- 21
No já si s těmi vibracemi užil své. Vlastně 2 roky jsem jen jezdil, měnil, platil, vyvazoval a výsledek se nedostavoval. Nakonec se podařilo a dva roky jezdím bez vibrací ale bojím se na brzdy dýchat natož rozebrat a čistit je abych problém neměl zpět a to nechceš. Ano, tohle mazda nemá vychytané.
Samsung S22 256GB Tapatal
Jaké bylo nakonec řešení ? Origo nebo OEM brzdy nebo čím jsi problém vyřešil ? Mě na zn. EBC paradoxně přivedl autorizák tuším v Olomouci, kde se o tom zmínil v mailu v nabídce. Tak jsem o EBC začal zajímat ale to bylo v době kdy jsem dal ještě šanci jedné komplet sadě origo ale ta vydržela 12K pak vibrace, něž jsem se dokopal najel jsem na ni 25K jako nová kdyby někdo chtěl zadarmo pošlu za poštovné
Už jsem se s tím nadrbal, 2x měření, pootáčení, vždy jsem docílí pouze do 0,04 na L kole, pravá byla vždy do 0,02 mm. Rozborka čepů namazaní vyčistění prostě nic. Měřil jsem, pootáčel. Dokonce jsem měl i na zkoušku nový TRW kotouč který jsem nakonec použil pouze k měření ani ten nebyl v nule. Podle mě by fungovalo i TRW nebo jiné, ale jde mi o nájezd. EBC se chvástá materiálem G3000. Tak očekávám že to aspoň 60K dá aniž bych do toho musel vrtat.Zkoušel jsi vycentrovat nové kotouče postupným jejich pootočením vůči náboji? Taky jsem měl po výměně kol lehký problém s vibrací do volantu při brzdění a vyčištěním dosedacích ploch a vycentrováním kotouče se mi podařilo stáhnout házivost kotoučů do 1 stovky mm a vibrace byly pryč. Při každém pootočení kotouče vůči náboji (o šroub) jsem naměřil trochu jinou házivost.
Kolik lidí techniků měří házivost nově osazených kotoučů. To vím naproste přesně nikdo. Nikdy to nebude pod 0,01 mm. Vždycky tam něco bude. Paradoxně tu vibraci nedělá házivost. Nevím zda mazda reaguje na zákazníky a mění dodavatele dílů ? Podle mě s tím mají problém když řekne technik ať se připravím na max. živostnost 35K, asi vědí o čem mluví. Kolik Vydrželi Tobě nájezd ?