- 27
Díky Shreku, za rychlou reakci. Podle toho jsem jel. No právě, takže když jsem zjistil, že má dvojnásobek, tak je krok kontrola snímače tlaku výfukových plynů, ten jsem vyměnil i s kontrolou průchodnosti trubičky a vyměnil jsem pro sichr i ten diferenciální snímač. Dalším krokem je "vyvolej statickou regeneraci DPF" po regeneraci by měl být PM_ACC_DSD "přibližně" nula. Nevím co je přibližně nula...měl jsem asi 0,2 po statický regeneraci...tak jsem filtr nechal být a udělal další postup. To je vstřiky- výměna (rozhodně se zlepšil chod a nelituji peněz ) a další kotrola fce EGR, ISV a kotrola turba - OK. dle PIDů a vizuální kontroly. Jezdím celou dobu naftu VERVU Diesel a přijde mi, když dojedu, že auto smrdí, jako kdyby byla pořád pocitově bohatá směs. nebo regenerovalo...regenerace dojíždím, olej nepřibývá - neubývá...Chladící kapalina taky pořád v normě. Nevím...Mám to auto rád a i přes to všechno peklo