• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

interiér Vrzání, pazvuky, rezonance - palubní deska, plato, sloupky

  • Vlákno založil Vlákno založil Ludo
  • Datum založení Datum založení
Ahoj, tak prosim ty udelej fotonavod a k tomu profukovani dveri - viz co tam u tebe delali? Diky
Pokusím se. Auto jsem vyzvedával 2 minuty před zavíračkou, technik už tam nebyl. Příští týden si tam jedu nechat vyměnit zpětné zrcátko, tak se zeptám.
 
A co přesně se stalo zpětném zrcátku? Kam s tím jezdíš?
Při zamknutí se úplně nesklopí a při odemknutí zase někdy úplně nevyklopí. Takže je objednaný celý vnitřek, který se bude měnit. Jezdím do AMH v Olomouci.

Při té opravě středového displeje ti někdo držel zrcadlo před čelním sklem, nebo jsi to dělal naslepo? Mezi palubkou a čelním sklem je tak málo místa, že tam není vidět.
 
Při zamknutí se úplně nesklopí a při odemknutí zase někdy úplně nevyklopí. Takže je objednaný celý vnitřek, který se bude měnit. Jezdím do AMH v Olomouci.

Při té opravě středového displeje ti někdo držel zrcadlo před čelním sklem, nebo jsi to dělal naslepo? Mezi palubkou a čelním sklem je tak málo místa, že tam není vidět.
Odcvaknul jsem displej a pak po hmatu. Dělal jsem to sám. Na většinu míst je pak vidět. Displej jen vysunes nahoru po odsroubovani oněch dvou šroubů. Pak je tam místa habadej.
 
Fotonávod na opravu rezonujícího/vrzajícího středového displeje. Opravdu to není žádná věda, textový návod je víceméně o pár příspěvků výše. Jen doplním, že při odklopení mřížky reproduktoru není třeba mít strach trochu zabrat. To stejné při vysunutí displeje (táhnout nahoru), poprvé to jde ztuha, potom už v pohodě. Přístup na dotčená místa, kde by mohly vibrace vznikat, je bez problému.

2BA6E501-0589-4350-AF8B-C80B8BE50B57.jpeg 546FDA01-E3B0-482A-AE3E-5B0038CFE903.jpeg AB0F0272-B5BC-4A9D-BB50-C047E39DD20D.jpeg 308852CC-E15C-43CA-9311-B061F4BCCE61.jpeg D61A3D7E-CFF7-4F88-AD25-7C2FA9D038E0.jpeg 9D72F3F7-0301-468E-92D2-D7058371F653.jpeg 7DCA6C0A-9F68-4A31-A48D-2C23BE094AA5.jpeg
 
Dneska při cestě do práce jsem myslel, že mi vržou boty, ale ne... vrže mi podlaha mezi brzdovým a plynovým pedálem :D Řešil to někdo? Docela by mě zajímalo, co s tím dělají. Protože to chce asi rozebrat půl auta, aby se člověk dostal pod ten koberec.

To budou mít servisu práci na celý den :cool:

- drnčící středový panel
- špatné bezklíčové odemykání
- vrzající podlaha
- vibrující levé zpětné zrcátko
- vyměnit kůži kolem řadičky
 
Dneska při cestě do práce jsem myslel, že mi vržou boty, ale ne... vrže mi podlaha mezi brzdovým a plynovým pedálem :D Řešil to někdo? Docela by mě zajímalo, co s tím dělají. Protože to chce asi rozebrat půl auta, aby se člověk dostal pod ten koberec.

To budou mít servisu práci na celý den :cool:

- drnčící středový panel
- špatné bezklíčové odemykání
- vrzající podlaha
- vibrující levé zpětné zrcátko
- vyměnit kůži kolem řadičky
Serus, pozerám tvoj zoznam :D Z tvojho zoznamu ma trápi bod 1. a navyše mám drnčiace sklo vo dverách na vodičovej strane a podfukujúce zadné dvere pri rýchlostiach okolo 130 km/h na strane spolujazdca a ako bonus im ukážem, že po čase mi vždy odíde výpočet priemernej spotreby paliva. Zakaždým keď to zresetujem, tak po istom čase sa vyberie výpočet hore a aktuálne jazdím s priemernou spotrebou okolo 9 litrov. Pričom aktuálne jazdy robím v priemere do 6 litrov :D
 
Serus, pozerám tvoj zoznam :D Z tvojho zoznamu ma trápi bod 1. a navyše mám drnčiace sklo vo dverách na vodičovej strane a podfukujúce zadné dvere pri rýchlostiach okolo 130 km/h na strane spolujazdca a ako bonus im ukážem, že po čase mi vždy odíde výpočet priemernej spotreby paliva. Zakaždým keď to zresetujem, tak po istom čase sa vyberie výpočet hore a aktuálne jazdím s priemernou spotrebou okolo 9 litrov. Pričom aktuálne jazdy robím v priemere do 6 litrov :D
Máš toho taky dost. Ohledně té spotřeby paliva, nemůže pomoct update infotainmentu? Nebo to spolu nesouvisí?
 
Jinak tady posílám čerstvé video vrzající podlahy. Mačkám místo tesně před a mezi brdovým a plynovým pedálem. @Max6 Prosím tě, budeš vědět, co to může dělat? Je pod tím kobercem nějaká guma co se tře o kov?

 
Máš toho taky dost. Ohledně té spotřeby paliva, nemůže pomoct update infotainmentu? Nebo to spolu nesouvisí?
V auguste mám servisnú prehliadku, tak odsledujem po tom update, či tomu začne opäť po čase šibať :-)
 
Jinak tady posílám čerstvé video vrzající podlahy. Mačkám místo tesně před a mezi brdovým a plynovým pedálem. @Max6 Prosím tě, budeš vědět, co to může dělat? Je pod tím kobercem nějaká guma co se tře o kov?

To je v pohodě, to jen Mazda v rámci ekologie dělá dneska podlahy z dřevěnejch fošen :joy:
Odklopit koberec, kouknout co to tam dělá a případně lehounce vystlat něčím takovým:
https://www.ahifi.cz/tlumici-material-silent-coat-spn8.html
 
To je v pohodě, to jen Mazda v rámci ekologie dělá dneska podlahy z dřevěnejch fošen :joy:
Odklopit koberec, kouknout co to tam dělá a případně lehounce vystlat něčím takovým:
https://www.ahifi.cz/tlumici-material-silent-coat-spn8.html
To jo. Jak na chatě :joy: Ale to je pod tím kobercem, co je tam z výroby. A ten sundat je kumšt, protože mi přijde, že musíš oddělat středový tunel, prahy atd. o_O No snad si s tím v servisu poradí.
 
Není nic lehčího než tyto místa doma vytlumit. Sundat tapec ze dveří není žádná věda na palubce sundat okrasnou listů s ofuky.. infotainment a mřížku repro. V lepším případě i středový tunel a podlepit. Na netu koupíte plastové nářadí. A mimochodem verze BN co vlastním a je vyrobena 4 měsíc 2018 to jest jedna z posledních má vše vyřešeno a žádné vrzání a pazvuky se zatím nekonají. Ale tlumit budu stejně... Pak vložím foto.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Není nic lehčího než tyto místa doma vytlumit. Sundat tapec ze dveří není žádná věda na palubce sundat okrasnou listů s ofuky.. infotainment a mřížku repro. V lepším případě i středový tunel a podlepit. Na netu koupíte plastové nářadí. A mimochodem verze BN co vlastním a je vyrobena 4 měsíc 2018 to jest jedna z posledních má vše vyřešeno a žádné vrzání a pazvuky se zatím nekonají. Ale tlumit budu stejně... Pak vložím foto.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
Až na to, že je plno panelů v autě pridelano držáky "na jedno použití" a uchycení je jiné než na BN, tak cajk.
 
Ja mam doma nekolik aut jako youngtimery a tam, pokud mi neco drnci nebo proste zlobi, nemam problem se v tom hrabat. Ale u noveho auta tohle proste akceptovat nechci a nechci si to sam doma tunit. Jeden ten cudl na tapecy vyjde casto i na nekolik desetikorun a hlavne nevice si cenim sveho casu - nove auto jsem kupoval proto, abych s nim jednou za rok prijel na servisni prohlidku a vymenu oleje. Ne abych si rozebiral pristrojovku a ladil to.
 
Přesně, nevidím jediný důvod, proč bych se v tom chtěl šťourat, navíc u nového auta v záruce. Takže za mě není nic lehčího, než ho zavézt do servisu.
 
No že zrovna vy se auto věnujete více než přehnaně viz předchozí Mazda. U vás bych to zrovna čekal viz obsáhlé recenze spousty doplňků kosmetiky. Tak vaše starosti a moje klidná duše. Já si zase velmi snadno sundam tapec ze dveří a vytlumim. Pro mě je to relax a radost z práce. Na každém autě si něco dodělám podle sebe. Na BN palubě mám ostatně naprosté ticho. Je to asi kazdyho věc. Stěžovat si na vrzajici plasty v servisu není normální. Mě taky nikdo nevrací monitor že vrze při nastavování. To je asi cílem diskuze reklamovat stav silnic

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
No že zrovna vy se auto věnujete více než přehnaně viz předchozí Mazda. U vás bych to zrovna čekal viz obsáhlé recenze spousty doplňků kosmetiky. Tak vaše starosti a moje klidná duše. Já si zase velmi snadno sundam tapec ze dveří a vytlumim. Pro mě je to relax a radost z práce. Na každém autě si něco dodělám podle sebe. Na BN palubě mám ostatně naprosté ticho. Je to asi kazdyho věc. Stěžovat si na vrzajici plasty v servisu není normální. Mě taky nikdo nevrací monitor že vrze při nastavování. To je asi cílem diskuze reklamovat stav silnic

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
Sorry ale to je přece kravina. Auto má kola a tlumiče aby jezdilo po všech různých typech cesty. Nemá drážní kola, aby jezdilo po železnici. Přece si nekupuju polotovar ale hotové auto. Na co Teda auto odhlučňovat, když vrže například sedačka nebo displej? Proč bych to měl rozebírat já? Znám správný postup? Argument s monitorem je hooodně z cesty.
 
Pokud je z cesty pak hodně štěstí jestliže vrzání budete řešit v servisu. Auto je věc na přepravu osob a věci. Nikdo nezaručí kde se budeš pohybovat a po jakém povrchu. Jsou i prasata co to rvou přes každou díru a vymetaji lesní cesty atd a asi nikdo ti nezaručí že to množství plastů ti nezačne prostě pracovat. Těch míst co začnou povídat je tak málo že si to vyřeším sám bez dalších dohadování v servisu nebo pomstě na autě mimo tvůj zrak. Samozřejmě s tebou souhlasím a mám raději ta auta co péči nepotřebuji. Já jsem v Mazde teď spokojený oproti starší generaci Ceedu. Za mě vidím problém že některé města a lokality mají doslova offroad dráhu a jinde zase závody v pokládání retarderu. To je bohužel ta skutečnost které tvé auto prostě časem podlehne.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Back
Top