- 836
Vyvážení pneu, špatně dotažená kola.. A na jedné pneu deformace, která by prý ale u jiného auta nebyla ani znát.. Bohužel, mazda příliš citlivá ?podarilo sa zistiť príčinu vibrácií?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Vyvážení pneu, špatně dotažená kola.. A na jedné pneu deformace, která by prý ale u jiného auta nebyla ani znát.. Bohužel, mazda příliš citlivá ?podarilo sa zistiť príčinu vibrácií?
Máš důkladně očištěný dosedací plochy? Brzdový kotouč a disk? Jestli to dělá servis, ten na to prdí, kolo vyvážený je ale neočistí ti to.Take se chci přidat do fronty vibrující 6 GJ (R19). Před letní sezonou jsem nechal preventivně převážit kola, loni v létě vše OK. Po vyvážení na klasické vyvažovačce v autorizovaném servise vibrace od 90km/hod. Tak jsem si řekl ok, asi nějaká chyba, nevěděl jsem že na to Mazdy tak trpí. Převážil jsem tedy v jiném pneuservise znovu. Je to mnohem lepší ale (jsem na to asi úchyl) ale od 110-120 to ve volantu cítím. Do toho začínají kopat kotouče. Jsem z toho auta celkem zklamaný (42tis najeto a neustále cvakající zámky, špatné sklápění zrcátek, vibrace kol, kopající brzdy a hluk v kabině. Na auto skoro za mega no nevím). Každopádně ta kola musím nějak dořešit, jsem z Opavska, takže v úvahu připadá ten Šenov v K&K jak psala Katka_S. Zkusím ještě v týdnu přehodit auto na zimní sadu R17 jestli tam ty vibrace ucítím nebo ne.
Nevím, kde jsi naposled byl, ale co jsem se přestěhovala do Opavy, tak už se mi nechce jezdit až do K&K v Šenově, tak jezdím do Mojepneu v Opavě a zatím musím říct, že taky v pohodě. Ale už nemám origo kola, tak těžko říct, jestli je to tím, nebo kluci umí vyvažovatTake se chci přidat do fronty vibrující 6 GJ (R19). Před letní sezonou jsem nechal preventivně převážit kola, loni v létě vše OK. Po vyvážení na klasické vyvažovačce v autorizovaném servise vibrace od 90km/hod. Tak jsem si řekl ok, asi nějaká chyba, nevěděl jsem že na to Mazdy tak trpí. Převážil jsem tedy v jiném pneuservise znovu. Je to mnohem lepší ale (jsem na to asi úchyl) ale od 110-120 to ve volantu cítím. Do toho začínají kopat kotouče. Jsem z toho auta celkem zklamaný (42tis najeto a neustále cvakající zámky, špatné sklápění zrcátek, vibrace kol, kopající brzdy a hluk v kabině. Na auto skoro za mega no nevím). Každopádně ta kola musím nějak dořešit, jsem z Opavska, takže v úvahu připadá ten Šenov v K&K jak psala Katka_S. Zkusím ještě v týdnu přehodit auto na zimní sadu R17 jestli tam ty vibrace ucítím nebo ne.
Jsem přesvědčený že jsou dosedací plochy čisté, ale nemám problém je sundat a projet to pro sichr znova.Máš důkladně očištěný dosedací plochy? Brzdový kotouč a disk? Jestli to dělá servis, ten na to prdí, kolo vyvážený je ale neočistí ti to.
Já to musím pokaždé vzít ocelovým kartáčem ručně nebo do vrtačky a pak ještě stovkou šmirglem do hladka.