• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

interiér Odhlučnění vozidel

strecha teda hovoríš, že nevyrieši aerodymický hluk od boxu a priečnikov? ja som myslel, že by to mohlo pomôcť. :worried: Navyše bolo v ten deň veterno a pri 130km/h to bol fakt veľký hluk. Box som mal požičaný od strýka thule ocean 500, už starší box, ale nemyslím, že nové budú v niečom úplne iné. (materiál, aerodynamika) Skúsim ešte teraz kúpiť iba nosič na lyže, či tam bude rovnaký hluk. Díky za skúsenosti s ahifi. Žijem v prahe a 2din mám prakticky v dochádzkovej vzdialenosti, takže ideál, ale komplet vytlmenie píšu na webe 45 tisíc Kč. U ahifi píšu niečo okolo 36 tisíc Kč, tak som si vravel, že či by nestálo ušetrené peniaze za výlet do Brna :)
 
Chcel by som sa opytat, ci ma niekto skusenost s odhlucnenim auta u niektorej z firiem 2din (praha) alebo ahifi (brno)? Pripadne aj od inych firiem.
Na odhlučnění je tu více vláken, nejen pro M3, a v nich spousta zkušeností. Jinak já jsem si nechal vytlumit dveře u své M6 v CarMedia.cz u Hradce Králové a spokojenost. Až na trochu nafoukaného pana šéfa. Ale tomu jsem jenom platil, jinak jsem se bavil jen se vstřícným technikem.
 
U ahifi jsem nastudoval z fotek postup a je u toho i seznam použitého materiálu, ten jsrm objednal a udělal sám, přední podběhy, podlahu vpředu, vzadu a v kufru, torpédo, všechny dveře a motor.

Odesláno z mého Redmi 4X pomocí Tapatalk
 
Taky jsem dělal sám. Ale je to hrozná spousta času. Ale výsledek za to stojí. Tlumim každé auto co pořídím. Nemám akorát podlahu a střechu. To už je na mě příliš zásahu v interiéru ale asi to bude hodně znát.

Mazda 3 BN
 
Největší přínos jsem zaznamenal u předních dveří, kapoty a předních podběhů, u zadních dveří nevím, protože vzadu nejezdím a z pohledu řidiče žádná podstatná změna, pak jsem odhlučnil torpédo - žádná znatelná změna, a nakonec podlahu v kufru a podlahu pod nohama vepředu a vzadu a pod zadníma sedačkama, opět bez znatelné změny. Ještě jsem měl v plánu zadní podběhy zevnitř, ale na to už nedošlo.

Odesláno z mého Redmi 4X pomocí Tapatalk
 
Ja som si tlmil tiež sam všetky dvere a predné podbehy a aj kapotu i keď tu som nemal v plane ale nejaká potvora sa zahryzla do toho tapacira tak som to menil a rovno vytlmil. Co som sa bavil s chlapom co sa venuje tlmeniu a pytal sa na torpedo a strechu tak mi povedal takto: topredo nemá význam len je s tým veľa prace kým sa to cele rozoberie. Strecha z aero hluku nič neuberie jedine co zjemní hluk pri daždi. Pri hluku z boxu na ktorý sa ty sťažujes tak to asi jedine výmena skiel za dvojité ale ja som ani nenašiel žeby niekto vyrábal dvojité skla pre mazdu 3.

Odoslané z SM-A528B pomocou Tapatalku
 
A jak do dopadlo s odhlučněním? řešil jsi to sám? Nebo jsi to řešil s nějakou profi firmou?? Jako například: https://www.google.com/search?q=/tlumeni-odhlucneni-auta ??
 
A jak do dopadlo s odhlučněním? řešil jsi to sám? Nebo jsi to řešil s nějakou profi firmou?? Jako například: https://www.google.com/search?q=/tlumeni-odhlucneni-auta ??
Nakoniec som neriešil nič, keďže by to ten problém s hlukom od strešného boxu nevyriešilo. A aktuálne mám v pláne vymeniť Mazdu za niečo čo od výroby bude menej hlučné a bude mať väčší kufor, keďže už sa s rodinkou nezmestíme, takže ani riešiť nebudem. Díky že ste mi ušetrili nemalé peniaze za odhlučnenie, ktoré by môj problém aj tak nevyriešilo :)
 
Méně hlučné auto? Pokud nebudes kupovat RR, nebo Bentley, tak asi budes zklaman vsude, nebot setri se vsude, jak naklady, tak hmotnost...

Kuprikladu O3 ci S3 oproti moji Mazde naprosta tragedie. Ale mam vytlumeno teda...
 
Poslední úprava:
Méně hlučné auto? Pokud nebudes kupovat RR, nebo Bentley, tak asi budes zklaman vsude, nebot setri se vsude, jak naklady, tak hmotnost...

Kuprikladu O3 ci S3 oproti moji Mazde naprosta tragedie. Ale mam vytlumeno teda...
Mazda je co se týče odhlučnění tragická.Mám Mazdu GH odhlučněnou, protože předtím byla nejezditelná ? Porovnával jsem hluk s Octavií 2 poface, obě auta v benzinu a Octavia na tom byla podobně, ikdyž nebyla odhlučněná.Je důležitý říct, že Octavia je o třídu horší auto, takže GH katastrofa.Novější šestky i CX-5 na tom nejsou o moc líp.Mazda 3 BP i CX-30 jsou už odhlučněné dobře.V tomhle Mazda hrozně zklamala.Měl jsem Passat b6 a oproti GHčku to bylo tichoučký auto.Kdybych nejezdil převážně město, tak to vyměním za něco jiného.
 
tak po bádaní, skúšaníí a prehliadaní bazárových áut musím povedať, že mazda 3 BM je stále skvelé auto. Jasné, nemá taký presný a tvrdý podvozok ako levorg a ani nebude tak komfortné a s nízkou spotrebou ako audi A4/mercedes W205 v dízloch (mal som vyhliadnuté) ALE po presadnutí späť do mazdy som si povedal, sakra veď to je skvelé auto. Má všetky komfortné serepetičky čo nemá väčšinina prémioviek 5 rokov starých. A vlastne ani spotreba 8L benzínu nie je tak zlá v porovnaní, keby človek kúpil dízel so spotrebou 6L. Taže to asi nebudem hrotiť a predávať vlastne skvelé auto. Aj na hory na týždeň sme sa s rodinou popratali. Takže skúsim asi požiadať o nacenenie komplet odhlučnenia. Možno aby som ušetril, tak dám bez strechy. A možno dám repráky lepšie, alebo myslíte že BOSE chytia druhý dych po vytlmení?
 
Hlavne menit Bose repraky bude trochu obtizne,pokud maji svou obvyklou impedanci 2 Ohmy. A jo, po vytlumeni se to zlepsi.
 
tak po bádaní, skúšaníí a prehliadaní bazárových áut musím povedať, že mazda 3 BM je stále skvelé auto. Jasné, nemá taký presný a tvrdý podvozok ako levorg a ani nebude tak komfortné a s nízkou spotrebou ako audi A4/mercedes W205 v dízloch (mal som vyhliadnuté) ALE po presadnutí späť do mazdy som si povedal, sakra veď to je skvelé auto. Má všetky komfortné serepetičky čo nemá väčšinina prémioviek 5 rokov starých. A vlastne ani spotreba 8L benzínu nie je tak zlá v porovnaní, keby človek kúpil dízel so spotrebou 6L. Taže to asi nebudem hrotiť a predávať vlastne skvelé auto. Aj na hory na týždeň sme sa s rodinou popratali. Takže skúsim asi požiadať o nacenenie komplet odhlučnenia. Možno aby som ušetril, tak dám bez strechy. A možno dám repráky lepšie, alebo myslíte že BOSE chytia druhý dych po vytlmení?
po mé zkušenosti je lepší když je ve dveřích odhlučnění bosse lepší hraje basy a když se dají naplno tak dveře nechrastí :D a podle mého je to moje nejlepší auto mazda 3 bm zamiloval jsem se do ní :D
(i když vím že jsou určitě lepší :))
 
Kedysi sme s kamosom testovali jeho harman kardon v mercedese w204 a moje bose. Mali sme to iste CD s par pesnickami. Musim povedat, ze tie HK hrali cistejsie a na maximalnej hlasitosti stale nemali zkreslenie. Bose naproti tomu hrali asi o 15% hlasnejsie, ale na maximalny volume bolo pocut, ze uz to nedavaju.
 
Ano souhlas. Též miluji svojí BN a nemohu se na to auto vynadívat a každou jízdu si prostě užívám. Jen mám trochu obavy, že za pár měsíců budu potřebovat usazovat narozené dítě do sedačky a vzadu je ten prostor dost skromný. Ale neměnil bych. A ohledně tlumení. Dveře určitě pomohou lepší produkci hudby. U mě chybí jen podlaha s kufrem a střecha. Ostatní vytlumeno. Pokud prší, tak je poznat že by to dost pomohlo. Dost to bubnuje do toho plechu. Ale nechtěl jsem sundavat stropnici a u podlahy zase příliš navyšovat váhu. Dveře jsou hodně znat a podběhy taktéž.
 
Já mám komplet odhlučněno, vč. střechy a podlahy a je to znát hodně. Žena v autě měřila jen na mobilu hlučnost ve 130 km/h a hlučnost byla kolem 65 decibilu. Jenže záleží taky na typu asfaltu po kterém se jede, na gumách a čím je to měřené. Takže to beru orientačně ale je to znát a je to znát hodně a každý byl vždy překvapen... K tomu místu pro narozené dítě musím říct, že vajíčko ještě jde ale záleží jak moc vysokou máš ženu . Ta moje má 180 cm jako já + - a aby seděla vedle mě a měla za sebou vajíčko ještě je někdy peklo, neb má méně místa na nohy. V tomhle bych volil raději M6 nebo M3 v sedanu tam bude asi víc místa ale to je OT.
 
Tip pro ty, co se rozhodnou tlumit dvere.
Jak je tu nekolikrat zmineno, ze je dobre mit v zasobe nekolik plastovych uchytek calouneni. Tak mam vyzkouseno, ze se daji pouzit i koncernove. Nejsou tak krehke jako origo Mazda a navic maji gumovou podlozku.

2D270779-85CD-4E10-8AC1-77A5E6361680.jpeg
 
Taky používám, jen mají užší úchyt tak to chce trochu síly při zapasování do tapecu ;)
 
@wigi
Bose v mazdě patří k tomu nejhoršímu co bose do aut dává např ve srovnání s audi. Výměna jen reproduktorů je možná pouze těch pod oknem - woofery ve dveřích mají impedanci okolo 1-1,5 ohm - neexistuje náhrada - když se dá 2ohm a vyšší, kanál nebo celý systém se vypne.
Pokud bys chtěl měnit vše, tak i se zesilovačem (nejlíp s DSP) a obejít Bose zesilovač. Varianty bez Bose jsou v tomto směru ve velké výhodě.

Odhlučnění - Levorg je pěkný auto, taky jsem o něm dřív uvažoval ale po tom co jsem na 3 dělal odhlučnění, bych to nechtěl, je to taková skládačka z kinderajíčka - zpracování interiéru fakt nic moc, to kde jaká kia nebo hyundai jsou na tom značně líp , odhlučnění žádný (mazda má aspoň něco).
Odhlučnění střechy má vliv hlavně proti dešti a je vhodný např pro dodávky ve kterých lidi i spí a nebo jako poslední díl odhlučnění když už nevíš co. U mazdy jsou základ dveře + přední podběhy + zadní podběhy s kufrem

@murgas.mario77 já bych ze své zkušenosti řekl že torpédo má větší vliv než kapota, jen se mu to nechtělo dělat
 
Pokud chcete zlespist jakoukoliv reprodukci s instalovaným BOSE tak první nejlevnější varianta je vytlumit Dveře a odstínit aby Subwoofer rezonoval.
Cenove se da veldt do 4,5 tisice. Je to sice prace na celej den( ano mysim tim. 8 az 12 hodin) ale výsledek stoji za to.
 
Back
Top