- 254
Jak jsem psal výše, to mírné dunění (od motoru) se začne ozývat až když při zařazené rychlosti pustím nohu z plynu. Normálně bych si toho asi ani nevšiml, ale při cestě do práce jedu z dlouhého mírného kopce, kde když pustíš nohu z plynu při kilu (což je u M3 G165 na šestku při 2500 otáčkách), tak ti to při zařazeném nejvyšším rychlostním stupni udržuje konstantní rychlost skoro 2 km, a právě při tomto, když auto brzdí jen motorem, se ozývá mírné dunění. Jinak ne.Odhlučnění motorove přepážky znamená palubní deska ven, to asi nikdo absolvovat nebude
Jinak G165 fakt neduní. Jsi si jistý, že to duní motor a ne třeba ložiska? Poloosa? Duní to stejně při jízdě na volnoběh (např. z kopce) i pod plynem? Když zatáčíš?
PS: k té palubní desce ven by ses divil. Když mi na Seatu Ibiza, který jsem vyměnil právě za M3, haprovaly motorky od Climatroniku (jsou tam celkem čtyři) a v servise si řekli jen za práci 8 tis. + nové motorky (dohromady vyčíslená oprava 24 tis.), tak jsem se hecl a motorky, kde blbl jen potenciometr, jsem si doma opravil na koleně, což obnášelo právě rozdělat celou palubovku včetně volantu a aibagů. Pod čelním sklem zůstal jen holý plech. Když to viděl soused, který tou dobou asi 2 roky pracoval v autoservisu, tak jen pronesl. Viděl jsem toho hodně, ale toto ještě ne To nemůžeš dát dohromady. Sice popravdě zbylo mně pár šroubků , ale klima funguje dodnes a už to bude 7 let. Ale podruhé bych tu zborku a rozborku palubky v autě absolvovat nechtěl a už vůbec ne kvůli odhlučnění