vartu Silver Dynamic (nejvyšší řada) do Mondea a nemohu potvrdit ani extrémní výdrž, ani mimořádnou životnost. Naposledy mi tam garážista, aniž by se zeptal, vrazil Starline (aftermarket, ale prodloužená záruka).
U obou M šestek zatím původní originály, takže hezkých osm let...
Originál EFB YUASA z autorizáku nebo e-shop?Tak jsem to zakřikl. U starší M6 na nás vyskočil červený trojúhelník a na radu servisu výměna za originál. Takže necelých osm let a dost.
Autorizák. Na štítku je KF03-18-520C-9D. Značku nikde nevidím.Originál EFB YUASA z autorizáku nebo e-shop?
A cena?Autorizák. Na štítku je KF03-18-520C-9D. Značku nikde nevidím.
Lituju, faktura už zahučela do účetnictví.A cena?
A je to ta EFB YUASA Q85 jako v novém autě nebo to dělá jiný výrobce?Tak baterie KF03-18-520C-9D stojí 5226Kč bez zákaznický slevy v Mazdě.
Originál z Japonska přijde Panasonic (s těma Mazda spolupracuje historicky nejdýl) nebo GS/Yuasa (GS spíš do nafty). Ale co pak cpou tady v EU nevím. Kolega nademnou ukazuje Exide, ale Q85 dělá třeba i Bosch, Varta,.... Záleží s kým se Mazda Europe domluvila že to pro ní bude dělat (dají na to nálepku s logem Mazdy) nebo jestli to odněkud doimportuje. Q85 je takový jen univerzální označení pro nádobu tý baterie, pak je tam ještě dodatek který určuje její elektrický vlastnosti.A je to ta EFB YUASA Q85 jako v novém autě nebo to dělá jiný výrobce?
odepisu na svuj prispevek. Tak baterka vymenena, s i-stopem se nic nestalo pracuje spravne, zatim zadne chyby. Postupoval jsem podle toho co jsem napsal. Vyresotovalo se mi radio, prumerna spotreba, dojezd, cas a dovirani oken. Cas nastaveni, radio i dovirani oken, nebylo to nic hrozneho.Dobry den panove.
Rozhod jsem se ze vymenim baterku. Me auto je Mazda 6 GJ 2.2 D 2013 ATX
Koupil jsem baterku https://www.autobaterie-jinocany.cz/efb/exide-start-stop-efb-12v-95ah-el954/
Co jsem pochopil z prispevku, postup je nasledovni.