• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

elektrika Upgrady CX-5

Zobrazit přílohu 13699 návod na přeprogramování SSU pro Advanced Keyless system. Pozor, je potřeba si to u každého vozu přepočítat, zda to sedí. Na B2 jsou to bity 7,4,2 - z 0 je potřeba naprogramovat na 1, přepočítat z bináru na hexadecimální a dopočítat sumu součtu celého bloku.
Můžeš pro mně po lopatě?
 
@Diamond1980 Tobe chybel Merkur, Seva a Lego z detskych let, co? :D "Vyplati" se Ti to takhle vubec? Spis je to konicek, coz? Protoze toho investovaneho casu do toho ...
 
@Diamond1980 Tobe chybel Merkur, Seva a Lego z detskych let, co? :D "Vyplati" se Ti to takhle vubec? Spis je to konicek, coz? Protoze toho investovaneho casu do toho ...
Od školky jsem se hrabal v motorkách. První bližší seznámení s elektrikou bylo, když nám kamarádův otec poradil jak usměrnit zapalování na jawě. Poslal nás do obchodu pro diody a ta paní co tam prodávala, tak dala na stůl dvě podložky a nám s kamarádem probleskla hlavou stejná myšlenka, a to, jak budeme ty drátky motat okolo těch podložek, a že to zapájíme... O dvě sekundy poté, vyndala paní ze šuplíčku pod stolem ty diody. Od té doby naprosto přesně vím, jaký je rozdíl mezi diodou a podložku :)

Strávený čas mně v tomto případě nevadí, je to lepší než sedět v hospodě nebo čumět na mobil. Něco to stálo, ale ten pocit z toho, že to dokážeš, to ti nikdo nevezme. Je fakt, že manželka už trochu frflala, protože dva víkendy to zabralo. Nelituju toho, stálo to za to.
 
Taková fajn vychytávka, co mě potěšila. Dvakrát za sebou zmáčkni na klíčence Lock a auto krátce houkne - Find you car :) . To bych ocenil, když jsem v ostravě v OC Karolíně zapomněl kde jsem zaparkoval.

v R_BCM : 7B7 01 02 : (B0 B1) (B2 B3) (B4 B5)
v B0 - b6: změnit z 0 na 1. nezapomenout dopočítat checksum v B5

ověřeno, funkční :)
 
Pokud je někdo línej počítat, stačí použít tento excel, kde jsou "známé" funkce napsané: https://files.fm/u/s6jqy6u9

Jinak nevím jak tobě, ale find my car funkce funguje, ale u mě je potřeba zmáčknout 2x lock s min. prodlevou 5s, jinak nezatroubí (řekl bych, že rychlý dvojklik má u mě jinou funkci při zamykání)

já měl zas největší radost z toho když jsem vypnul pípání při 4 stupních celsia :D
 
Pokud je někdo línej počítat, stačí použít tento excel, kde jsou "známé" funkce napsané: https://files.fm/u/s6jqy6u9

Jinak nevím jak tobě, ale find my car funkce funguje, ale u mě je potřeba zmáčknout 2x lock s min. prodlevou 5s, jinak nezatroubí (řekl bych, že rychlý dvojklik má u mě jinou funkci při zamykání)

já měl zas největší radost z toho když jsem vypnul pípání při 4 stupních celsia :D
To je opruz. Napiš kde to změnit, to bych si chtěl vypnout
 
No prodleva je nejspíš protože auto má v návodu funkci "dvojitého zamykání", která se aktivuje při dvojkliku zamčení viz.:
20180424_195653.jpg

Jinak vypnutí upozorňování námrazy je v IC: 720 01 01 : (B0 B1) (B2 B3) (B4 B5)
v B2 - b0 změnit z 1 na 0
 
Zprovozněno DAA (sledování únavy řidiče). Vyzkoušeno na cestě do Maďarska. Zobrazuje se na palubce a na headup displeji. Funguje to poměrně dobreDAA.png
 
Vzhledem k tomu, že mně posíláte dotazy k elektrickému ovládání dveří a k Advanced keyless systému, tak zde uvádím co je potřeba.

Zadní elektrické víko
1) řídící jednotka PLG
2) rozdílná elektroinstalace zadní části vnitřního kufru + rozdílná elektroinstalace víka
3) boční bezpečnostní senzory víka
4) skříňka s tlačítkem u řidiče
5) tlačítko do kufru
6) jiný zámek zamykání pátých dveří
7) elektriké vzpěry
8) buzzer umístěný ve výklopných dveřích

Advanced keyless
1) doplnění elektroinstalace
2) anténu středové části
3) nové kliky dveří s vestavnou anténou
4) jednotka adv.keyless
5) zadní venkovní anténa
6) tlačítko pro zamčení kufru
7) buzzer umístěný v prostoru motoru



20180531_120502.jpg 20180531_120559.jpg 20180531_120615.jpg 20180531_120625.jpg 20180531_120727.jpg20180531_120539.jpg 20180531_120746.jpg 20180531_120836.jpgjednotka PLG.jpg
 
U elektrického otvírání víka mně nejde toto: pokud mam zamkle auto a potrebuju otevřít kufr, tak to nejde manuálním spinacem kufru. Musim první odemknout auto a pak až můžu použít tlačítko. Je tady někdo kdo má bezklicive otvírání a elektrický kufr a mohl by napsat jestli to má taky tak? Chtěl jsem dodělat otvírání kufru na kopnuti nohou, ale pokud musím sahat první po klicich a pak az můžu aktivovat víko, tak na to kašlu.
 
Přijdu k zamčenému autu a otevřu jen kufr, dveře zůstávají zamčené.

Když jsem auto kupoval (9/2017) byly informace, ze půjde dodělat nějaký origo senzor na otevření kufru kopnutím pod nárazník. Ještě minulý týden žádný prodejce neuměl říct, jestli a kdy bude.
 
Přijdu k zamčenému autu a otevřu jen kufr, dveře zůstávají zamčené.

Když jsem auto kupoval (9/2017) byly informace, ze půjde dodělat nějaký origo senzor na otevření kufru kopnutím pod nárazník. Ještě minulý týden žádný prodejce neuměl říct, jestli a kdy bude.
Jen pro upřesnění. Zamknutý kufr otvířáš pouze tlačítkem kufru?
Takto mně to fungovalo dokud jsem nenainstalovat Elektrické otvírání kufru. Budu to muset doprogramovat. Nemohl bys mně poslat tvoje bilt data z SSU? Na to kopnutí mám defakto všechno nakoupené. Pokud by měla Mazda nachystané OEM řešení, tak bych samozřejmě raději sáhl po něm.
 
Buď tlačítkem na kufru, nebo na dálce.
Data z SSU nevím co je a jak je získám ?
 
Ahoj všichni, kdo sledují toto vlákno. Borci za zahraničí bohužel neřešili zatím tento můj problém, tedy jsem v tom zůstal sám. Nicméně jsem se nevzdal a moje doměnka, že bude potřeba přeprogramovat SSU byla správná. Porovnal jsem pár VIN z vozů s nejvyšší výbavou a dopadlo to úspěšně. Našel jsem bit, který aktivuje otvírání kufru, když je auto zamčené a potřebujete otevřít kufr venkovním tlačítkem.

Nyní se otvírá možnost dodělat otvírání kufru kopnutím nohy :) . To by se mně celkem líbilo. Mám nakoupené vše potřebné, ale pokud by tady byl někdo, kdo má zkušenosti s průmyslovými čidly - IR, ultrazvuk, apod. Tak ať se se mnou spojí. Předejdu tak chybám v použitém hardware. Jde především o čidlo, které bude detekovat nohu. Mám koupené IR s poměrně úzkým paprskem a možností regulace délky paprsku. Nejsem si ovšem jistý, zda to bude úplně 100%, což ukáže až provoz samotný.

SSU PLG+AKE.jpg
 
Back
Top