• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

On board kamery a vše kolem nich

Máš autokameru?


  • Celkem voličů
    216
Tak jsem si dnes udělal radost.
Uvidím jak to půjde s montáží.
20230123_170434[1].jpg
 
Poslední úprava moderátorem:
@myscho Dyť to tam píšou že je to 3ch kamera, to jestli je využiješ je pak na tobě
 
Ale ja som písal že tá kamera má úplne iný (novší) snímač, to že má tiež 3 kanály je druhá vec. Zásadný rozdiel je pri spracovaní obrazu - v tomto prípade k lepšiemu smerom k 139, bohužiaľ cena bola vyššie než sa mi zdala adekvátna.

Každopádne 119 mini je fakt mini a obrazovo sa mi zdá lepšia ako 119v3 ktorú mám v Mazde, ale môže to byť tým, že v druhom aute je o kus nižšie a teda vidí značky áut v inom uhle. Ďalšie pozitívum je USB-C kábel, v balení bol dokonca aj jeden metrový, ktorý sa hodí napríklad na Android Auto. Oproti v3 má aj wifi, takže sa dala celkom pohodlne nastaviť cez mobil, netreba sa hrabať v tom neprehľadnom menu na kamere.

Za tie peniaze som zatiaľ spokojný.
 
Tak jdu zas k odborníkům pro radu :D
Přemýšlím mezi dvěma kandidáty...
Mio MiVue 886 WIFI 4K + MiVue A50
nebo
Nextbase 622GW + Zadní..
Jde mi o to, že chci aby měla parkovací mod. A co jsem pochopil, tak oboje musí být zapojené do pojistek. Kvalita obrazu bude skvělá na obou hádám...
Dále bych potřeboval aby byla dobře propojená s ios...
Jde mi o to, zda někdo máte zkušenosti, případně lepší návrhy.
 
Ahojte, jak začíná být tepleji tak se chystám na montáž kamery. Známý mi říkal, že u Mazdy 2 protáhl kabel k zadní kameře pod stropem za použití krytky kabelové lišty.
Zkusil to někdo?
Resp. Je tam důvod to nezkoušet?
Je třeba být opatrný, ale myslím tím jestli je to vůbec možné. Díky
 
Vzal bych dlouhej tvrdej drát a s jeho pomocí to protáhnout na volno stropem, přes A sloupek k rádiu
 
Vzal bych dlouhej tvrdej drát a s jeho pomocí to protáhnout na volno stropem, přes A sloupek k rádiu
No já chci do přední, a z tama do pojistek takže se právě divím, že to není běžný postup. Že se to spíš tahá sloupkama, než "jednoduše" stropem.
 
Jedine co mne napada jako proti, ze to tam muze byt volneji a teoreticky delat vetsi hluk, ktery je bliz k pasazerum pri jizde na "stredoceskych" silnicich :) Ale to opravdu zalezi, jak to nad tim polstrovanim vypada.
 
No stropem zadní parkovací dopředu a sloupkem k radiu nebo u zadní DVR stropem k přední a pak od přední sloupkem k pojistkam ;) to je standartní cesta
 
Zdravím, mám dotaz, chtěl bych si dát do auta přední kameru, máte někdo tip na nějakou slušnou, třeba alík nebo klidně ČR. Popř. jestli to někdo nemontuje, chtěl bych to mít v autě nějak elegantně, třeba za předním zrcátkem a kabel schovaný. díky
 
Pripojím sa a zaujímalo by ma, či existuje nejaký spôsob ako pripojiť kameru na napájanie bez toho, aby som musel rozoberať polku auta a aby bol kábel skrytý?

Odoslané z SM-A515F pomocou Tapatalku
 
Tak jsem opět nalomen , že koupím kameru asi dual , ať mám záznam i zezadu.

A s aktuálníma možnostma jsem zúžil výběr na :
- Viofo A129 Pro Duo
- Viofo A229 Pro Duo
- 70mai A810

Viofo opět ukázalo s 229 Pro , že udává směr kvality obrazu - senzor Sony Starvis 2 IMX 678 je momentálně asi špička hlavně co se večerního záznamu týká, problém je že se mě za set autokamer nechce dát skoro 7000Kč. (samotná přední 4800Kč)

A810 má taky Starvis 2 senzor. Jenže ve 4K rozlišení má jen 25FPS, ve 2K má jen 30FPS a zadní vždy pouze 25FPS. Nemá CPL filtr, nemá superkondenzátor, nemá buffer na parkovací režim. Navíc má i poloviční bitrate na obou kamerách (použita větší komprese) což ten senzor vlastně totálně shodí a nevyužije. Cena cca 4600Kč

No a pak je tady stará dobrá A129 Pro, která umí 4K/30FPS nebo 2K/60FPS, umí i h.265 jenže na rozdíl od předchozích má horší noční záznam. cena 4700 Kč (samotná přední 3800Kč)

Teď je teda Otázka - vzít novou A810 , která má dost slušný noční záběry, nebo A129 Pro, která bude mít trošku lepší a plynulejší obraz přes den a líp zpracovanej parkovací režim.
 
Poslední úprava:
Tak jsem opět nalomen , že koupím kameru asi dual , ať mám záznam i zezadu.

A s aktuálníma možnostma jsem zúžil výběr na :


Viofo opět ukázalo s 229 Pro , že udává směr kvality obrazu - senzor Sony Starvis 2 IMX 678 je momentálně asi špička hlavně co se večerního záznamu týká, problém je že se mě za set autokamer nechce dát skoro 7000Kč. (samotná přední 4800Kč)

A810 má taky Starvis 2 senzor. Jenže ve 4K rozlišení má jen 25FPS, ve 2K má jen 30FPS a zadní vždy pouze 25FPS. Nemá CPL filtr, nemá superkondenzátor, nemá buffer na parkovací režim. Navíc má i poloviční bitrate na obou kamerách (použita větší komprese) což ten senzor vlastně totálně shodí a nevyužije. Cena cca 4600Kč

No a pak je tady stará dobrá A129 Pro, která umí 4K/30FPS nebo 2K/60FPS, umí i h.265 jenže na rozdíl od předchozích má horší noční záznam. cena 4700 Kč (samotná přední 3800Kč)

Teď je teda Otázka - vzít novou A810 , která má dost slušný noční záběry, nebo A129 Pro, která bude mít trošku lepší a plynulejší obraz přes den a líp zpracovanej parkovací režim.
Viofo mi poslalo A229 Pro na recenzi a slíbili mi slevu pro diváky (neřekli mi kolik přesně)... tak pokud to tolik nespěchá... možná by to pak vyšlo docela hezky cenově.
Viofo.com - je potřeba to přepočítat, maj to v €, ale doprava je zdarma.
 
Viofo mi poslalo A229 Pro na recenzi a slíbili mi slevu pro diváky (neřekli mi kolik přesně)... tak pokud to tolik nespěchá... možná by to pak vyšlo docela hezky cenově.
Viofo.com - je potřeba to přepočítat, maj to v €, ale doprava je zdarma.
Tak to dej vědět , zájem by nejspíše byl... ;)
 
Taky premyslim kterou vybrat Viofo má lepší parametry, škoda že nema parkovací režim ( při otresech ) jako A810
 
Back
Top