• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

On board kamery a vše kolem nich

Máš autokameru?


  • Celkem voličů
    216
zdravím ve spolek, líbí se mi řešení pro kameru FitCamX, nemá někdo, kolik a kde? Díky.
Heldej na youtube videa z vw passatu, hode uzivatelu to tam instaluje a neni to myslim ani HD, ikdyz vyrobce tvrdi ze ano...
 
@vojtavojta a neni ten G senzor skrytej v té auto detekci?
Like other VIOFO cameras, the A229 Pro supports 3 parking modes:

  1. Auto event detection or buffered parking mode (buffered - 15 second before the event to 30 seconds after the event)
  2. Time-lapse parking mode
  3. Low bitrate parking mode
Ono to Viofo je lepší akorát v tom Starvis 2 senzoru oproti A129 Pro, kdyby tam byl horší senzor tak tu kameru ani nemíním
 
Heldej na youtube videa z vw passatu, hode uzivatelu to tam instaluje a neni to myslim ani HD, ikdyz vyrobce tvrdi ze ano...
 
škoda že nema parkovací režim ( při otresech ) jako A810
Jen..., to míříš skutečně na ten kolizní G-sensor při parkování, nikoli prosté vizuální hlídání "průletu někoho/něčeho"?
Prostý rozum říká, že ho musí mít každá kamera..., ale pak jen některá ho zaměstnává i při parkování... anebo jsem úplně vedle?
 
Chci jen přední, display nepreferuji a tak jsem došel až na VS1. Je celkem nová, asi nemá někdo přímé zkušenosti? 🤔
 
Na 129 duo mi parkovak reaguje na Gčka. Takže jedině že by to změnili s novou gen.
 
Tzn s vypnutym zapalovanim, tyden stojicim autem a někdo do něj narazí tam máš záznam jen po nárazu ?
Takto to nepoužívám. Parkovací režim mám hlavně pro parkoviště u obchodů, kde ti to je k ničemu když tě někdo trefí z úhlu kde ho kamera nezabírá. Proto tam mám režim, že zaznamenávám co vteřinu, ale když je náraz tak ten záznam i zamknu. Ale klidně v rámci testů pro tebe to přehodím. Zítra výsledky stačí?
 
Po zkušenostech s A800 bych do A810 nešel. Parkovací režim tam spíše nefunguje než funguje. Na ty otřesy nespoléhejte, max kdyby vám někdo skákal po kapotě, když vám někdo opere nárazník při parkování, stejně to nic nezaznamená. Záběry v pohodě, ale přečíst SPZ je i za dobrých podmínek občas problém, ten obraz je prostě mázlej. Na začátku velké problémy s mikrofonem. Oni neumí moc software, takže bůhví co z toho nového snímače dostanou. Já příště rozhodně půjdu do Viofo.

Ještě doplním, že v druhém autě mám levnější variantu A500 a v mnohém se vyrovná a někdy i předčí skoro dvojnásobně dražší A800. Takže asi tak...
 
@mabu ja bych si vybral spíš A119 mini 2, která má stejnej senzor IMX675 ale má F/1.6 a má displej, kterej se dá vypnout (a nevíš kdy se může hodit) navíc na ni jde nasadit CPL filtr což u VM1 nejde. V ČR stojí obě stejně v zahraničí je VM1 levnější.

O těch parkovacích režimech u Viofo kamer jsem psal pár příspěvků výše - a mají to všechny stejně, podmínkou je samozřejmě mít zapojen hardwire kit

A810 by měla mít značně lepší obraz než A800, má totiž taky Sony Starvis 2 (IMX678) senzor. Jenže má poloviční datovej tok u záznamu než Viofo = soubory zabírají méně místa na kartě, ale obraz má větší kompresi což hlavně v horším osvětlení způsobuje znatelně horší detaily např sníženou čitelnost SPZ.
 
Poslední úprava:
@mabu ja bych si vybral spíš A119 mini 2
Už to vidím, máš to načtené, děkuji.
Tento i vyšší modely umožní jen horizontální seřízení, vertikální jen dle nalepení (?)
 
@mabu Spíš jsem na to koukl až jsi se o tom zmínil, vím že jsem VS1 zahlédl, ale hledám 4k kameru takže jsem tomu nevěnoval pozornost.

Edit - tady máš screen z videorecenze na A119 mini 2
Screenshot_2024-03-03-20-29-24-894_com.google.android.youtube.jpg

Co mě ale i po letech vyloženě sere, je nevyužití potenciálu 60fps záznamu .
Když si člověk srovná 1440p/30fps a 1440p/60FPS tak mají stejnej datovej tok např 30MB/s (např u toho A119 mini 2 je dokonce nižší při 60FPS - 27MB/s) což jednoduše znamená že při 2 násobným množství snímků je dat stejně, tím pádem ty snímky musí mít poloviční kvalitu - a to je za mě pořádnej "fakap".
Uživatel tak dostane sice plynulejší video a více snímků, - to se hodí když auto okolo vás rychle proletí - jenže díky polovičnímu množství informací, je ta značka většinou nečitelná a obraz vypadá jak z mnohem starší kamery
 
Poslední úprava:
Tzn s vypnutym zapalovanim, tyden stojicim autem a někdo
Tak režim co má Viofo na detekci událostí pracuje kombinovaně. V kameře zůstanou uložené jak záznamy kde je detekované překročení Gček tak i záznamy kde je detekovaný pohyb. Ale nebude to 100%. Když jsme se dnes vraceli k autu tak přímo za mazdou to frajer hodil kolem do příkopy. Tak moc jsem se smál a těšil se jak to sem nahraju, ale bohužel záznam chybí. Asi špatně nastavený práh detekce pohybu (nízká)
Už to vidím, máš to načtené, děkuji.
Tento i vyšší modely umožní jen horizontální seřízení, vertikální jen dle nalepení (?)
Ano
 
A citlivost máš nastavenou jak?
 
A nepomohlo by citlivost nastavit v parkovacím režimu na high u G senzoru a medium u detekce pohybu?

udělal jsem takový rychlý srovnání kamer Viofo, je to seřazený podle základní ceny setu (bez CPL filtru a hardwire kitu) na eshopu isix.cz třeba to někomu pomůže
kamery srovnani.png

Já teď spíš nevím jestli vzít A129 Pro Duo a nebo se spokojit jen s přední kamerou a vzít A229 Pro :D
 
Poslední úprava:
A nepomohlo by citlivost nastavit v parkovacím režimu na high u G senzoru a medium u detekce pohybu?
Jasne nejspis by to pomohlo. Na G jsem měl high, na pohyb low. Low mi zdetekoval auto metr za mnou, high by zdetekoval možná i více
 
Back
Top