• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

interiér Vrzání, pazvuky, rezonance - palubní deska, plato, sloupky

  • Vlákno založil Vlákno založil Ludo
  • Datum založení Datum založení
Já myslím,že to je normální. Také to tak mám. Ta guma drží více ve středu a ne na krajích...
 
No to si úplně nemyslím pac levá strana drží výborně...

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Aha. Tak to sorry. Zítra omrknu pořádně .
Já ten středový tunel i s tímto odkládacím dílem měl několikrát rozebraný skrze pazvuky a zdá se mi,že ta guma k tomu plastu je přidělaná skrze takové čtyři výstupky a více ke středu. Ale asi jsem se mýlil...
 
no právě @Max6 mi poslal schéma uchycení a ty budeš třeba právě vědět, jak nejlépe se k tomu dostat. Ono když už tam vlezu, tak to připevním lépe a též to celé lépe podlepím.
 

Přílohy

Začneš nejprve povolením šroubku,který se nachází ve středovém tunelu pod gumovou krytkou v držáku nápojů a odšroubováním hlavice řadící páky. Vše se potom jen vycvakává směrem nahoru. Tzn. středový tunel,následně rámeček kolem řadičky a jako poslední ten gumový odkládací díl. Hlavně opatrně. Já to tenkrát poprvé dělal v zimě a praskl mi ten černě lakovaný rámeček ....
 
Zdravím,

tak jsem podle fotonávodu z tohoto vlákna podlepil komplet infotainment i záslepku středového repráku, stejně tak chromovou lištu, - středovou pod tlačítky, tak u spolujezdce. Vytáhl jsem kastlík, podlepil celá jeho záda silnou vrstvou pěny a snažil se v prostoru za ním podlepit všechno, co by mohlo rezonance na nerovnostech dělat. Nic co by dělalo kovové ťukání (zní jako zapadnutý šroubek, nebo dotýkající se kov o plast) jsem hmatem nenašel.

Rezonance slyším pořád, víc tlumeně - ale o to víc se na ně soustředím. Přijde mi, že vychází spíše ze strany u spolujezdce, než od středu. Máte ještě nějaké tipy, odkud by mohly rezonance jít? Třeba ovládání okýnka ve dveřích spolujezdce?

Servis mám jako poslední možnost, je to jediné auto doma a rezonance myslím slyším hlavně já, ale to určitě znáte.
 
Treba skusit rozobrat reproduktor v spolujazdcovych dverach....ten reproduktor je tam len tak nasunuty....takyto zvuk vydava aj mne, na strane vodica to tiez robilo a stacilo ten reprak vytiahnuta dat naspat...pomohlo. Na spolujazdovej strane to robi taky isty zvuk, tam som to vsak este nerobil :D
 
Především bude fajn když budete přidávat fotky z realizace a případné postřehy při rozebrání pro nás ostatní
Teď netuším co máš za verzi ale určitě bych sundal tapec ze dveří a podlepil tam všechno důkladně včetně kliky.
A pak mrkni pod přihrádku. Je tam hodně volných plastu který mohou rachotit.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Dík za tip s repráčkem, bohužel nepomohlo, ani když jsem ho pojistil izolačkou.

O víkendu rozeberu tapec u dveří spolujezdce a nafotím (mazda 3, 2020, sedan). Jinak pod přihrádkou je to fakt šílenost, ofuky na nohy se volně klepou stejně jako spousta dalších věcí, ale nic nedělá to specifické kovové ťukání.

Každopádně tip by mohl být, nebát se a pořádně silnou vrstvou celou přihrádku podlepit (já vylepil i vnitřek černou gumou). Stejně jako nešetřit podlepením u infotainmentu, použil jsem 5mm silnou pěnu, ale sneslo by klidně 1cm, je tam všude velká vůle. A pod dva šroubky, co drží obrazovku, bych doporučil podložky, nebo aspoň nějaké gumové pásky, tam bych řekl, že to může vibrovat asi nejvíc.
 
To je mazec pánové, člověk si koupí nové auto za víc jak půl mega a pak aby po velice krátké době řešil na foru jak si to opravit. Hodil bych jim celou mazdu na hlavu, ....fabie za 280 tis. s nalítanejma 40tis. nedělá absolutně žádný pazvuky.
 
To je tady takový kolorit. Ostatní auta jako mnohem lepší. My máme v širší rodině takovou děsnou smůlu na ty konkurenční značky :D (Ale je fakt, že z dílen nejlepšího německého koncernu v rodině snad nic "nového" není. Kamarádovo a kolegovo Tourany pak určitě nejsou reprezentativní, jakožto slavně nepovedená modelová řada. A Citigo počítám mezi angličáky, takže tam se drnčení taky nepočítá.)
 
Mě zase překvapilo že Mazda celkem pečlivě podlepuje i skrytá místa oproti jiným značkám. Za BN si nemohu stěžovat. Podlepim lépe dveře ozdobnou listu a infotaiment a paráda. Nový model hold trpí kvůli novote a vychytaji to zase časem.
Já proto volil raději poslední verzi BN co měla většinu problémů odstraněna od roku 2013 jako M6.. A prostě se mi víc líbí.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk

@iddqd
Pridavej fotky z realizací.
Budeme rádi za inspiraci
 
Poslední úprava moderátorem:
Interiér má ta nová hezčí. Hlavně v té vínové kůži je naprosto good. Ten se vážně povedl ale ta BN s tím středovým tunelem je taky pěkná. Ale já myslel především ten exteriér. Mě hlavně vadí že tu trojku zase udělali menší.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Interiér má ta nová hezčí. Hlavně v té vínové kůži je naprosto good. Ten se vážně povedl ale ta BN s tím středovým tunelem je taky pěkná. Ale já myslel především ten exteriér. Mě hlavně vadí že tu trojku zase udělali menší.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
Rozvor je na nové o 2,5cm větší, délka / šířka je stejná akorát výška je o 1,5cm vyšší u BN. BP sedan je dokonce o 8cm delší než BN sedan. Takže jediné, v čem je BN větší, je výška.
 
Poslední úprava:
Ježíš. Já mluvím o kufru a místu vzadu a obojí je rozhodně menší. Měl jsem ji celý den pujcenou. Zadní místa už fakt kobka a kufr 330litru a fakt je to znát. V BN je 360litru a dobře rozvrzenych. Mělký s velkou plochou v rámci těch litrů.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Ježíš. Já mluvím o kufru a místu vzadu a obojí je rozhodně menší. Měl jsem ji celý den pujcenou. Zadní místa už fakt kobka a kufr 330litru a fakt je to znát. V BN je 360litru a dobře rozvrzenych. Mělký s velkou plochou v rámci těch litrů.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
Hatch je vzadu určitě "menší" i pocitově kvůli malým oknům. Já si třeba na Sedanu na kufr nemůžu stežovat. Měl jsem předtím E91 BMW (kombík) a rozhodně jsem tam nenarval tolik měkkého nákladu jako do BP. Každopádně každý, když chce, si najde to svoje "pro" :)
 
Menší vzadu rozhodně je i dle mého zkoušení, a je jedno zda hatch nebo sedan... Mně to taky přijde dost škoda, protože by stačilo málo (vždyť se hraje o centimetry) a mohlo to pro protisměrné dětské sedačky být v pohodě, nikoliv víceméně nepoužitelné... ale beru to tak, že je to kupé pro dva nebo s většími dětmi, a že Mazda prostě nemá ambici konkurovat rodinným autům v téhle velikostní třídě (zvenčí)... ostatně šestka je to samé, CX5 do určité míry také. Velké zvenku, malé uvnitř vzadu.

Myslím taky, že je úplně legitimní postesk, a u mě třeba duvod, proč jsem nemohl ušetřit nějaké prachy při nákupu auta - kdyby snesla dvě protisměrné vzadu, klidně i s menším místem v kufru, nepotřeboval bych býval na svoje dojíždění do práce Mazdu 6. Velikost mi je u ní skoro k ničemu, ale potřebuju občas vzadu převézt dítě nebo obě.
 
Jako nový sedan je super a krásný. Tam bych bral jeho. Z BN varianty jasně vede hatchback. Zadní místa jsou bída v obou verzích. Malá okna a málo místa na nohy plus žádný komfort funkce krom opěrky s držáky nápojů. Ale to sem nepatří.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Jako nový sedan je super a krásný. Tam bych bral jeho. Z BN varianty jasně vede hatchback. Zadní místa jsou bída v obou verzích. Malá okna a málo místa na nohy plus žádný komfort funkce krom opěrky s držáky nápojů. Ale to sem nepatří.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
Můžeš si komfortně otevřít to malé okno nebo nebo si komfortně rozsvítit lampičky :D
 
Back
Top