Tak pokud je to myšlené takhle, tak je to věc samozřejmě lehce jiná. Ale i tak je potřeba se na některé věci podle mého koukat "optikou dnešní doby". Laky i plechy se ztenčují všude kvůli ekologii (nižší váha, nižší emise atd) a bezpečnosti (měkčí plechy). Souhlas, že Audi bude mít podle mého stále ty laky kvalitnější, nicméně je to taky na úkor vyšší pořizovací ceny (pokud se bavíme o novém autě). Kůže ok, tam je to trochu přešlap, předchozí generace měla tu kvalitu paradoxně výrazně vyšší. HUD už jsem v historii jednou, možná 2x řešil, jde tam velmi pravděpodobně o "zatuhnutí" stářím, stačilo to rozebrat, vyčistit, promazat, složit a bylo to ok, ale chápu, že je to otrava tohle řešit na relativně drahém autě. S elektronikou to nesouvisí, ta je naopak nadprůměrně kvalitní, bohužel je od r. 2013 problém s motorky sklápění. U okénka je to stejně tak, je to v motorku. Takže je to spíš mechanika komponent, elektronika je naštěstí v pořádku. Jsou to položky v nižších jednotkách tisíc a za mně prkotiny, ale chápu, že když se to takhle sejde na jednom autě, tak to dělá dost špatný dojem. Řekl bych, že je to i lehce smůla konkrétního kusu. Důležité komponenty auta jsou naopak držáci. S oknem to nejspíš byla nějaká méně kvalitní druhovýroba, nepamatuji, že bych jel v Mazdě s poškrábaným oknem s výjimkou mé staré M5, která měla na hrbu 425tis km a stále originál okno

...a vlastně i většinu dílů na autě

. A to mi těch Mazd prošlo za poslední roky rukama hodně. Já to vidím opravdu na téměř "extrémní" smůlu, kdy se sešly všechny možné závady na jednom autě v plus mínus jeden čas.