Ja tam mam uz pri ustalenej rychlosti 90-tkou priemernu teplotu cca 300C. Staci mierne stupanie, alebo stredne pridanie plynu a uz mi teplota leti k 400C...
Nasledne som este urobil jeden test, demontovanu sondu som napojil na auto, "otocil klucom" ale nenastartoval
Btw: ten graf je priklad alebo realita pre nase senzory?
Len taká základná otázka: nevieme aké máš auto, bavíme sa o rovnakom motore Skyactiv-D (SH01)?
Navyše ten snímač, resp. samotný konektor je veľmi ťažko prístupný, v predošlom poste som uvádzal SH01187G0, ale asi to bude SH02187G0, prikladám ilustráciu kde sa nachádza, s presným označením som si už teraz neni istý.
Ten graf by mal sedieť, ale ak chceš takmer presné hodnoty, ktoré som meral cez odporovú dekádu:
90 kΩ - 51 °C, 20 kΩ - 125 °C, 4 kΩ - 255 °C, 600 Ω - 525 °C, 80 Ω - 1134 °C
80 kΩ - 54 °C, 10 kΩ - 171 °C, 3 kΩ - 282 °C, 500 Ω - 562 °C, 70 Ω - 1176 °C
70 kΩ - 58 °C, 9 kΩ - 180 °C , 2 kΩ - 328 °C, 400 Ω - 613 °C, 60 Ω - 1224 °C
60 kΩ - 63 °C, 8 kΩ - 190 °C , 1 kΩ - 431 °C, 300 Ω - 686 °C, 50 Ω - 1271 °C
50 kΩ - 69 °C, 7 kΩ - 200 °C, 900 Ω - 448 °C, 200 Ω - 815 °C, 40 Ω - 1289 °C
40 kΩ - 79 °C, 6 kΩ - 215 °C, 800 Ω - 470 °C, 100 Ω - 1060 °C, 30 Ω - 1289 °C
30 kΩ - 95 °C, 5 kΩ - 232 °C, 700 Ω - 495 °C, 90 Ω - 1096 °C, short - 1289°C