• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Stížnosti, pindy, kecy a ostatní slinty

Lebo je tam toho tolko popisane ,ze ani boh sa z toho nevyzna . Chcel som len obycajnu odpoved co je lepsie dat . Nic viac. Kludne to zmaz

Odoslané z COL-L29 pomocou Tapatalku
 
Tisková zpráva? To jako fakt? V poslední době se tu množí "divní" uživatelé s dementními dotazy :-(
 
Ci na tom bolo dementne? Zdrz sa takychto pripomienok. Normalne slusne som sa opytal.

Odoslané z COL-L29 pomocou Tapatalku
 
On to neni ani tak dementni dotaz, jako spise dotaz veskrze lineho cloveka. Nediv se, ze se nikdo donodpovedi nehrne. Nedavno jsem tentyz problem resil ja a nekteri kolegove a nebyli jsme lini si tu odpoved najit. Ano, mam G165.

Problem dnesni generace je v tom, ze informaci ma 3 pr.ele, ale promile lidi je ochotno si je vyhledat. Lepsi je, kdyz polozim jakoze zoufaly dotaz, nekdo mi to vyhleda a zodpovi (vzdy se nejaky "pitomec" najde!) a mam to bez prace...prace...hm?
 
...jinak to s tou demenci se zjevne vztahovalo na tu kategorii "tiskova zprava".
 
Pozor na ten motor 2,5 ten se Mazdě opravdu nepovedl. Četl jsem o něm ošklivé zkazky. Dali tam jen 2,5l olejovou vanu a olej se přehřívá a motor ničí.

Od nějaké verze to opravili a vanu zvětšili na 4l, ale musíš si zjistit od jaké. Já jen abys nenaletěl.
 
Pozor na ten motor 2,5 ten se Mazdě opravdu nepovedl. Četl jsem o něm ošklivé zkazky. Dali tam jen 2,5l olejovou vanu a olej se přehřívá a motor ničí.
@Jára Brzdi, co to je za nesmysl, to slyším prvně o_O Asi čteš o motorech jiné firmy. Mám ho v GL 2017, tak bych si asi všiml, že? A na tomto fóru o něčem takovém nikdy nic nebylo. Všichni si ho jen chválí.
 
Pozor na ten motor 2,5 ten se Mazdě opravdu nepovedl. Četl jsem o něm ošklivé zkazky. Dali tam jen 2,5l olejovou vanu a olej se přehřívá a motor ničí.

Od nějaké verze to opravili a vanu zvětšili na 4l, ale musíš si zjistit od jaké. Já jen abys nenaletěl.
Sky-G 2.5 má olejovou náplň 4.5 litru (suchý motor 5.4 litru) a tak to bylo vždy
To co píšeš že se upravoval objem olejový vany (opravdu NE kvůli nějakému přehřívání) se týkalo 2.3 MZR v první generací Mazdy 6 GG/GY roky 2002-2005.
 
Poslední úprava:
@Jára Brzdi, co to je za nesmysl, to slyším prvně o_O Asi čteš o motorech jiné firmy....
https://www.idnes.cz/auto/historie/ojeta-mazda-6.A130815_152257_auto_ojetiny_fdv
Opravdu tohle je jen o Mazdě, dávám si pozor, cituji:
Chybu napravili
To by ještě nebylo tak hrozné, kdyby se výrobce nedopustil fatální chyby v podobě směšně malé olejové náplně. Sedany a liftabacky s motorem 2,3 vyrobené do VIN čísla končícím -184199 spolu s kombi 2,3 do VIN čísla -135548 používají původní verzi motoru s malou olejovou vanou. Objem maziva činí v tomto případě těžko uvěřitelných 3,5 litru, což je hodnota odpovídající tak čtrnáctistovce.
 
Poslední úprava:
https://www.idnes.cz/auto/historie/ojeta-mazda-6.A130815_152257_auto_ojetiny_fdv
Opravdu tohle je jen o Mazdě, dávám si pozor:
Chybu napravili
To by ještě nebylo tak hrozné, kdyby se výrobce nedopustil fatální chyby v podobě směšně malé olejové náplně. Sedany a liftabacky s motorem 2,3 vyrobené do VIN čísla končícím -184199 spolu s kombi 2,3 do VIN čísla -135548 používají původní verzi motoru s malou olejovou vanou. Objem maziva činí v tomto případě těžko uvěřitelných 3,5 litru, což je hodnota odpovídající tak čtrnáctistovce.
Cajk no, ale tady se shání úplně jiný auto s úplně jiným motorem.

Jestli můžu poprosit někoho z adminů na promazání těhle nesmyslů aby tu zůstal jen ten inzerát s poptávkou ? Děkuju nejen za inzerenta
 
Tak sem dnes zjistil ze v ovladani M6-GJ/GL je takovej "malej" ergonomickej fail. A prisel sem na to (jak jinak?) v kriticke situaci:

Jedu si takhle pohodove po dalnici, vidim ze prave nekdo najizdi do pripojovaciho pruhu. Normalne se preventivne radim do levyho at ten druhej muze klidne najet (i kdyz je to prej proti predpisum). Jenze levym se zrovna blizi nekdo rychlejsi. Klid, nic se nedeje. Nez to ten v pripojovaku rozjede, ja uz budu daleko...

Jsem ochotnej uverit ze mne nevidel. Mrtvej uhel je svine, sam sem to zazil. Jenze ten moula se zaradil na dalnici hned na zacatku pripojovaciho pruhu, nejel snad jeste ani 50km/h! Ja sem sevrel pevne volant, sel na plny brzdy, a... zjistil sem, ze kdyz clovek poradne drzi volant, nemuze pouzit klakson! Palec neni tak dlouhej, aby dosahl na ten kulatej stred volantu kolem loga Mazdy.

Tohle japonsti soudruzi v Hirosime pekne pos*ali! V GG/GY (horni obrazek) na ovladani klaksonu byl celej stred volantu, hned od levych cudliku (multimedia) po prave (tempomat). Tam sem mohl drzet volant a zatroubit (dokonce i casti dlane pod palcem ruky). V GJ/GL (spodni) to nejde bez toho abych "odvinul" zbyvajici prsty z vence volantu (coz pri intenzivnim brzdeni nebo vyhybacim manevru nebudu delat). Jak tohle mohlo byt schvaleno, nechapu...
klakson.png
 
A co je na tom špatně? Že nemůžeš troubit v krizový situaci? Ani si nechci představit, na kolikrát by ti airbag přelámal ruku, pokud by jsi tu krizovou situaci nezvládl. Nic osobního, ale občas opravdu nechápu.
 
A co je na tom špatně? Že nemůžeš troubit v krizový situaci? Ani si nechci představit, na kolikrát by ti airbag přelámal ruku, pokud by jsi tu krizovou situaci nezvládl. Nic osobního, ale občas opravdu nechápu.

A na co je podle tebe v aute klakson (resp. receno oficialne "zvukove vystrazne znameni")? Ja jaksi naivne myslel, ze prave na to, abych nekoho upozornil, ze jeho jednani krizovou situaci vytvari. Pro zajimavost, tady nazor ze silnicniho zakona:
Je-li to nutné k odvrácení hrozícího nebezpečí, dává řidič zvukové výstražné znamení.

BTW, tu ruku bych mel zlamanou prave tehdy, kdybych ji musel sundat a polozit na stred volantu (krom toho ze ovladat volant jen jednou rukou v krizove situaci neni dobrej napad). V GG/GY stacilo jenom stisknout okraj stredni casti volantu. Kdyby airbag bouchnul, riziko zlomeni ruky je mnohem mensi (spis jenom palec)...
 
Pokud máš čas v krizový situaci ještě troubit, tak to zase tak krizová situace není. Na silnicích je taky hodně vyplašenejch lidí na který ten klakson působí spíš kontraproduktivně. Zatroubíš a auta okolo tebe se "závlní" nebo prostě přibrzí jak se jejich řidiči leknou.
V tomhle jsem spíš pro variantu z krizovky svym umem vybruslit a pak si třeba troubit na lesy.
Palec ti to nezlomí, to je pravda. Palec ti ten pytel horkýho plynu letící cca 300km/h rovnou utrhne.
Docela často se testuje vliv pytle na samotný ruce jen když držíš volant na "správných místech"
Ale tak každej má v autě nějaký priority. Klakson bych spíš čekal u Šádinkářů, kterejm ten jejich plech s volantem propadnul v tom tzv. Losim testu :joy:

A to jsis tohodle nechápavě schválenýho failu nevšimnul než jsis to auto koupil ?:) Že sis ho koupil ?
 
Poslední úprava:
Back
Top