• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

interiér Odhlučnění vozidel

  • Vlákno založil Vlákno založil Krabat
  • Datum založení Datum založení
Odhlučnění motorove přepážky znamená palubní deska ven, to asi nikdo absolvovat nebude 😹

Jinak G165 fakt neduní. Jsi si jistý, že to duní motor a ne třeba ložiska? Poloosa? Duní to stejně při jízdě na volnoběh (např. z kopce) i pod plynem? Když zatáčíš?
Jak jsem psal výše, to mírné dunění (od motoru) se začne ozývat až když při zařazené rychlosti pustím nohu z plynu. Normálně bych si toho asi ani nevšiml, ale při cestě do práce jedu z dlouhého mírného kopce, kde když pustíš nohu z plynu při kilu (což je u M3 G165 na šestku při 2500 otáčkách), tak ti to při zařazeném nejvyšším rychlostním stupni udržuje konstantní rychlost skoro 2 km, a právě při tomto, když auto brzdí jen motorem, se ozývá mírné dunění. Jinak ne.

PS: k té palubní desce ven by ses divil. Když mi na Seatu Ibiza, který jsem vyměnil právě za M3, haprovaly motorky od Climatroniku (jsou tam celkem čtyři) a v servise si řekli jen za práci 8 tis. + nové motorky (dohromady vyčíslená oprava 24 tis.), tak jsem se hecl a motorky, kde blbl jen potenciometr, jsem si doma opravil na koleně, což obnášelo právě rozdělat celou palubovku včetně volantu a aibagů. Pod čelním sklem zůstal jen holý plech. Když to viděl soused, který tou dobou asi 2 roky pracoval v autoservisu, tak jen pronesl. Viděl jsem toho hodně, ale toto ještě ne 😃 To nemůžeš dát dohromady. Sice popravdě zbylo mně pár šroubků 😃, ale klima funguje dodnes a už to bude 7 let. Ale podruhé bych tu zborku a rozborku palubky v autě absolvovat nechtěl a už vůbec ne kvůli odhlučnění ;)
 
K tomu odhlučnění - vůbec bych ho nepodceňoval. Nechal jsem loni udělat podlahu a všechny dveře u CX-30 v ahifi v Brně a výsledek předčil mé očekávání.

Právě podlahu dělali poctivě až pod pedály a zvuk motoru se výrazně ztlumil. A samozřejmě hluk od kol a při přejezdech nerovností.

Dveře jsou pocitově pevné a nezní plechově při manipulaci. A Bose repráky konečně ukazují, co umí. Jednoduše se mají o co opřít a znějí do ticha.

Celé auto prostě dospělo. Doporučuji.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
@Blackwhite už jsme v práci párkrát i palubku dávali dolů kvůli odhlučnění, naposledy v nějakým novým BMW. Ono na novych autech je to jen pár šroubů a konektorů. Není to tak zlý jak to vypadá. Mají to tak kvůli rychlé montáži na lince, kde se moc zdržovat nemůžou

@Johnjean jsme rádi že jsi spokojen. Vzpomeneš si na datum kdy jsme to auto dělali? Že bych koukl jestli jsem na tom dělal i já
 
K tomu odhlučnění - vůbec bych ho nepodceňoval. Nechal jsem loni udělat podlahu a všechny dveře u CX-30 v ahifi v Brně a výsledek předčil mé očekávání.

Právě podlahu dělali poctivě až pod pedály a zvuk motoru se výrazně ztlumil. A samozřejmě hluk od kol a při přejezdech nerovností.

Dveře jsou pocitově pevné a nezní plechově při manipulaci. A Bose repráky konečně ukazují, co umí. Jednoduše se mají o co opřít a znějí do ticha.

Celé auto prostě dospělo. Doporučuji.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Zdar, nikdo nezpochybnuje tlumeni obecne, spise naopak. Ale jen to, co ma smysl. V poslednich příspěvcích se spise probiralo tlumeni kapoty, coz je minimalne diskutabilni a za me uplne k nicemu a je jedno, jestli je to benzin, nebo kadlekadle. Mam za sebou tlumeni 6 mych aut, spise naftaky, takze si to necucam z prs(t)u. ;)
 
@Blackwhite už jsme v práci párkrát i palubku dávali dolů kvůli odhlučnění, naposledy v nějakým novým BMW. Ono na novych autech je to jen pár šroubů a konektorů. Není to tak zlý jak to vypadá. Mají to tak kvůli rychlé montáži na lince, kde se moc zdržovat nemůžou

@Johnjean jsme rádi že jsi spokojen. Vzpomeneš si na datum kdy jsme to auto dělali? Že bych koukl jestli jsem na tom dělal i já

Právě mi došlo, že to nebylo loni, ale letos . 17.5.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Zdar, nikdo nezpochybnuje tlumeni obecne, spise naopak. Ale jen to, co ma smysl. V poslednich příspěvcích se spise probiralo tlumeni kapoty, coz je minimalne diskutabilni a za me uplne k nicemu a je jedno, jestli je to benzin, nebo kadlekadle. Mam za sebou tlumeni 6 mych aut, spise naftaky, takze si to necucam z prs(t)u. ;)

Naprostý souhlas. Kapota by byla mezi posledními položkami, které bych uvažoval odhlučnit. Podotýkám , že mám zkušenosti s odhlučněním dvou benzínových vozů.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Nebyla to tmavě modrá nebo šedá CX-30? Dělali ji kolegové
 
Já to hlavně nechápu. Nevím co dotazujici má za problém s motorem ale za mě má mazda skvělé odhlucnene motory o kterých nevím dokud je úmyslně nevytacim. Pak je to ale naopak zvuková balada a raději vypnu i hudbu a užívám si ten zvuk. Takže odhlucnit kapotu je za mě taky blbost.

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Já to hlavně nechápu. Nevím co dotazujici má za problém s motorem ale za mě má mazda skvělé odhlucnene motory o kterých nevím dokud je úmyslně nevytacim. Pak je to ale naopak zvuková balada a raději vypnu i hudbu a užívám si ten zvuk. Takže odhlucnit kapotu je za mě taky blbost.

Samsung S22 256GB Tapatalk
Zvuk vytočeného motoru 2.0 Mazdy 3 je pro mě taky pomáda na uši :yum a taky si ho rád a často užívám, jen když pak pustím nohu z plynu začne motor v určitých otáčkách dunět, a to mně kazí dojem z jinak mooc dobrého auta. Musím mrknou na ten rezonátor, dnes nebyl čas, sbíral jsem u manželky plusové body (montoval jsem nový sprcháč😃).
 
Poslední úprava:
Zase to s tou extazi pri poslechu vytoceneho motoru Mazdy neprahanejte. Je to jen ukviceny R4, nic vic, nic min.
 
Právě že na ctyrvalcovy řadový motor to má bezpochyby velmi příjemný zvukový projev. Většinu co jsem jezdil zní spíše jak vysavač v posledním tazeni. Mě to tedy osobně při prvním vytoceni hezky překvapilo.

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Nechceš srovnávat R4, co řve při vytočení jak tříapůle v blátě, s libozvučným V8+, že ne? ;)

Jako vysavač v posledním tažení se zpravidla projevuje R3, čili nepleteš si to?
 
A jsme přesně u toho. V6 je vlastní skupina stejně jako V8. Nechápu proč to do toho tahas. Pokud projedu většinu oturbenych motoru nebo jiné atmosféry tak prostě tak nějak divně řvou zatímco zde je ten zvuk fakt hezký. To je celé.
Ano šestiválec Supra zní jinak a lépe ale od toho se vyjadruji k běžnému ctyrvalci.

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Momentálně ano ale jsme ve vlaknu odhlučnění
 
tento tyden prastil pres kapsu 🫣 vymena oleje po zajetí a opět odhlučnění - kapota, vsechny podbehy a dveře 👍 podlahu zatím nechám, i když uvidíme :) a netusil jsem, ze tam jsou u m6 dvojty okna to je standard?

IMG_9673.jpeg
 
Poslední úprava:
Dělal už někdo na CX-60 odhlučnění kapoty, popř. zkušenost ?

*edit no_hits*
 
Poslední úprava moderátorem:
Back
Top