• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

interiér Vrzání, pazvuky, rezonance - palubní deska, plato, sloupky

  1. Podle fotek tady z fóra jsem rozebral infotainment a pořádně podlepil 5mm tlustou pěnou. Určitě bych nešetřil a hlavně podložil i oba šrouby.
  2. Chromové lišty ve středu i u spolujezdce vycvakal a podlepil zbytky stejné pěny, stejně jako oba repráčky ve dveřích spolujezdce, to jde snadno.
  3. Podlepil jsem záda kastlíku 20mm gumo-molitanem( Gladen Aero Wave) a nalepil ho vevnitř kam to šlo a kde by mohly rezonance vznikat. Já lepil i na boky, ale tam je 20mm moc, trochu drhne a samozřejmě je vidět, ale odlepit jde ze všech míst snadno bez zbytků lepidla. Nevadí mi tam. Stačil jeden plát a ještě dost zbylo. 123769251_2092264714241045_1035394260861270312_n.jpg 124246490_704254460202442_3420831644022384958_n.jpg 124044890_3855128651166802_6216102133997968155_n.jpg

    Rezonance zevnitř palubní desky tím jsou vyřešený, zůstávají jemný rezonance z místa spolujezdce, ale tam si nejsem jistej, jestli to náhodou není od uchycení pásu a v tom se mi vrtat nechce. Než se projeví něco dalšího, tak to pouštím z hlavy. Auto má najetých 5tkm, takže se bojím, že to bude brzo :)
 
  1. Podle fotek tady z fóra jsem rozebral infotainment a pořádně podlepil 5mm tlustou pěnou. Určitě bych nešetřil a hlavně podložil i oba šrouby.
  2. Chromové lišty ve středu i u spolujezdce vycvakal a podlepil zbytky stejné pěny, stejně jako oba repráčky ve dveřích spolujezdce, to jde snadno.
  3. Podlepil jsem záda kastlíku 20mm gumo-molitanem( Gladen Aero Wave) a nalepil ho vevnitř kam to šlo a kde by mohly rezonance vznikat. Já lepil i na boky, ale tam je 20mm moc, trochu drhne a samozřejmě je vidět, ale odlepit jde ze všech míst snadno bez zbytků lepidla. Nevadí mi tam. Stačil jeden plát a ještě dost zbylo. Zobrazit přílohu 31383 Zobrazit přílohu 31384 Zobrazit přílohu 31385

    Rezonance zevnitř palubní desky tím jsou vyřešený, zůstávají jemný rezonance z místa spolujezdce, ale tam si nejsem jistej, jestli to náhodou není od uchycení pásu a v tom se mi vrtat nechce. Než se projeví něco dalšího, tak to pouštím z hlavy. Auto má najetých 5tkm, takže se bojím, že to bude brzo :)
Zalepil sis přístup ke kabinovemu filtru. Jak se dají odcvaknout chromové lišty? Prostě zabereš? Co kryty repráku? Jen vypáčit? Myslím ty středové.
 
Zalepil sis přístup ke kabinovemu filtru. Jak se dají odcvaknout chromové lišty? Prostě zabereš? Co kryty repráku? Jen vypáčit? Myslím ty středové.

Než pojedu do servisu, prostě ten plát odlepím, lepidlo po něm nezůstává, ale to se mě týká až někdy v létě. Všechno jsem jen vycvakal tou klasickou sadou z alíka, jediný šroubky byly dva co drží obrazovku.
 
A co vnímáš jako opravny manévr od vrzání? Kterou konkrétně podlepenou část? To ti vrzalo na kostkách? Zaplatach? Nebo všude?

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
A co vnímáš jako opravny manévr od vrzání? Kterou konkrétně podlepenou část? To ti vrzalo na kostkách? Zaplatach? Nebo všude?

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
Popravdě myslím, že nejvíc pomohlo pořádně dotáhnout dva šroubky co drží obrazovku, pak zůstaly jemnější rezonance, který docela dobře utlumila pěna za kastlíkem. Ale i když jsem se snažil nahmatat nějaký konkrétní místo, tak odkud to šlo jsem nezjistil. Byly to vibrace jako kov o plast, nebo zapadený šroubek. Na vlastně všech nerovnostech.
 
Koupil jsem si velmi tenký samolepicí plyš a hodlám důkladně vylepit přihrádku spolujezdce. Při vyndani přihrádky pak důkladně podlepim vše na dosah ale v mém autě nic nevrze takže je to jen můj přístup a cit pro detail. Inspirací byla M6 která má plysem vystlane všechny odkládací plochy. Pak vložím fotky.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Neviem ako vy ale teraz ked zostalo trvalo chladnejsie, tak nezohriate auto riadne vyhrava svojim zivotom...strieda sa infotaiment, predne repraciky v dverach (co je riesitelne uz) ale co ma netesi vobec su zvuky s B stlpiku, nedokazem identifikovat ci hore pri drziaku pasa alebo nizsie...je to taky "silnejsi" zvuk nez tie pazvuky z infotaimentu...
 
Tak si sundej plasty z B sloupků a vylep si to. Není nic lehčího. Je to všechno jen nacvaknute.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Neviem ako vy ale teraz ked zostalo trvalo chladnejsie, tak nezohriate auto riadne vyhrava svojim zivotom...strieda sa infotaiment, predne repraciky v dverach (co je riesitelne uz) ale co ma netesi vobec su zvuky s B stlpiku, nedokazem identifikovat ci hore pri drziaku pasa alebo nizsie...je to taky "silnejsi" zvuk nez tie pazvuky z infotaimentu...
Jak jsou řešitelné repracky? Jen pořádně zabrat a vycvaknout?
 
Přední repráky ve dveřích stačí vyndat a znovu usadit a dobře dotáhnout a znovu zacvaknout konektor. Při rozebrání už je ideální podlepit celý tapec molitanem.
Repráky Bose měli problém že se díky vlhkosti odchlipl rámeček membrány.
Ten stačí znovu slepit.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Přední repráky ve dveřích stačí vyndat a znovu usadit a dobře dotáhnout a znovu zacvaknout konektor. Při rozebrání už je ideální podlepit celý tapec molitanem.
Repráky Bose měli problém že se díky vlhkosti odchlipl rámeček membrány.
Ten stačí znovu slepit.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
To se zase týká ale předchozí generace...
 
Jo promiň. Máš recht

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Zdravím chlapi,
prosím vás, podařilo se někomu vyřešit klepání v B sloupku kolem uchycení bezpečnostního pásu? Nevím jestli je to poklesem venkovních teplot, nebo tím, že už mám nalítáno neuvěřitelných 10500 Km, ale to klepání už prakticky nepřestává. Nepomáhá ani hlasité audio, kterým řeším symfonii ostatního klepápí, vrzání a skřípání v interieru. Tohle mi prostě klepe rovnou do ucha i na poměrně rovné silnici a začínám to auto opravdu bytostně nesnášet. Marné je i připomínání si novinářských žvástů o skvělém, řidičsky zaměřeném voze. Všechny vjemy prostě spolehlivě přehluší skřípání, vrzání a klepání. Mám to od 2.10. nahlášeno jako závadu při garančce spolu s opravou (teprve třetí) třepajícího se vnějšího zrcátka. Technik mi slíbil, že objedná díly a ozve se, ale zatím se neozvali. Rozebírat svépomocí se to asi moc nedá, protože právě říkal, že než to rozeberou, musí objednat nějaké plastové úchyty, protože ty se při demontáži zničí. Tak bych to chtěl na dobu než se to snad pokusí opravit nějak eliminovat, protože touhle kraksnou musím bohužel občas vyjet a tohle už mi fakt kure*sky pije krev. Tak jestli jste to někdo řešil nějakým vypodložením někde, nebo nějakým přelepením elektrikářskou páskou, nebo nějak podobně, nechám se inspirovat. Ale pokud s tím v servise nic neudělají, tak to snad normálně zafouknu montážní pěnou. Což bych mimochodem nejraději udělal příhrádkou před spolujezdcem i do celé přístrojovky..
 
Ahoj, stejný problém. Čekám na servis. Dle tvého komentáře, jim tam raději zavolám dopředu, aby se na to připravili a nemusel tam jezdit pořád.
 
Dělá mi to taky a to mám najeto 1/2 co ty. Tyhle auta jsou tak zralá na magnet a vrátit peníze. Pokud auto vrže když už vyjíždíš ze salonu je něco špatně. 3 roky max více s ním nedám.
 
Dělá mi to taky a to mám najeto 1/2 co ty. Tyhle auta jsou tak zralá na magnet a vrátit peníze. Pokud auto vrže když už vyjíždíš ze salonu je něco špatně. 3 roky max více s ním nedám.
Tak zase takhle bych to neviděl. Auta z roku 2020 jsou většinou ok a u těch z roku 2019 se to dalo čekat. Vem si třeba stížnosti na superby nebo kodiaqy. Tam to majitelé řeší tak samo. Já osobně mám najeto 17000 a auto ze srpna 2019 a žádný "extrém" neposlouchám a to jezdím hlavně po ČB, kde jsou cesty otřes :)
 
Celkem překvapení když ten interiér vypadá tak premiove. Já měl pujcenou a nikde nevrzala ani na kostkách ale měla najeto sotva 35km. U mé BN i v těchto mrazech úplné ticho krom občasného prasknutí z klima panelu ale někteří tu budou psát že vrze celá. Hold co kus to original. Hlavně servisy tohle nechtějí řešit. Pazvuky dle nich není skrytá vada jenž by bránila užívání vozu ke svému účelu.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Zdravím chlapi,
prosím vás, podařilo se někomu vyřešit klepání v B sloupku kolem uchycení bezpečnostního pásu? Nevím jestli je to poklesem venkovních teplot, nebo tím, že už mám nalítáno neuvěřitelných 10500 Km, ale to klepání už prakticky nepřestává. Nepomáhá ani hlasité audio, kterým řeším symfonii ostatního klepápí, vrzání a skřípání v interieru. Tohle mi prostě klepe rovnou do ucha i na poměrně rovné silnici a začínám to auto opravdu bytostně nesnášet. Marné je i připomínání si novinářských žvástů o skvělém, řidičsky zaměřeném voze. Všechny vjemy prostě spolehlivě přehluší skřípání, vrzání a klepání. Mám to od 2.10. nahlášeno jako závadu při garančce spolu s opravou (teprve třetí) třepajícího se vnějšího zrcátka. Technik mi slíbil, že objedná díly a ozve se, ale zatím se neozvali. Rozebírat svépomocí se to asi moc nedá, protože právě říkal, že než to rozeberou, musí objednat nějaké plastové úchyty, protože ty se při demontáži zničí. Tak bych to chtěl na dobu než se to snad pokusí opravit nějak eliminovat, protože touhle kraksnou musím bohužel občas vyjet a tohle už mi fakt kure*sky pije krev. Tak jestli jste to někdo řešil nějakým vypodložením někde, nebo nějakým přelepením elektrikářskou páskou, nebo nějak podobně, nechám se inspirovat. Ale pokud s tím v servise nic neudělají, tak to snad normálně zafouknu montážní pěnou. Což bych mimochodem nejraději udělal příhrádkou před spolujezdcem i do celé přístrojovky..

Podlepil jsem páskou všude, kde se dala zastrčit a kde nebyla vidět, někam šel zastrčit i 2mm filc. Nepřestalo to, nakonec pomohlo zacvaknout držák do spodní polohy, s tím bych si zkusil pohrát. Já si nakonec nechal podlepit komplet dveře (i podběhy a kufr) takže se vyřešily i rezonance přímo ze dveří. Čekám co přijde dál :)
 
Podlepil jsem páskou všude, kde se dala zastrčit a kde nebyla vidět, někam šel zastrčit i 2mm filc. Nepřestalo to, nakonec pomohlo zacvaknout držák do spodní polohy, s tím bych si zkusil pohrát. Já si nakonec nechal podlepit komplet dveře (i podběhy a kufr) takže se vyřešily i rezonance přímo ze dveří. Čekám co přijde dál :)

Změnu polohy pásu jsem zkoušel, ale neměla na to žádný vliv. Párkrát jsem do toho už vzteky za jízdy praštil pěstí a to vliv mělo. Začalo se to klepání ozývat více :confused:.
Jako, kdyby to auto stálo 300, tak bych možná ještě zvažoval, jestli to nechávat po výrobci dodělat, odhlučnit, přelakovat, podotahovat šrouby a tak, ale při ceně bezmála 600 už jsem čekal kompletní, odzkoušený výrobek. Jsem holt už starej a najivní. Dobře mi tak. o_O
 
Back
Top