Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Udělám ty podběhy a uvidím, už mám objednaný matroš.Asi jsem prostě zvyklý na něco jiného.Já tedy tlumil komplet moji trojku BN a určitě je to znatelně lepší. U asijských aut je více znatelné pronikání hluku od kol a hrubého asfaltu ale že by to byla taková divočina jak píšeš tak to je u tebe fakt asi něco špatně.
Naopak kolem 130km slyším pouze vítr kolem auta což považuji za velmi dobrý. A hlukomer stabilně 68db. Tedy ten mobilní. Podbehy vytlum zvenčí ale i zevnitř z kufru a to důkladně, tedy 3 vrstvy a zvenčí 2. Zvenčí opatrně abys pak vrátil plasty zpět.
Mazda 3 BN
Po 125000km.Už jsem stihl vytlumit zadní podběhy a je to o dost lepší.Ještě mi zbývají přední a kapota.Při 130km/h mám 65dcb se zimákama.Předtím jsem měl nějakých 67-80dcb na letních.Měříme to v aplikaci na watchGH je proste hučák, s tym clovek nic extra nenarobi. Po kolko km a aku znacku zadnych lozisiek si daval?
Jak jsem psal, tak mám odhlučněný i kufr.Používám materiály od ahifi.Je tam konfigurátor.Klikneš co chceš odhlučnit a na to ti přijde matroš.@Adis Zadní podběhy se dělají společně s kufrem zevnitř, je ale pravda že taky uvažuju že bych je posílil ještě z vnější strany. Co jsi použil za materiály?