• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

interiér Odhlučnění vozidel

  • Vlákno založil Vlákno založil Krabat
  • Datum založení Datum založení
Jinak za mě vytlumené podběhy udělají hodně. Ale já tam toho materiálu narval mraky. Dnes jsem to hodně pozoroval na D1, jestli někdo znáte ten panelový úsek kolem Vyškovského letiště. Došlo tam k markantnímu útlumu. I když je pravda, že jsem dělal i podlahu :p
A co znamená že jsi tam toho nacpal mraky? Nemám problém podbehy sundat a přidat další vrstvu pokud to prostor snese. Mám pouze takto...
A zadní zatím vůbec... c7cc752cacdaeb16efce64f9f2668570.jpg8975659a3696dad12aa362dc2d0d8618.jpg

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Tak že bych dal ten blockshot ještě na plech jako další vrstvu?

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Tak ještě pro další zájemce jsem našel co se lepí na podběhy (konečně jsem z fotek pochopil že na plast zevnitř) :

Na těch stránkách je fůra materiálů pro odhlučnění
 
osobne mam vyskusane, ze daleko efektivnejsie je kupit tiche oneumatiky, ten rozdiel je neuveritelny ked zrazu mate pocit, ze stojite a pritom idete. Tak vypadal prechod na zimne BFG. Ale je fakt, z asi dlho nevydrzia, su makke jak zuvacka, ale fakt neskutocne tiche a rozdiel je na kazdom povrchu , proste parada. Skoda ze sa na nich neda jazdit v lete, by som rovno mohol auto o cca 40kg odlahcit :D uvidim co letne hakooky , o kolko bdu hlucnejsie , ale od T001 by mali byt tichsie
 
cau, neni nekdo z Prahy ochotnej zapujcit (svezt me) v odhlucneny mazde co nejvic podobne te moji? :) abych si vyzkousel ten rozdil .. za odmenu svezu v me neodhlucnene :D
 
Výměna zadních brzd za ATE (už nikdy TRW).. Ty po 4 měsících začali vibrovat, praskla destička a ještě byli orezle jak po pěti letech. Dále ošetření podvozkovych dílů.. A vytlumeni zadních podbehu.. Ty kemry jsou aplikovaný vosk. Díly nejprve vycisteny.. ošetřeny sprejem na podvozky a pak transparentní vosk.. 476715e9d81c1a5d61b599284ddd9978.jpg4d4a65f6b40650d948f24a0ad6df700a.jpg

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Ten Blockshot by měl ideálně navazovat na sebe, případně mezera by měla být zanedbatelná, jinak efekt odhlučněné jedné plochy není dosažen a je to jak kdyby tam byla jen ta D4
 
Lepil mi to kamarád a bohužel když jsem to viděl tak bych si to raději udělal sám. Teď už to hold nechám jak to je.. Plasty se podařilo sotva vrátit zpět.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Poslední úprava:
Vyhoda blockshotu je v tom že jde bez následků slepit a znovu nalepit, a pokud to tam nakonec vešlo tak podběh půjde nasadit i podruhé ;)
 
Tak nějaký přínos vnímám už teď ačkoli to není nějak pečlivě uděláno. Uvidím jestli budu mít náladu přes léto předělat. Chystám se totiž ještě na plechy uvnitř. Respektive podbehy pod tapecem ale ty si udělám raději sám a důkladně a tedy celkově se to ještě zlepší. Jen mi řekni. Stačí když dam už jen ten černý blockshot na ty plechy? Už nechci více navyšovat váhu. Jen jsem lehce a lépe odhlucnil..

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Problem je ze jsem ze sídliště. Využil jsem kámoše mechanika s garáží ale zjevně nepochopil jak to funguje tak různé díly polepil jak se to tam vešlo. Osobně bych to nastrihal na malé čtverce a ty pak vedle sebe lepil. Každopádně můj subjektivní dojem je ze vytlumeni dodatečně je půlka úspěchu proti kvalitnímu odhlučnění z fabriky. Mám už takto třetí auto a jako celek je to znát ale třeba hluk od kol je u Japonců a korejcu dost výrazný a třeba starý Peugeot 307 je od kol velmi slušně odhlucnen. Zajímalo by mě jak tam je to uděláno. Mazda je skvělý auto ale hrubý asfalt hrozně proniká dovnitř a taktéž při vyšších rychlostech vítr kolem zrcátek. Samozřejmě že i jednodušší a ne zrovna ukázkové vytlumeni podbehu dveří a kapoty bude znát proti jiné M3.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
@Polsonside podběhy udělej společně s kufrem. Kufr je velkej tenkej plech a jde přes něj dost hluku. Akorát si asi nerozumíme, Blockshot je modrej ne černej, záleží jakou variantu chceš dělat, ale ja bych zvolil D4+blockshot než D4hvision+blockator, jednak to zabírá min místa a je pak menší sance že se neco nevleze a pidle mě je to dostatečně účinný a kufr D2 (nebo D3) a Blockshot ;)
 
Já jsem chtěl uvnitř kufr na podbehy nalepit už jen ten černý blockshot.. ten tenčí. Už tam nechci navyšovat váhu tou D2. Myslíš že by to vadilo?

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Černej je Blockator. Nejdřív potřebuješ antivibrační materiál s fólií kterej ten plech zpevní a bude tlumit vibrace. A pak Blockator kterej právě dělá to odhlučnění. Druhá varianta je vision co je odhlučňení a Blockator kterej to uzavře (když se podíváš na Blockshot z boku, uvidíš na vrchu stejnou vrstvu jako je blockator jen tenčí). Dávat samotnej Blockator nemá smysl protože není zpevněnej tou fólií a nemá nic čím by pohlcoval /tlumil hluk
 
Takže jestli to chápu tak mohu použít variantu v kufru že první vrstva bude červený vision a druhá černý blockator?

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Ne musí pod tím být antivibrační kterej to zpevní
 
Takže ten D2 vlastně musí být vždy jako první vrstva všude...?

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Na podběhy spíš D4, D2 je na dveře, kapotu a pro "odlehčený" varianty odhlučnění, minimálně D3 (použíl jsem já a trochu lituju, misto bylo) ale vzhledem měkkým plechům mazdy bych dal jedině D4 a modrej Blockshot
 
A nebojis se navýšení váhy a ztráty výkonu? To auto má velmi slušný výkon právě vůči velmi nízké váze a pokud to zvednu o 50kg tak to bude znát na výkonu i spotřebě...

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Back
Top