• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

elektrika Upgrady CX-5

Ok, až prostuduješ manuál, dej vědět ;) ,. Kdybys do toho šel a přibral mě, popř pomohl s instalací, jdu do toho taky.
 
Ok. Sem si rikal, jestli to tady jeste nekdo vubec sleduje.... ? Počkám jaké bude zapojeni a dám vědět. Jak to prijde domu, tak to kuchnu a zjistím, jestli to má cenu zkopírovat a vylepšit...

Ještě to zítra projdu s kolegou a uvidím co vymyslíme. Vidím, že používají nepříliš kvalitní koaxiální kabely, které bych pro lepší zisk nahradil koaxem se stříbrným jádrem a stříbrným opletem v teflonu, pro sichr druhe stineni měd. Otázka je koncové anzeny

Zítra to projdu, zatím nemám žádné data a asi ani nebudou. Výrobce mlčí. Osobně bych do automative použil koax s kvalitnějším jádrem uloženým v teflonu a dvojím opletem a izolaci AM asi ne FPE k vůli pevnosti a krouceni. Zřejmě by to mohlo mít lepší výsledky a stabilitu antén.
 
Poslední úprava moderátorem:
Ok, až prostuduješ manuál, dej vědět ;) ,. Kdybys do toho šel a přibral mě, popř pomohl s instalací, jdu do toho taky.
Vypadá to dobře. Zapojení je easy. Objednám si to asi přímo od výrobce, z amazonu za tu nízkou cenu to neposílaji do EU. Největší oříšek byl přesvědčit výrobce, že nejsem čínsky špión a aby mně poskytli data. Nakonec je přesvědčily fotky moji vykuchane mazdy
 
Ok, kdyby jsi byl ochotný to objednat i pro mě, tak klidně pošlu peníze předem :)
 
Včera se mně neozvali... Budu to kupovat přes amazon. S kolegou jsme to řešili a jdeme do toho. Princip těch dvou cidel je jasný, akorát je potreba se poučit z jejich chyb. Přes amazon zvládneš objednávku sám?
 
Vyžádal jsme si instalační manuál, tak uvidím jak to mají zapojené. Trochu mě mate, že tím kopáním i zavírá, ale docela dobrá funkce navíc :)
To mi dělá i insignia, asi běžná funkce. Přiblížím se s klíčem k autu, na zem se promítne symbol otevírání kufru, kopnu, kufr se otevře, kopnu podruhé, kufr se zavře.
 
To mi dělá i insignia, asi běžná funkce. Přiblížím se s klíčem k autu, na zem se promítne symbol otevírání kufru, kopnu, kufr se otevře, kopnu podruhé, kufr se zavře.
S tím symbolem se mně to líbí, to je dobrá přidaná hodnota :) . Oply mají páté dveře? Tož to už je z oplu konečně auto :)
Je fakt, že japonci, na to jak je to elektronicky vyspělý národ, tak infotainment a vychytávky nič moč. Třeba subaru forester 2017 v top, tak to si připadám jak v dětství, když jsme si stloukli motokáru :D
 
Tento vtip je pro mě asi nějaká vyšší dívčí, páté dveře měl Opel Rekord už někdy v 60. letech. ;)
Tak to musím začít brát Oply vážně :D . Osobně jsem Opla nikdy neměl, takže nemůžu soudit, ale je fakt, že si nepamatuju, že by si někdo na Oply ztěžoval a plival na ně, třeba jako na citroeny nebo alfy
 
To už asi nebude potřeba, insignia je poslední opel, teď už to budou pežoty a to nemá cenu kupovat. Mimochodem, asi je to model od modelu, já taky o nějakých starších nebo malých valné mínění nemám. Měl jsem Calibru Turbo 4x4 před 20 lety.
 
béčková Vectra je designově doteďka nádherný auto, najezdil jsem s tím lány bez jediné poruchy a to to bývala 11-16 let stará herka ,-)
 
Jen si tak říkám, kolik to asi dá přemáhání jezdit s takovou 260 ti koňovou bestií podle pravidel? 130 po dálnici, na to bych asi neměl nervy.
 
Back
Top