- 431
Ahoj, koukám, že už z toho máš skoro námořní navigaci... . Snad ještě zkusit vygooglit firmy - speciálky na (auto)navigace a rozhodit dotazy. Další možnosti: napsat dovozci, evropskému zastoupení, do fabriky Japoncům. Neodstranitelná vada je kvalifikovaný důvod ke zrušení kupní smlouvy. Sleva z ceny asi nebude řešení. Přeju šťastný konec.
Děkuji, už jsem to před dovolenou začal řešit s moji právničkou. Její rada byla prvně vše prezentovat na sociálních sítích a problém pořádně zviditelnit. Za jeden den přes 1.1 tis. zhlédnutí je slušná reklama pro MAZDU. Právní tahnice jsou na dlouho a jelikož MAZDA ČR díky své pověsti a malé síti 25 servisů nemá zrovna nejlepší prodejní výsledky v porovnání s okolními trhy, dá se předpokládat, že bude hledat všechny možné cesty, jak z toho ven! To je názor mé právní poradkyně, ze kterou spolupracuji přes 10 let a vždy dám na její dobrou radu. Tady nejsme na trhu v Německu. Už jsem 1000x olitoval, že jsem si jí nekoupil v Německu. Je to skvělé auto, ale.... PROČ TO JEDNOMU FUNGUJE A DRUHÉMU NE? A NEJMSEM DLE DNEŠNÍCH OHLASŮ SÁM !!! Proč dodnes nereagovalo zastoupení MAZDY ČR? Jediné co je, že se zmohli na vzak přes servis, který jsem tu již psal. Neměli ani trochu slušnosti, že by se omluvili, nebo mě alepoň někdo kontaktoval! To je na zamyšlenou pro ostaní, kteří si chtějí koupit novou MAZDU!