• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

interiér Odhlučnění vozidel

Budu to dělat na 6ce. Mám na podbězích jen D2+ blockshot (dělal jsem to ze zbytků) a to je málo účinný. Teď budu dávat SGM Dual a na to SGM Barrier Mix Prime - na přední části podlahy a podbězích zevnitř to zabralo skvěle, ale o to víc vynikly zadní podběhy.
S oknama mám taky problém. GH je má moc tenký a navíc je i ta guma už smrsklá, takže to moc netěsní a fučí okolo

Jak kombinace těchto materiálů vypadá, je vidět zde - https://www.mazdaklan.cz/threads/no...ack-nase-prvni-mazda.3352/page-11#post-123380 případně jde na druhou vrstvu použít Ultra, ten má o trochu nižší účinnost , lépe se na ohybech tvaruje a je o nějakou desetikačku na plát levnější.
 
Poslední úprava:
Omlouvám se za nové vlákno, už se to na zdejším fóru řešilo ale ne v souvislosti s CX60. Vzhledem k příšerné resp. spíš nulové izolaci především dveří zvažuji dodatečnou izolaci hlavně dveří a podběhů. Řešili jste to někdo zejména vzhledem ke složitosti PHEV (tedy vyššímu riziku že něco zmrví, přetáhnout drát... uloženo baterií...) a vzhledem možné ztrátě záruky? Nemáte někdo doporučení na firmu (Praha)? Díky
 
Je to stejné auto jako všechny ostatní. Jednoznačně doporučuji se domluvit na odhlučnění a udělat si výlet do CarMedia ;)
 
Zdarec, můj "problém" asi patří do jiného tématu, ale možná by šel řešit odhlučením kapoty. Když při jízdě kolem 2500 otáček sundám nohu z plynu, začne motor mírně dunět, kdy dunění ustane pod cca 2000 otáčkami (zatím jsem zaznamenal jen při jízdě z kopce při větších rychlostech). U moderního auta mě dunění od motoru docela překvapilo, Mazdu 3 (BM) G165 mám teprve 14 dní a dunění, i když o dost větší, jsem naposledy zažil u Škody 120 😃. Pokud je to normální jev motoru G165 ???, nemáte někdo zkušenosti, jestli od dunění motoru pomůže odhlučnit kapotu? Orig. zvukovou izolaci motoru mám trochu natrhnutou v místě zachycení za plech na pantové straně kapoty a taky je zde izolace kvůli tomu trochu prověšena. Díky za Vaše rady a zkušenosti.
 
Nemáš spíš diru někde na výfuku?
 
Je to model 2016, auto jsem měl na heveru a na výfuku (krom koncovek) nikde nic okůřené. Navíc opravdu pocitově ten (mírný) duňák je slyšet od motoru a jen při sundání nohy z plynu🤷‍♂️
 
Možná sání ale to by měl probrat Rezonátor
 
Sání pohledově vypadá v pohodě, teda až teď, když jsem o víkendu umyl motor 😃 Pro jistotu jsem potom vyměnil vzduchový filtr a vše se zdá, že pěkně sedí. Kde najdu ten rezonátor?

IMG_20230926_183318.jpg
 
Poslední úprava moderátorem:
Pod airboxem taková krabice - pokud ji někdo nevyhodil
 
Ad. odhlučnění kapoty - to ti s hlukem pronikajícím do kabiny vůbec nepomůže. Obecně si myslím, že odhlučnění kapoty je dost preceňovaná věc a placebo.
 
Pod airboxem taková krabice - pokud ji někdo nevyhodil
Ok, díky, mrknu na to. To bude asi znamenat vymontování celého airboxu.

Ad. odhlučnění kapoty - to ti s hlukem pronikajícím do kabiny vůbec nepomůže. Obecně si myslím, že odhlučnění kapoty je dost preceňovaná věc a placebo.
Tos mě moc nepotěšil. Na "kvalitnější" odhlučnění kapoty jsem dost sázel. Chtěl jsem vyplnit ty prolisy v kapotě a pak ještě jednou vrstvou překrýt zevnitř celou kapotu. Prostě víc než hluk od kol mě štve ten duňák od motoru. Asi budu muset spíš zjistit příčinu toho duňáku, než řešit až následky.
Jinak jen pro představu o síle toho dunění, manželka by to ani neřešila a spíš si klepe na čelo, že to přeháním😀, ale mi to vadí, zvlášť, když u mých dalších dvou aut nic takového nepozoruju, a to se jedná o "obyčejnou" Suzuki Vitaru a prcka Citigo.
 
Kapota je spíš doplňkový odhlučnění a spíš pro dieselové motory. Účinnější je odhlučnění torpéda.

Ten Rezonátor uvidíš přes podběh u řidiče, jak jsou otvory u kola tak přes něj ten černej boxik uvidíš. Není potřeba nic rozdělávat
 
👍 Mrknu na to přes ten podběh. A co myslíš tím odhlučněním torpéda?
 
Přepážka mezi motorem a interiérem.
Díky 👍. Když něco dělám poprvé, rád před tím nasaju co nejvíc informací (videa, fotky, pracovní postup). Nevím, jestli se něco takového řešilo i v jiném vláknu na Mazdaklanu, když tak mrknu na youtube nebo prodejce tlumících materiálů.
 
To torpédo bych taky rád dodělal co se týče odhlučnění. To torpédo je obecně u M3 BN BM takové volné od strany okna. Nevím jestli je to záměr.

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Torpédo = dutina/prostor pod stěračema
 
Nevím komu patřila tvá odpověď ale ano vím co je torpédo a torpédo je i ten krycí plast který má v sobě stěrače a zebrovani pro odtok. Pod tímto plastem je dutina ale jsou tam odtokove kanálky. Moc materiálu tam dostat nelze takže výsledek bude asi nic moc. To by člověk musel tlumit celou motorovou prepazku.

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Odhlučnění motorove přepážky znamená palubní deska ven, to asi nikdo absolvovat nebude 😹

Jinak G165 fakt neduní. Jsi si jistý, že to duní motor a ne třeba ložiska? Poloosa? Duní to stejně při jízdě na volnoběh (např. z kopce) i pod plynem? Když zatáčíš?
 
Poslední úprava:
Back
Top