Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
To není o kvalitě servisu, ale o vztahu mezi kupujícím a prodávajícím. Jestli Sikyl koupil jako spotřebitel, a ne jako firma, tak se postupuje podle Obč.Zák. Zruší kupní smlouvu a koupí si jinej auťák. Proč bychom měli dělat Mazdě testery?Tak podle vseho to resi u Bosiny v Koline. To ale asi neni tak dulezite, ne? Myslim, ze nepsal, ze by se mu nesnazili pomoct. Nakonec i servis musi nejak skakat, jak zastoupeni piska.
Tomu se dá rozumět, že na řešení je třeba čas. Ale nemůžeš to přenášet na zákazníka. Proč by to mělo jít v Německu a u nás ne? Prostě se tam i tady postupuje podle zákona (na ochranu spotřebitele a obč.zákoníku), jak prosté. Když na tom nebudeme trvat, nikdy se z toho svrabu nevyhrabeme...Já bych k tomu dodal, že Mazda v tom může být celkem nevinně. Téměř jistě bude problém v GPS modulu, který si sami nevyrábí. Postižené budou jen konkrétní výrobní série a někdy je opravdu problém ohraničit vadnou dávku. V Automotive se sice všechno sleduje, ale vyřešit takový problém trvá měsíce. Zvláště, pokud se jedná o problém na straně dodavatele, případně subdodavatele, což bude nejspíše i tenhle případ. Takové nejasné problémy se řeší opravdu měsíce, běžně půl roku nebo rok. Mohl bych tu uvést pár podobných případů, se kterými mám zkušenosti u jiných automobilek. To není snaha zdržovat, ale zkrátka zaměstnanci spousty firem z různých končin světa potřebují čas zjistit, co se vlastně stalo. Prokázání viny konkrétního dodavatele musí být nezpochybnitelné, protože na něj spadnou veškeré náklady za tzv. reklamace z pole, což jsou šílené částky.
Tím nechci omlouvat zastoupení Mazdy. Jejich komunikace směrem k zákazníkům není nejlepší, ale to platí i pro další značky. Jsou známé případy, kdy čeští majitelé vozů udělali lépe, když navštívili zastoupení dané značky třeba v Německu. Tam jim problém vyřešili okamžitě a ještě se omluvili za chování českého dovozce.
To není o kvalitě servisu, ale o vztahu mezi kupujícím a prodávajícím. Jestli Sikyl koupil jako spotřebitel, a ne jako firma, tak se postupuje podle Obč.Zák. Zruší kupní smlouvu a koupí si jinej auťák. Proč bychom měli dělat Mazdě testery?
To snad ani nejde, ne? Auto prodali pravnicke osobe, Ty se jako fyzicka osoba muzes dozadovat reklamace leda tak u sve pravnicke osobny, ne?Pokud bych to chtěl vyhrotit, mohu od firmy vozidlo odkoupit jako fyzická osoba a pak uplatnit to, co jsem shora uvedl a měl bych po problému! Ale proč?
Dnes je doba jiná a třeba se věci řeší jinak, ale podobný problém se objevoval ve všech mazdách s MZD connectem tak nějak nahodile a řešilo se to 1) upgradem na vyšší verzi MZD 2) když nebyla vyšší verze tak reinstalací 3) když nepomohla reinstalace, tak prozatímní downgrade než nastal bod 1.
Zhoršující se stav navigace v našem NOVÉM voze Mazda 6. Teď už umí i létat . Za tři měsíce nebyla zatím závada servisem odstraněna!
Ledaže by měl na zadku 330e nebo 530e.A to si máme někdo koupit elektromobil, nebo hybrida?
Stále se i přes velkou snahu servisu, po výměně snad všeho, co má co společného s navigací nepodařilo závadu odstranit .
Dělá to bez LED i s LED. Prý ji už jednou měnili. Karty tam byly různé.Nedoslo k vymene fabrickych zarovek za LED? Ono to umi delat pekny bordel.
GPS antenou uz se nekdo zabyval?
Mozna to je uplna blbost, ale navigacni pametovka je original? Zkouseli jste jinou?
Jestli uz jste to probirali, tak se omlouvam.
Ja se na to video nedostanu, cim to?na FB skupině MazdaKlub ČR/SK CX-3 taky mu to skáče mimo