Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Možno aj keď ten chlapík bežné tlmí auta a ja som od neho bral len materiál takže mu to mohlo byt jedno a naopak mohol viac materiálu predat keď som sa ho nato pytal..@wigi
Bose v mazdě patří k tomu nejhoršímu co bose do aut dává např ve srovnání s audi. Výměna jen reproduktorů je možná pouze těch pod oknem - woofery ve dveřích mají impedanci okolo 1-1,5 ohm - neexistuje náhrada - když se dá 2ohm a vyšší, kanál nebo celý systém se vypne.
Pokud bys chtěl měnit vše, tak i se zesilovačem (nejlíp s DSP) a obejít Bose zesilovač. Varianty bez Bose jsou v tomto směru ve velké výhodě.
Odhlučnění - Levorg je pěkný auto, taky jsem o něm dřív uvažoval ale po tom co jsem na 3 dělal odhlučnění, bych to nechtěl, je to taková skládačka z kinderajíčka - zpracování interiéru fakt nic moc, to kde jaká kia nebo hyundai jsou na tom značně líp , odhlučnění žádný (mazda má aspoň něco).
Odhlučnění střechy má vliv hlavně proti dešti a je vhodný např pro dodávky ve kterých lidi i spí a nebo jako poslední díl odhlučnění když už nevíš co. U mazdy jsou základ dveře + přední podběhy + zadní podběhy s kufrem
@murgas.mario77 já bych ze své zkušenosti řekl že torpédo má větší vliv než kapota, jen se mu to nechtělo dělat
Ahoj, mám podobnou zkušenost s odhlučněním zadního prostoru kufru plus zadní podběhy na M6 2013 GJ a také nic moc. Nejvíce mi vadil ten hluk od kol při 110-130 kmh co má v sobě i takovou tu vysokofrekvenční složku, jakoby bylo něco mírně netěsného (okénko, těsnění). Slyšel jsem to hlavně v prostoru mezi B sloupkem a opěrkou hlavy - jakoby to přicházelo odzadu. Ono utlumit hluk od kol úplně samozřejmě nepůjde, ale aspoň ten vysokofrekvenční hluk, aby to nebylo tak rušivé a nepřirozené. Nakonec se mi to ale povedlo dost potlačit. Zkusil jsem jednou stočit 2 deky do tenšího podlouhlého válce a položit je od předu dozadu na prahové lišty na obou stranách a vysokofrekvenční hluk zmizel, jako bych naráz jel v luxusnějším voze. Objednal jsem pak tlumící rouno a nalepil v oblasti prahů i v B sloupku a jsem spokojen. Vzduch sice pořád sviští kolem zrcátka, ale už je to očekávatelná úroveň jako u ostatních značek.Ahojte, chcel by som sem pridat moju skusenost s odhlucnenim mojej Mazdy 3 BN 2018 sedan, vsetok material mam z ahifi.cz a vyberam som zo skupiny expert, teda vzdy len to najucinnejsie. Mam odhlucnenu prednu kapotu, torpedo, predne podbehy, vsetky dvere, zadne podbehy a komplet kufor a teda musim povedat ze to nestalo za tie 2 plne vikendy roboty a cca 12000 CZK v materialoch. Rozdiel teda skoro ako nieje citit. Odhlucnenie dveri velmi pomohlo hudbe, uz to vobec nerezonuje ani vo vysokych hlasitostiach, podbehy trochu odhlucnili odlietavajuce kamienky, prechod cez nerovnosti ale celkovo necitim celkovo utlmenie hluku v aute. Pri rychlosti 140 km/h na dialnici necitim ziadny rozdiel, mozno sa proste neoplati odhlucnovat prakticky nove auto, taka je moje skusenost z odhlucnenia.
Zdravím. Máte odhlučněnou M6 komplet? Jak vnímáte dunění motoru okolo 1950 ot/min? Je tam takové rezonační spektrum.Já mám komplet odhlučněno, vč. střechy a podlahy a je to znát hodně. Žena v autě měřila jen na mobilu hlučnost ve 130 km/h a hlučnost byla kolem 65 decibilu. Jenže záleží taky na typu asfaltu po kterém se jede, na gumách a čím je to měřené. Takže to beru orientačně ale je to znát a je to znát hodně a každý byl vždy překvapen... K tomu místu pro narozené dítě musím říct, že vajíčko ještě jde ale záleží jak moc vysokou máš ženu . Ta moje má 180 cm jako já + - a aby seděla vedle mě a měla za sebou vajíčko ještě je někdy peklo, neb má méně místa na nohy. V tomhle bych volil raději M6 nebo M3 v sedanu tam bude asi víc místa ale to je OT.
Mazda má trochu jiný motor, než obyčejný benzin. Jeto takový vznětový benzín, proto zde neplatí tahat otáčky nad 2000, jak u běžného benzínu a taky manuál u Mazdy má jinak vyřešenou převodovku než automat. Mám AT a ta si řadí běžně ve městě na "5" 1300 ot. Mazda není zrovna automobilka jako VW, kde se při těchto otáčkách vše dusí, vibruje a duní a ví tedy, že to motor Mazdy zvládne. Při zrychlování řadí při 2000ot na vyšší stupeň a právě zde přechází to rezonanční spektrum. Jinak - když jedu 94km/h, motor jede na "6" a má otáčky 1950 a zde je to dunění. Pod je to dobrý, nad taky.Střecha má smysl hlavně proti dešti nebo u obytky aby držela teplo, případně u osobáku když je slyšet proudící vzduch. Rezonující zvuk je od výfuku + motor.
Tím že je auto odhlučněno se snížila celková úroveň hluku a vynikla rezonance výfuku. V podstatě to má 2 řešení, buď jiný tišší výfuk, nebo netrápit auto pod 2000ot, což je stejně oblast otáček, kde se ten benzín docela trápí a tím vzniká ta rezonance
Ano, viz výše.Duneni motoru? Mas AT?
No nevím. S tímhle nelze úplně souhlasit. Skyactive má vysokou kompresi a podobné chování dieslu. Ano, umí lépe reagovat v nízkých otáčkách ale určitě mu nesvědčí jízda v nich. Trpí pak na karbonizaci. Ba naopak, tyhle motory si chrochtaji ve vyšším spektru otáček ale bohužel automaty jsou kvůli emisim a úspoře paliva utopeny v nízkých otáčkách vyjma režimu sport. U Sportage to máme velmi podobně. 2000 otáček považuji jako úplný základ, abych motor nedusil... V nižších už se mu nelíbí.Mazda má trochu jiný motor, než obyčejný benzin. Jeto takový vznětový benzín, proto zde neplatí tahat otáčky nad 2000, jak u běžného benzínu a taky manuál u Mazdy má jinak vyřešenou převodovku než automat. Mám AT a ta si řadí běžně ve městě na "5" 1300 ot. Mazda není zrovna automobilka jako VW, kde se při těchto otáčkách vše dusí, vibruje a duní a ví tedy, že to motor Mazdy zvládne. Při zrychlování řadí při 2000ot na vyšší stupeň a právě zde přechází to rezonanční spektrum. Jinak - když jedu 94km/h, motor jede na "6" a má otáčky 1950 a zde je to dunění. Pod je to dobrý, nad taky.
p.s. koupil jsem si automat, ať si řadí sám, proto např. pokud někdo navrhne řešení to dát do manuálu, tak to není řešení. Dát to do sportu není řešení.
A tak na co si teda stěžuješ? Máš, co jsi chtěl ?p.s. koupil jsem si automat, ať si řadí sám, proto např. pokud někdo navrhne řešení to dát do manuálu, tak to není řešení. Dát to do sportu není řešení.