• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Spotřeba Mazda6 GJ/GL - pochlubte se za kolik jezdíte

Kubo, to není jak u nás s motory ze staré školy :D

Náhodou, s dvoulitrovou 626 r.v. 2011 jsem měl dlouhodobou 7.3, ručním výpočtem (neměla moc pokročilý palubní počítač :)). Na dlouhé cesty se dalo v pohodě kolem 6.5... Jen to pohodlí nic moc a hlučná byla taky dost. Neúsporná mi přišla spíš pozdější trojka r.v. 2012, s 1.6 motorem, ale to asi protože jsem ho pořád mučil na hranici možností... dlouhodobou jsem měl výpočtem 7.8.
 
Nemyslím si, že bych mohl mít jen tak větší spotřebu
Beru to zpět, Großglockner-Hochalpenstraße je ideální příležitost posunout maximální spotřebu zas o kus dál :D

Od nejnižšího bodu (1145m) do nejvyššího (2504m) prakticky neustále naplno do kopce

IMG_20170906_130343.jpg

Druhé foto je celá trasa tam a zpět, kombinace volné a sportovní jízdy

IMG_20170906_171705.jpg
 
Che, no nemuzu rict, ze bych se tam rad neprojel spotreba nespotreba :D. Ale jednak bych asi chtel jinaci auto a pak uzavrenou silnici :cool:.
 
To je přímo hozená rukavice pro @Ter Leeloo II. :D
Jinak ja jsem momentalne na dovolene na horach, takze ... :D. Zvlast odjezd od penzionu pesi zonou krasne do kopce. Jak auto ze zacatku po nastartovani na ty nizke rychlosti hazi obcas pekna cisla, jako 92.6 apod. (nijak to nevytacim, ale nejak odjet musim), tak neni moc problem se prvnich par minut dostat na solidni "hruzy" :D.

IMG_8523.JPG
 
Jinak ja jsem momentalne na dovolene na horach, takze ... :D. Zvlast odjezd od penzionu pesi zonou krasne do kopce. Jak auto ze zacatku po nastartovani na ty nizke rychlosti hazi obcas pekna cisla, jako 92.6 apod. (nijak to nevytacim, ale nejak odjet musim), tak neni moc problem se prvnich par minut dostat na solidni "hruzy" :D.

Zobrazit přílohu 10758

Jojo, běžně mám po startu spotřebu 99,9 l/100 km (stačí nechat nastartováno a stát pár minut na místě). :) Sranda, tyhle mazdí výpočty.
 
Tak vam nevim, nejak ten snizeny podvozek na snizeni spotreby na tech dalnicich asi nefunguje nebo co :D.

Ciste dalnicni presun o statnim svatku po D5 ...
IMG_8712.JPG
 
Chlapi, už od novoty řeším u mé M6 Wagon,2.2,129 kW, že mi zůstává dojezdová VELKÁ REZERVA.
Palubní počítač počíta spotřebu téměř dokonale. Normál mám cca 7,8 až 8,4 l/100 km. Teď na cestě do Francie a zpět na 3.400 km spotřeba 7.3 l/ 100km (lepší nafta, dlouhé plynulé úseky).
Svítí mi kontrolka, na palubním počítači dojezd 34 km a natankuji 51 litrů. Nádrž má 62 l, takže tam zbylo ještě cca 11 ! Brečel jsem kvůli toho několikrát v servise a řekli mi, že to je vpořádku! Prý to je na chlazení čerpadla v nádrži. Mám to tak od novoty. Dnes za necelé 2 roky najeto 78.000km. Jak jste na tom s rezervou prosím Vy??? Mě to nutí podstatně dříve cca co 550 km tankovat! Připadám si jako motorkář.
Děkuji za každou věcnou odpověď.
 
je to úplně normální u všech Mazd..... GH měla nádrž na 64 a přes 60 jsem natankoval jednou, ale to už jsem najel cca. 50km s dojezdem nula ... GJ dělá to samý
 
Ja mam taky 2,2 diesel ale AWD takze mam nadrz jen 52l. U dojezdu 50km mi to hlasi , ze mam nacepovat a vetsinou beru cca 45litru do plne, takze mi tam zustava cca 7 litru kdyz zacne kontrolka rvat..a pri me spotrebe dle PP 6,5l/100km cepuju po najezdu zhruba 650km
 
Ja mam taky 2,2 diesel ale AWD takze mam nadrz jen 52l. U dojezdu 50km mi to hlasi , ze mam nacepovat a vetsinou beru cca 45litru do plne, takze mi tam zustava cca 7 litru kdyz zacne kontrolka rvat..a pri me spotrebe dle PP 6,5l/100km cepuju po najezdu zhruba 650km
Těch 7 litrů bych bral, ale 11 až 12 l co mi tam vždy zůstane při rozsvícení rezervy mi příjde opravdu moc. Mám pocit, že se Mazdě nechce do toho rýpat, ale nevím čím argumentovat, aby to napravili. Jako argument můžou být pro mě odpovědi z tohoto fora. Všem předem ještě jednou děkuji.
 
Vicemene to odpovida tak i u me. Dost se o tom napovidalo v jinem tematu - Jaké používáte palivo? Dojezd, zkušenosti .... Take to zhruba sedi.

Ja dnes rano nasedl do auta, psalo dojezd 7 km (vecer byla s autem manzelka a prikazal jsem ji, at netankuje). Dojel jsem 33 km do Prahy na benzinku a pistole vypla na 56 litrech. Kdyz tankuju hned po rozsviceni, nebo kdyz se to uz blizi, pohybuju se nekde okolo 50 natankovanych litru.

Zda se mi, ze se Ti to chova stejne, takze Ti nejspis nijak nevyhovi.
 
Vicemene to odpovida tak i u me. Dost se o tom napovidalo v jinem tematu - Jaké používáte palivo? Dojezd, zkušenosti .... Take to zhruba sedi.

Ja dnes rano nasedl do auta, psalo dojezd 7 km (vecer byla s autem manzelka a prikazal jsem ji, at netankuje). Dojel jsem 33 km do Prahy na benzinku a pistole vypla na 56 litrech. Kdyz tankuju hned po rozsviceni, nebo kdyz se to uz blizi, pohybuju se nekde okolo 50 natankovanych litru.

Zda se mi, ze se Ti to chova stejne, takze Ti nejspis nijak nevyhovi.
Dík moc za odpověď. Na druhou stranu jsem rád, že v se to takto chová i někomu jinému (to nemyslím nijak škodolibě). Je jen divné, že někomu tak a někomu jinak. Nemám odvahu i když vím, že tam mám na 34 km dojezdu ještě 11 l v nádrži jet dále. I když by to mělo být teoreticky při spotřebě 7.3 l/ 100km na 150 km. Netuším, jak se auto zachová a nerad bych někde zůstal na kraji cesty.
 
Můžu potvrdit, jsem na tom úplně stejně. Moje zatím největší čerpání bylo 51L ... taky mi přijde, že jsem na tý benzínce neustále a ze začátku jsem pochyboval jeslti je ta nádrž opravdu 62L. Na to jezdit s rezervou mam zas strach :D
 
Chlapi, už od novoty řeším u mé M6 Wagon,2.2,129 kW, že mi zůstává dojezdová VELKÁ REZERVA.
Palubní počítač počíta spotřebu téměř dokonale. Normál mám cca 7,8 až 8,4 l/100 km. Teď na cestě do Francie a zpět na 3.400 km spotřeba 7.3 l/ 100km (lepší nafta, dlouhé plynulé úseky).
Svítí mi kontrolka, na palubním počítači dojezd 34 km a natankuji 51 litrů. Nádrž má 62 l, takže tam zbylo ještě cca 11 ! Brečel jsem kvůli toho několikrát v servise a řekli mi, že to je vpořádku! Prý to je na chlazení čerpadla v nádrži. Mám to tak od novoty. Dnes za necelé 2 roky najeto 78.000km. Jak jste na tom s rezervou prosím Vy?? Mě to nutí podstatně dříve cca co 550 km tankovat! Připadám si jako motorkář.
Děkuji za každou věcnou odpověď.
Ja by som sa trápil skor nad "normal" spotrebou nafty 7,8 -8,4 l/100 km . Normal spotreba by bola jedine , ak stale vlecies za sebou prives
Ved to je normal spotreba pre benzin motory...... :-/
 
Back
Top