Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Kubo, to není jak u nás s motory ze staré školy
Beru to zpět, Großglockner-Hochalpenstraße je ideální příležitost posunout maximální spotřebu zas o kus dálNemyslím si, že bych mohl mít jen tak větší spotřebu
Joo tam to jde samo Na spotřebu se radši nedívám, ale zápach z brzd a gum vždycky mluví za všeGroßglockner-Hochalpenstraße
Jinak ja jsem momentalne na dovolene na horach, takze ... . Zvlast odjezd od penzionu pesi zonou krasne do kopce. Jak auto ze zacatku po nastartovani na ty nizke rychlosti hazi obcas pekna cisla, jako 92.6 apod. (nijak to nevytacim, ale nejak odjet musim), tak neni moc problem se prvnich par minut dostat na solidni "hruzy" .To je přímo hozená rukavice pro @Ter Leeloo II.
Jinak ja jsem momentalne na dovolene na horach, takze ... . Zvlast odjezd od penzionu pesi zonou krasne do kopce. Jak auto ze zacatku po nastartovani na ty nizke rychlosti hazi obcas pekna cisla, jako 92.6 apod. (nijak to nevytacim, ale nejak odjet musim), tak neni moc problem se prvnich par minut dostat na solidni "hruzy" .
Zobrazit přílohu 10758
Těch 7 litrů bych bral, ale 11 až 12 l co mi tam vždy zůstane při rozsvícení rezervy mi příjde opravdu moc. Mám pocit, že se Mazdě nechce do toho rýpat, ale nevím čím argumentovat, aby to napravili. Jako argument můžou být pro mě odpovědi z tohoto fora. Všem předem ještě jednou děkuji.Ja mam taky 2,2 diesel ale AWD takze mam nadrz jen 52l. U dojezdu 50km mi to hlasi , ze mam nacepovat a vetsinou beru cca 45litru do plne, takze mi tam zustava cca 7 litru kdyz zacne kontrolka rvat..a pri me spotrebe dle PP 6,5l/100km cepuju po najezdu zhruba 650km
Dík moc za odpověď. Na druhou stranu jsem rád, že v se to takto chová i někomu jinému (to nemyslím nijak škodolibě). Je jen divné, že někomu tak a někomu jinak. Nemám odvahu i když vím, že tam mám na 34 km dojezdu ještě 11 l v nádrži jet dále. I když by to mělo být teoreticky při spotřebě 7.3 l/ 100km na 150 km. Netuším, jak se auto zachová a nerad bych někde zůstal na kraji cesty.Vicemene to odpovida tak i u me. Dost se o tom napovidalo v jinem tematu - Jaké používáte palivo? Dojezd, zkušenosti .... Take to zhruba sedi.
Ja dnes rano nasedl do auta, psalo dojezd 7 km (vecer byla s autem manzelka a prikazal jsem ji, at netankuje). Dojel jsem 33 km do Prahy na benzinku a pistole vypla na 56 litrech. Kdyz tankuju hned po rozsviceni, nebo kdyz se to uz blizi, pohybuju se nekde okolo 50 natankovanych litru.
Zda se mi, ze se Ti to chova stejne, takze Ti nejspis nijak nevyhovi.
Ja by som sa trápil skor nad "normal" spotrebou nafty 7,8 -8,4 l/100 km . Normal spotreba by bola jedine , ak stale vlecies za sebou privesChlapi, už od novoty řeším u mé M6 Wagon,2.2,129 kW, že mi zůstává dojezdová VELKÁ REZERVA.
Palubní počítač počíta spotřebu téměř dokonale. Normál mám cca 7,8 až 8,4 l/100 km. Teď na cestě do Francie a zpět na 3.400 km spotřeba 7.3 l/ 100km (lepší nafta, dlouhé plynulé úseky).
Svítí mi kontrolka, na palubním počítači dojezd 34 km a natankuji 51 litrů. Nádrž má 62 l, takže tam zbylo ještě cca 11 ! Brečel jsem kvůli toho několikrát v servise a řekli mi, že to je vpořádku! Prý to je na chlazení čerpadla v nádrži. Mám to tak od novoty. Dnes za necelé 2 roky najeto 78.000km. Jak jste na tom s rezervou prosím Vy?? Mě to nutí podstatně dříve cca co 550 km tankovat! Připadám si jako motorkář.
Děkuji za každou věcnou odpověď.