@Jaroslav Ježek Ahoj,
1) nepoužívej origo brzdy - je to ten nejobyčejnější předraženej nesmysl
2) pokud jsi vyměnil náboj a dal na něj už blbě vydřenej kotouč, tak to bude vibrovat stále - na nový náboj musíš dát nový kotouč s novou destičkou
Použití starých dílů na nový náboj má asi stejný efekt jako by jsis po brutální průjmové nehodě dal na čistě umytej zadek znova ty starý trenýrky.
3) Svratku neznečišťuj a EBC Premium (hladký) kotouče nekupuj, protože je to opět zbytečně drahý - jestli chceš EBC, tak desky RedStuff (koupíš na eBay z USA) nebo YellowStuff a kotouče raději BlackDash USR (TurboGroove jsou trošku hlučnější při brzdění, tak ať tě to neštve), ale pokud pokukuješ po variantě GreenStuff destičky a Premium (hladký) kotouče, tak to tě vyjde laciněji dát kotouče třeba ATE a desky ATE Ceramic nebo třeba desky od Bosch atd...
p.s.: Předpokládám, že vše co může být na tom daném kole špatně jsi zkontroloval - vůle v uchycení ramene, vůle v řízení, vůle v uchycení tlumiče, zaseknutý/přidřený brzdový třmen (pístek,plovoucí čepy, destičky), vyvážení kola,..... Bohužel u těchto novějších Mazd s tímto typem zavěšení přední nápravy stačí opravdu házivost 0,03-0,04 a už pociťuješ vibrace do volantu. Starý Mazdy zvládaly být v klidu do házivosti 0,07-0,08. Bohužel, to je daň za "odlehčení".
p.s.2: M6 2019 2.0/2.5 dokázali zhoblovat přední brzdy při nájezdu okolo 35000km i když jsi jezdil naprosto normálně.