• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

interiér Odhlučnění vozidel

Já to dělal nadstandardně a vaha vychází na cca 42Kg (4 dveře + kufr s podběhama) auto zlenivělo minimálně, mnohem větší vliv - zlenivění přijde po sundani zimních 17" a nasazení 18" kol s pneu PS4
 
Tady na fóru jsem četl, že po FL z 2017 zapracovali na odhlučnění a že to už je ošetřené dobře. Je to pravda chlapi?
 
mozem potvrditm ze 2018 -vyroba je na tom lepsie ako netlmena 2013
taktiez vela zalezi od pneu, na zimu vie doporicit tichoslapky, aj ked sa to casom moze pokazit , ako budu starnut :)
 
Zatím mám obě dvě auta a tak mohu přesně porovnat.Gh je o dost hlučnější hlavně od motoru a aerodynamickáho hluku a naopak tišší od kol.(obrovský vliv na to mají pneu).Ještě chci poznamenat,že nástřik podvozku a dutin mají také dosti velký vliv na utlumení hluku.
Ahoj, je ten nastrik podvozku a dutin na odhlucneni fakt poznat? Ceka me to cca za mesic... ?
 
IMG_20210616_084718.jpg
Dnes jsem na GJ z roku 2014 koupil jeden nový spodní krycí plast a je vidět rozdíl co se odhlučnění týče. Jsou tam i boční pryže nebo co to je za materiál, aby tam nelítal bordel. Dá se to někde koupit, že bych to dolepil i na druhou stranu?
 
1624353553815.png

Zkoušel jsem hledat na netu, ale nemůžu najít co je to za materiál z čeho jsou ty "těsnící zdi" a kde by se to dalo koupit. Má někdo nějaké zkušenosti ?
Ona to bude asi nějaká samolepící pěnová těsnící páska, ale tak velký rozměr v nabídkách nevidím.
díky
 
Poslední úprava:
IMG_20210627_105305.jpg IMG_20210627_112504.jpg
No tak jsem taky něco nalepil. Nechal jsem si poradit v Carmedia Předměřice.
 
Teď se chystám na tlumení zadních podběhu uvnitř a kufr ještě rozmýšlím, jelikož se mi už nechce navyšovat váhu, ale dostalo mě, že ten kufr je takový dost odfláklý. Uplně dole je nějaký pohozený koberec, na něm lepící sada a na to celé usazen ten polysterenový výlisek, který ale vůbec nezapadne, prostě tam je tak nějak volně.
 
Zravim priatelia.
Viete poradit nejaku financne a technicky nenarocny sposob ako zlepsit odhlucnenie od prednych okien?
V podstate to jedine mi pri vysokej rychlosti celkom prekaza.
Stacili by nejake deflektory?
Pripadne viete mi rovno poslat link na odporucane produkty?
Vid. vozidlo v popise
Dik :)
 
S deflektorama to je ještě horší (GH), v podstatě asi jen nový gumy a nebo je den vykoupat v petroleju. Na bmw nebo mercedesy existují priplatkový dvojitý okna ale na mazdu asi nic není
 
Mám v plánu odhlučnit dveře a zajímalo by mě co se stane pokud vynechám vrstvu antivibračního materiálu na stahovačče? Nejde o prachy nebo práci ale nějak se mi to tam "nelíbí" co když se bude muset někdy něco rozebrat/opravit, máte někdo odhlučněný jenom plech dveří a tapecírunk? Jaký je rozdíl? Díky za názor.

Jinak sem odhlučnil podběhy předek - možná až po odhlučnění dveří to bude znát jinak sem žádnou změnu nepoznal:joy: Zadní podběhy zevnitř a koberce kufru pomohly, kapota byla taky poznat. Hodně ale auto stichlo po tlumení 5. dveří (wagon) akorát sem musel koupit silnější vzpěry:)

No a letní pneu 19" sem na jaře kupoval Dunlop Sport Maxx Rt - jsou fakt tiché oproti continental sportcontact5... Ještě udělám ty dveře a kašlu na to.... Příště si koupím rovnou normálně odhlučněny prémiovy auto z německa... Neeeeeee kecám, mám sice první mazdu ale mám ju rád, má to něco do sebe ty auta;)?
 
Mám to i na stahovačce a oddělat a znovu vrátit to šlo docela dobře (comfortmat)
Prémiový auta z Německa... Kromě audi Q7, Q8, BMW X7 tuším a nejvyšší řady od mercedesu jsou ty auta v podstatě holý a ty zmíněný taky žádná sláva, naopak třeba starší infinity překvapilo.
Co a jak jsi dal na přední podběhy?
 
Ja som ako antivibram daval stp gold a to veru bola dost zuvacka. Davat dole by som to nechcel :)

Odoslané z SM-A520F pomocou Tapatalku
 
Na přední podběhy sem dal comfortmat blockshot (modrý) oblepil sem celý podběh a "přepážku" mezi podběhem a předníma dveřma. Matroš mám z Ahifi tak sem se tam i inspiroval fotkama... Mimochodem pochopil sem správně při pročítaní fora že tam pracuješ/pracoval?;)

No a měl jsem tu čest s bavoráckou 320i (F31) 2014 a dveře a karoserie je z výroby taky opravdu holá ale do cca 150km/h bylo v autě ticho... což v GJ nehrozí, nevím čím to..
 
Pořád pracuju. Na přepážku (plech) měl přijít antivibrační materiál, ideálně D4, Blockshot se lepí na plastový nadkolí případně jako druhá vrstva na ten antivibrační materiál. Bez antivibraku to moc nefunguje, to bude ten problém ;)

BMW má silnější, tvrdší plechy. Když poklepeš na plechy 3ky a pak na mazdu tak je to sakra rozdíl. A třeba taková nová mazda 3 to je uplnej papír
 
@Honza6 Prosím tě, nemáš nějaký odkaz na ty silnější vzpěry, které tu zmiňuješ?
@no_hits Všiml jsem si, že jsi na své auto používal Comformat, což jsou Rusové. Zdá se ti materiál kvalitnější, než třeba zmiňované Stp, nebo Gladen, Silent Coat? Přece jen s těmi materiály v Ahifi děláte denně.
 
Děláme hlavně Comfortmat a případně SGM obojí Rusko . S gladenem a stp se dělalo dřív ale jsou to technologicky "zastaralý" materiály. Ti rusaci s tím mají největší zkušenosti a pořád to co půl roku vyvíjí. Jednoduše řečeno se pak s tim líp dělá, je to lehčí a účinnější než ty starší materiály, v mazdě mám dveře + kufr od Comfortmatu a pomohlo to. Jestli zvolíš sgm nebo comfortmat je to asi jedno obojí je stejně dobrý ;)

K těm předním podběhům ještě jedna věc, účinnější to je když dáš odhlučnění zevnitř od podlahy na ten podběh
 
Back
Top