SiDHardox
člen KLANu
- 50
Zdravím vás!
Rád bych se na vás obrátil se svou Mazdou 5. Jedná se o 1.8 benzín, co se dělala do roku cca 2007, ty co trpí na žravost oleje - špatné pístní kroužky. Chtěl bych poprosit o radu, protože můj mechanik neví...
Mazdu jsem dal na GO, udělali se kroužky, repas hlavy, nové rozvody (řetěz), nová vodní pumpa, nové svíčky apod. Před tím s autem nebyly absolutně žádné problémy, pouze žravost oleje. Motor startoval, měl pěkný chod, šel pěkně do otáček, slušně jel.
Takže postupně...po smontování chtěl mechanik motor protočit přes startér bez svíček, aby se bez startu dostal všude olej a vše se "nenásilně" promazalo. Jenže startér ani neškytnul. Baterka nabitá byla, palubka se rozsvítila, ručně motorem přes kliku otočit šlo.
Natvrdo (spojením nějakých dvou kontaktů) startér pak nastartoval a poté již startoval s občasným vynecháním...že by zatuhla cívka?
Po nastartování motor šel hodně do otáček, ale myslím, že tohle dělal vždy sytič, když byl motor studený. Motor vytočit na místě šel, ale při jízdě nejde vůbec do otáček... Tlaky měřené, jsou ok. Svíčky jsou zčernalé, to prý vypadá, že jde do motoru moc bohatá směs... Ale proč? A pak už auto nechytlo... Diagnostika nic nehlásí...
Něco špatně při montáži? Špatně nastavené rozvody? Lambdy? Regulace vstřiků? Váha vzduchu? Ale tyto věci by asi hlásila diagnostika...
Moc prosím o radu..
Rád bych se na vás obrátil se svou Mazdou 5. Jedná se o 1.8 benzín, co se dělala do roku cca 2007, ty co trpí na žravost oleje - špatné pístní kroužky. Chtěl bych poprosit o radu, protože můj mechanik neví...
Mazdu jsem dal na GO, udělali se kroužky, repas hlavy, nové rozvody (řetěz), nová vodní pumpa, nové svíčky apod. Před tím s autem nebyly absolutně žádné problémy, pouze žravost oleje. Motor startoval, měl pěkný chod, šel pěkně do otáček, slušně jel.
Takže postupně...po smontování chtěl mechanik motor protočit přes startér bez svíček, aby se bez startu dostal všude olej a vše se "nenásilně" promazalo. Jenže startér ani neškytnul. Baterka nabitá byla, palubka se rozsvítila, ručně motorem přes kliku otočit šlo.
Natvrdo (spojením nějakých dvou kontaktů) startér pak nastartoval a poté již startoval s občasným vynecháním...že by zatuhla cívka?
Po nastartování motor šel hodně do otáček, ale myslím, že tohle dělal vždy sytič, když byl motor studený. Motor vytočit na místě šel, ale při jízdě nejde vůbec do otáček... Tlaky měřené, jsou ok. Svíčky jsou zčernalé, to prý vypadá, že jde do motoru moc bohatá směs... Ale proč? A pak už auto nechytlo... Diagnostika nic nehlásí...
Něco špatně při montáži? Špatně nastavené rozvody? Lambdy? Regulace vstřiků? Váha vzduchu? Ale tyto věci by asi hlásila diagnostika...
Moc prosím o radu..