- 268
Jak jsem psal výše, to mírné dunění (od motoru) se začne ozývat až když při zařazené rychlosti pustím nohu z plynu. Normálně bych si toho asi ani nevšiml, ale při cestě do práce jedu z dlouhého mírného kopce, kde když pustíš nohu z plynu při kilu (což je u M3 G165 na šestku při 2500 otáčkách), tak ti to při zařazeném nejvyšším rychlostním stupni udržuje konstantní rychlost skoro 2 km, a právě při tomto, když auto brzdí jen motorem, se ozývá mírné dunění. Jinak ne.Odhlučnění motorove přepážky znamená palubní deska ven, to asi nikdo absolvovat nebude 😹
Jinak G165 fakt neduní. Jsi si jistý, že to duní motor a ne třeba ložiska? Poloosa? Duní to stejně při jízdě na volnoběh (např. z kopce) i pod plynem? Když zatáčíš?
PS: k té palubní desce ven by ses divil. Když mi na Seatu Ibiza, který jsem vyměnil právě za M3, haprovaly motorky od Climatroniku (jsou tam celkem čtyři) a v servise si řekli jen za práci 8 tis. + nové motorky (dohromady vyčíslená oprava 24 tis.), tak jsem se hecl a motorky, kde blbl jen potenciometr, jsem si doma opravil na koleně, což obnášelo právě rozdělat celou palubovku včetně volantu a aibagů. Pod čelním sklem zůstal jen holý plech. Když to viděl soused, který tou dobou asi 2 roky pracoval v autoservisu, tak jen pronesl. Viděl jsem toho hodně, ale toto ještě ne 😃 To nemůžeš dát dohromady. Sice popravdě zbylo mně pár šroubků 😃, ale klima funguje dodnes a už to bude 7 let. Ale podruhé bych tu zborku a rozborku palubky v autě absolvovat nechtěl a už vůbec ne kvůli odhlučnění