Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Milda6...z tým plne súhlasím čo si napísal ..hlavne z slovami : k čomu sa auto používa a v akých podmienkach ...preto som ja osobne šiel dole z ťažiskom,jazdím veľa po horských cestách plných zákrut a vracačiek jednoducho tam to treba,samozrejme ak niekto auto používa viac do terénu je jasne že chce ísť z výškou hore,ja osobne viem porovnať cx-3 len pred a po znížení.Bezpečná jízda je velký pojem.
Taky záleží k Čemu se auto používá a v jakých podmínkách.
Každý auto z výroby není na limitu a proto nepatrne úpravy určitě neuškodí.
ĎakujemMyslím že by měli být stejné. Já když sem objednával ty moje, tak mě poslali dvoje. A jedny sem tu někomu prodal a ten dotyčný měl CX-5 a tuším, že mu to tam pasovalo.
Ma to nekdo stesti, me prisly jen jednyMyslím že by měli být stejné. Já když sem objednával ty moje, tak mě poslali dvoje. A jedny sem tu někomu prodal a ten dotyčný měl CX-5 a tuším, že mu to tam pasovalo.
OK díky za odpověďProjdi toto téma,už se o tom zde psalo.
Uz len doplnit, ktora CX3 je tá tvoja ?!Tu je trochu vidieť ten rozdiel v výške aút ..naživo je ten rozdiel markantny Zobrazit přílohu 12128
KE značkyUz len doplnit, ktora CX3 je tá tvoja ?!
To je docela dost,jen za zadni dil...A cena je docela libová za tuhle značku 18500Kč