• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

elektrika Svítí kontrolka červený klíč / red key / výměna mikrospínače na klice dveří

Pokud vim tak jednotka se programuje s klicema. Takže teoreticky by mela stačí jakákoliv.
 
Tak jen pro info všem, musel jsem vyměnit jednotku Keyless + tu na volant… pak stačilo klíče sparovat, přes diagnostiku to poladit a vše funguje.
 
I s práci myslím kolem 8K. (Díly z vrakace)
Já to neplatil, daval to dohromady pan co mi auto chtěl prodat.
 
Poslední úprava:
Zdarec chlapi ja mám podobný problém s červeným kličkem na budících a červeným tlačitkem start. Mazda 6 gh 2011 , odemknu jak dalkou tak rukou to same i při zamykaní, ale nenastartuju, zmačknu spojku rosvítí se červený klíček a tlačítko startu svítí červeně naštéstí nemám zamknutý zamek na volantu takže se auto dalo odtahnou na podvalu. Měl jsem to na diagnostice. A žadna chybová hláška, jedna diagnostika delphi druha nejaka od bosche.. jako by to nepoznalo klič že je v autě, ale divné je ,že se nezamknul volant,budu rád za každou radu.. díky moc
 
Poslední úprava:
Zdarec chlapi ja mám podobný problém s červeným kličkem na budících a červeným tlačitkem start. Mazda 6 gh 2011 , odemknu jak dalkou tak rukou to same i při zamykaní, ale nenastartuju, zmačknu spojku rosvítí se červený klíček a tlačítko startu svítí červeně naštéstí nemám zamknutý zamek na volantu takže se auto dalo odtahnou na podvalu. Měl jsem to na diagnostice. A žadna chybová hláška, jedna diagnostika delphi druha nejaka od bosche.. budu rád za každou radu.. díky moc
Chce to šikovného autoelektrikáře a měřit. Měl jsem stejnou závadu a problém byl ve špatném kontaktu v kabelovém svazku pod koberečkem u nohou řidiče vlevo u prahu.
 
Chce to šikovného autoelektrikáře a měřit. Měl jsem stejnou závadu a problém byl ve špatném kontaktu v kabelovém svazku pod koberečkem u nohou řidiče vlevo u prahu.
No ono v levo je semizdá nějaká hlavní jednotka komfortni? Ať nekecam jsou tam i pojistky.. a to ti vyměnil drát? Nebo co stím udělal? Volant jsi taky neměl zamknutý?
 
Volant už nevím, myslím že dokonce byl zamknutý. Ano, něco s drátem, ale já u toho nebyl, dělali to v servisu.
 
Měl jsem Mazdu v Mazdě a na nic nepřišli…
Vyměnily se obě jednotky, spárovaly se klíče a je klid ?
 
Tak zarve chtělo by to znovu projet diagnostikou. Nezdá se mi ze by to nic nenašlo. Pichni tu na tu BOSch která tohle určitě zvládají. aHeldejte chyby pod komfortní výbavou. Můj odhad je ze Ty odešel vypínače klice spolujezdec kde bude díra nebo antény a nárazníkem . Obě jsou necastejsi problémy.
 
Tak zarve chtělo by to znovu projet diagnostikou. Nezdá se mi ze by to nic nenašlo. Pichni tu na tu BOSch která tohle určitě zvládají. aHeldejte chyby pod komfortní výbavou. Můj odhad je ze Ty odešel vypínače klice spolujezdec kde bude díra nebo antény a nárazníkem . Obě jsou necastejsi problémy.
Ja ale auto zamknu i odemnu bez kličově na každé straně i kufr.. jen prostě nestartuje,nejde radio nic ani budiky jen cerveny kkič a tlacitko start červene a blika auto se zamkem cervene na budiku a ty antenky jsou presně kde? Jak zjistím že jsou ok? Diky
 
Tak anten je v aute pokud se nepletu 5/6. Určitě jsou dvě v předních klikách zvenku. Další je v zadním nárazníku. A vevnitř v aute jde jedna v miste kde je Radia a Klima a druha je pod zadními sedadly jestli si to pamatuji správně.
To ze ti porad sviti cervene znamena ze jsi neodstranil příčinu chyby a Confortni jednotka porad detekuje chybu.
Ano i s tout ou chybou ti půjde aut o odemykat a zamykat dokonce někdy i nastartuje.
Pokud chas provést diagnostiku doma tak doporučuji naseldujici. Výměně baterku v jednom z klicu. Potom pokud mas doma nabíječku Autobaterii tak ji klidně připojení k batice dnech nabíjet nebo pokud ma možnost tak zmar napětí na baterce kde musí byt minimálně 12.4V a výše.
Potom stahni okénko u ridice a zkus zamknout auto a odemknout. Seslapni spojku a podívej se zda ti tlačítko start zezelená.
Pokud ne tak zkusit ještě poklepat Jemen nejakeym plastovým předmětem do tlačítek klik zda nějaké není neustal sepnuta..
Když ani tohle nepomůže tak bud kvalitní diagnostika nebo rozborka.
 
Tak anten je v aute pokud se nepletu 5/6. Určitě jsou dvě v předních klikách zvenku. Další je v zadním nárazníku. A vevnitř v aute jde jedna v miste kde je Radia a Klima a druha je pod zadními sedadly jestli si to pamatuji správně.
To ze ti porad sviti cervene znamena ze jsi neodstranil příčinu chyby a Confortni jednotka porad detekuje chybu.
Ano i s tout ou chybou ti půjde aut o odemykat a zamykat dokonce někdy i nastartuje.
Pokud chas provést diagnostiku doma tak doporučuji naseldujici. Výměně baterku v jednom z klicu. Potom pokud mas doma nabíječku Autobaterii tak ji klidně připojení k batice dnech nabíjet nebo pokud ma možnost tak zmar napětí na baterce kde musí byt minimálně 12.4V a výše.
Potom stahni okénko u ridice a zkus zamknout auto a odemknout. Seslapni spojku a podívej se zda ti tlačítko start zezelená.
Pokud ne tak zkusit ještě poklepat Jemen nejakeym plastovým předmětem do tlačítek klik zda nějaké není neustal sepnuta..
Když ani tohle nepomůže tak bud kvalitní diagnostika nebo rozborka.
No ja tohle vše zkoušel baterka měla 11,98V ale to po celodenni odemykani a zamykani, vymenil jsem baterku v klicku, dobil autobaterku zmeril 12,6V , odpojil baterku ... okno nestahnu kdyz me to nepusti pres klicek.. nerozne se do polohy jedna... dalkacem okna nestahnu.. nechapu antena v autě 5/6..
 
No ja tohle vše zkoušel baterka měla 11,98V ale to po celodenni odemykani a zamykani, vymenil jsem baterku v klicku, dobil autobaterku zmeril 12,6V , odpojil baterku ... okno nestahnu kdyz me to nepusti pres klicek.. nerozne se do polohy jedna... dalkacem okna nestahnu.. nechapu antena v autě 5/6..
Pokud se nepletu tak Combi melo o jedu anténu navíc. Sedan a Hatchback měli 5.
 
Ahoj, mas jeste nejake?

Zdarec chlapi ja mám podobný problém s červeným kličkem na budících a červeným tlačitkem start. Mazda 6 gh 2011 , odemknu jak dalkou tak rukou to same i při zamykaní, ale nenastartuju, zmačknu spojku rosvítí se červený klíček a tlačítko startu svítí červeně naštéstí nemám zamknutý zamek na volantu takže se auto dalo odtahnou na podvalu. Měl jsem to na diagnostice. A žadna chybová hláška, jedna diagnostika delphi druha nejaka od bosche.. jako by to nepoznalo klič že je v autě, ale divné je ,že se nezamknul volant,budu rád za každou radu.. díky moc
Zdar, jak jsi to vyresil? Mam podobny problem..
 
Mam dotaz, nejde mi auto nastartovat, podobny problem - sviti cervene tlacitko startu a cerveny klic + blika kontrolka imobilizeru.
Vypada to na zadni tlacitko kufru. Kdyz ho vymenim, je pak potreba jeste nejak chybu vymazat, vyresetovat? Nebo to hned RJ pozna a auto odblokuje?
Nema to tlacitko nahodou nekdo? Dik.
 
Ahoj Pokud tlačítko vyměníš tak musí vyresetovat Paměti na chybu. To zvládne obyčejná OBD diagnostika za par stovek.
Pokud je to nebo jiného tak bez poradně mazdacke se neobejde.
 
Zdar, jak jsi to vyresil? Mam podobny problem..
Ahoj zatím nijak , měl jsem tam chlapka s kvalitni bosch diagnostikou, naslo to chybu v imobilizerove jednotce tu vymazal a uz pri seslapnuti svitil klič zeleně i tlačitko, ale nerozly se budiky ani nestartovalo ale na baterce jsem mel 11,6V. Takže to mozna nepustilo k vuli baterce... dneska by mel dojet a znovu vymazat s nabitou baterii.
 
ok, diky, tak jsem zjistil, ze tim tlacitkem to neni, po promereni je ok, tak me napada zadni antena co overuje zda je blizko klic, prej to taky casto zlobi.. mate nekdo zkusenost? Me to prave zacalo nefunkcnim oteviranim kufru.. Da se nejak bez diagnostiky overit, ze je ta antena spatna?

Jinak sem koukal taky na ty tlacitka zamykani u ridice a spolujezdce, ale tam nejde nic stisknout, pripadaji mi spis jako dotykova tlacitka, nebo to ma jit zmacknout, stejne jako u toho kufru?

Ahoj zatím nijak , měl jsem tam chlapka s kvalitni bosch diagnostikou, naslo to chybu v imobilizerove jednotce tu vymazal a uz pri seslapnuti svitil klič zeleně i tlačitko, ale nerozly se budiky ani nestartovalo ale na baterce jsem mel 11,6V. Takže to mozna nepustilo k vuli baterce... dneska by mel dojet a znovu vymazat s nabitou baterii.
ok, no ja mam baterku asi 6 mesicu starou, tak tim to asi nebude, no dej schvalne vedet, jak jsi dopad...
 
Back
Top