• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

interiér Vrzání, pazvuky, rezonance - palubní deska, plato, sloupky

Kdyz jsem vrzani v mem servisu zminil, potvrdili, ze se jedna o konstrukcni problem a vyrobce zasle postup, jak to resit. Nevidim duvod, proc bych to mel tolerovat. Zaruka je prave od toho, aby vyrobce veskere vady vyrobku napravil.
 
Vpohode vzdávám to. Já si raději rozeberu plasty sám než od nich. Ale respektuji co tvrdíš. Každý to máme jinak.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
A zaslechl jsem že ty nové trojky BP nějak trpí na pár míst s pazvuky...
Což je mrzute s přihlédnutím k tomu krásnému interiéru.
Ale ono které auto jiných značek netrpí též.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Ale v případě BP to není vyklepané ze špatných cest. Přístrojová deska vibruje například při určitých otáčkách, pokud motor přejde do dvouválcového režimu. A dělá to od prvního ujetého kilometru.
 
Ale v případě BP to není vyklepané ze špatných cest. Přístrojová deska vibruje například při určitých otáčkách, pokud motor přejde do dvouválcového režimu. A dělá to od prvního ujetého kilometru.
To se mne naštěstí netýká :X Najeto cca 14000.
 
Chápu obě strany, jak reklamující, tak "domácí kutily". Jde o to, že kolikrát vyžaduje větší úsilí nasimulovat před technikem vadu, než si to opravit sám. Příklad: reklamoval jsem takto podfukování PZ dveří. Přijel jsem do Mazdy hned na 7:00, protože jsem potřeboval být včas v práci. Samozřejmě podfukování se projevovalo nejvíce na dálnici, takže jsme se museli prodrat ranní špičkou, na dálnici technik s uchem nalepeným na dveře nejprve nic neslyšel, takže jsme museli obkroužit snad celé město, do práce jsem nestíhal a celý den se už vezl.
Naproti tomu rezonance z oblasti po centrálním displejem vycházely pouze v nižších teplotách nebo pouze na určitém druhu nerovností. Představa, že v zimě musím nechat auto přes noc u Mazdy (aby se ráno jízdou do servisu nestihlo zahřát) a potom nedejbože hledám tu správnou nerovnost... Když se tedy objevil relativně jednoduchý návod na opravu, tak jsem to prostě v klidu o víkendu za pěkného počasí (prozatím úspěšně) sám vyřešil.
A to zastávám názor, že nové věci by prostě měly fungovat a pokud ne, tak od toho je záruční doba a reklamace. Ale někdy prostě člověk nemá chuť to řešit. Navíc vím, jak jsem to opravil. Kdoví, kolik času by v tomto případě tomu vypolstrování mezi jednotlivými díly v servise věnovali a kdy by se stejná vada objevila znovu.
Reklamacím i domácím opravám zdar! :)
 
v kvetnu jsem byl reklamovat po 3ti klepajici ridicovy dvere, rikal jsem ze pri pritlaceni okynka loktem to prestane, vymenili kompletni zamek ulozeni, do minuleho tydne byl klid, ted po ranu kdyz je chladneji tak zas, rany, jak se auto zahreje a odpoledne tak v pohode, chystam se jim tam auto nechat at po ranu to vyzkousi, odmitam s nimi porad jezdit jizdy a vysvetlovat kde to klepe, nemam na to cas

jak tu bylo uz zminovano - pokud existuje navod klidne zkusim doma, ale vzdy museli objednat po demontazi nahradni dily

pokud to ted neklapne, pisu primo na zastoupeni Mazda, nevim mozna to nema smysl, ale pri garancce mi jasne rekli ze pokud neni dane servisni rizeni nebudou nic delat
 
Podarilo sa uz niekomu uspesne vyriesit to podfukovanie zadnych pravych dveri ? Mne to uz ide totalne na nervy...dneska dialnica 130..do toho hmla...vsetko ako to bolo vlhke to naozaj neprijemne prefukovalo...viem, ze ten zvuk vychadza spod konca dveri kde je to male okienko ale co konkretne to tam sposobuje netusim...v servise 2x a nic sa neporiesilo...porovnavali aj s novym kusom udajne a to iste...a ked to robi aj nove je to v poriadku...vrzanie interieru...male repraciky v dverach, infotaiment, b stlpik, sem tam okolo skla v dverach a niekde nad budikmi....to vrzanie by som dokazal stale ako tak zozrat ale to prefukovanie dveri mi ide totalne na nervy...do toho dneska prasklina v celnom skle hned za infotaimentom....predne sklo je ako z papiera...kazdy jeden skrabanec od skrabky tam zostal...sklo mam po roku v takom stave ako jazdene firemne auto po 20 rokoch....
 
do toho dneska prasklina v celnom skle hned za infotaimentom....predne sklo je ako z papiera...kazdy jeden skrabanec od skrabky tam zostal...sklo mam po roku v takom stave ako jazdene firemne auto po 20 rokoch....

To jsou pry vsechny moderni skla, aspon to mi rikali ve skloservisu, kdyz mi zalepovali dirku po kaminku (sklo nastesti neprasklo). Pry to je znat uz na hmotnosti, ze skla na novy auta jsou jako pirko. Nemam vyzkousenou kazdou znacku, kazdopadne rodice maji Mondeo, tchyne mela od Fordu takovou tu malou dodavko-krabici s cumakem, a po par letech to samy, co na Mazdach - tupky od kaminku a pripadne i sem tam ryha treba od kaminku zasekleho pod steracem, nebo necitliveho skrabani. Obecne se moc nedoporucuje moderni skla skrabat skrabkou, spis na to neco nastrikat a setrit, na noc zakryvat, nebo proste pockat na rozehrati. Ja prestal skrabat skrabkou uz na Mazde 3 (BL, 2012), protoze stacila prvni zima 4x v Alpach a pekne jsem si to sklo sam do**bal. Predpokladam, ze od ty doby se ta kvalita skel asi nezlepsila :D
 
Poslední úprava:
Podarilo sa uz niekomu uspesne vyriesit to podfukovanie zadnych pravych dveri ? Mne to uz ide totalne na nervy...dneska dialnica 130..do toho hmla...vsetko ako to bolo vlhke to naozaj neprijemne prefukovalo...viem, ze ten zvuk vychadza spod konca dveri kde je to male okienko ale co konkretne to tam sposobuje netusim...v servise 2x a nic sa neporiesilo...porovnavali aj s novym kusom udajne a to iste...a ked to robi aj nove je to v poriadku...vrzanie interieru...male repraciky v dverach, infotaiment, b stlpik, sem tam okolo skla v dverach a niekde nad budikmi....to vrzanie by som dokazal stale ako tak zozrat ale to prefukovanie dveri mi ide totalne na nervy...do toho dneska prasklina v celnom skle hned za infotaimentom....predne sklo je ako z papiera...kazdy jeden skrabanec od skrabky tam zostal...sklo mam po roku v takom stave ako jazdene firemne auto po 20 rokoch....
Co přesně se děje s malýma reprackama ve dveřích?
 
Co přesně se děje s malýma reprackama ve dveřích?
Z oboch vychadza chrastivy zvuk...ako keby vnutri bol nejaky maly kamen ktory tam pobehuje a vydava to taky zvuk...proste pazvuky plastu...na jednej strane sa to ciastocne eliminovalo tak, ze som dal dole kryt a hned som ho vratil spat...ako tak dobre...dalsi 100 veci zostava :D
 
Z oboch vychadza chrastivy zvuk...ako keby vnutri bol nejaky maly kamen ktory tam pobehuje a vydava to taky zvuk...proste pazvuky plastu...na jednej strane sa to ciastocne eliminovalo tak, ze som dal dole kryt a hned som ho vratil spat...ako tak dobre...dalsi 100 veci zostava :D
A máš bose nebo klasiku? Auto máš sedan nebo hb? Nevidím na mobilu podpisy...
 
Nemam v popise ale mam sedan a obycajne audio
Myslím že už jsme tu řešil na fóru (snad s tebou?). Co zkusit provizorně koupit autotesneni nalepovací a zkusit ho nalepit do rohu zadních dveří? Chystám se na to, ale teď jsem jel z Ostravy ke 200/h a podfukovaní nic moc. Možná už jsem to přestal slyšet :D
 
Myslím že už jsme tu řešil na fóru (snad s tebou?). Co zkusit provizorně koupit autotesneni nalepovací a zkusit ho nalepit do rohu zadních dveří? Chystám se na to, ale teď jsem jel z Ostravy ke 200/h a podfukovaní nic moc. Možná už jsem to přestal slyšet :D
Ja viem odkial zvuk vychadza...vozil som kamarata na zadnych sedackach a ten to pocul uz od 80kmh ked dal k tomu ucho...zaujima ma skor riesenie...asi si z toho spravim "tudor" a zadne dvere vytmelim silikonom lebo je to fakt hrozne...
 
Chrasteni v repro dělá u Bose odchlipla ozvučnice kam zatyka. Stačí to přilepit plus všechny dveře rovnou vylepit nějakou páskou. To stejné lze snadno v b sloupcích a infotaimentu. Nic složitého k rozebrání. Nicméně já mám v BN verzi za 2 roky úplné ticho i v zimě. Ale dveře budu z jara stejně tlumit.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Chrasteni v repro dělá u Bose odchlipla ozvučnice kam zatyka. Stačí to přilepit plus všechny dveře rovnou vylepit nějakou páskou. To stejné lze snadno v b sloupcích a infotaimentu. Nic složitého k rozebrání. Nicméně já mám v BN verzi za 2 roky úplné ticho i v zimě. Ale dveře budu z jara stejně tlumit.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
Na BP není díra ve dveřích tzn. Že by k tomu voda neměla jak přijít.
 
No každopádně na to že se z pohledu pocitu z interiéru většina lidí nadchla k lepšímu tak se tedy tohle vrzajici téma pěkně plní. To u BM/BN je naprosté minimum těchto stížností. Škoda. Asi se to moc nepovedlo.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
No každopádně na to že se z pohledu pocitu z interiéru většina lidí nadchla k lepšímu tak se tedy tohle vrzajici téma pěkně plní. To u BM/BN je naprosté minimum těchto stížností. Škoda. Asi se to moc nepovedlo.

Já jsem divný, mně BM různě vrzala a klepala vcelku dost. Například neustále byly problémy s klepáním od uložení tlumičů, vrzáním od brzd nebo brzdičů nebo tak něčeho na retardérech, a ani v interiéru na dlažbě rozhodně nebylo ticho; z toho co si pamatuju, tak klepala docela dost taková ta krabička kolem kamer na čelním skle, u odklopené sluneční clony pak dvířka zrcátka, něco na středovém tunelu... Prostě jako skoro každá Mazda :). CX-3 byla teda ještě horší. Jsem na ty zvuky velmi citlivý, takže si všímám... v servisu nikdy moc nechápali. 2017 Šestka GL byla lepší, tam byl pazvuk v interiéru výjimečný, nová Šestka (2019) zatím naprosto bez ničeho (ale málo najeto a snad jsem to nezakřikl), CX-5 už různé pazvuky má (opět uložení tlumičů, sloupky - vyřešil servis, teď nově krabička kolem zrcátka).
 
No každopádně na to že se z pohledu pocitu z interiéru většina lidí nadchla k lepšímu tak se tedy tohle vrzajici téma pěkně plní. To u BM/BN je naprosté minimum těchto stížností. Škoda. Asi se to moc nepovedlo.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
Jelikož je interiér změněný a to dost tak se dá čekat, že první roky budou mít problémy. Jako například u Kodiaqa. Tam je to snad ještě mnohem horší.
 
Back
Top