Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
V zimě rezonuje většina aut... I drahých. Já mám mazdu první rok a dnes prvně při teplotě 7 stupňů cesta do práce. Zavřená okna a naslouchal jsem. Naprosto nic. Úžasný ticho. Asi máš smůlu na kus. U BM občas něco někde vrzlo ale BN byla lépe podlepena. Kámoš třeba denně jezdí přes kostky do práce a plasty po roce vzali za své. Je to ale jiná značka a lacinější plasty. Holka má třeba ceeda 2017. Je též tichý ale pokud je kabina uzavřena tak na nerovnostech slyším různé susteni ačkoli nepatrné a ještě klepe okno. Starý Peugeot nám praská a vrze skoro všude. Koncerny a škodovky taky celkem na to trpí. Za mě ta Mazda patří k mému překvapení. Ale ještě ji neznám při minusovych teplotách. Navíc mám i zimní obutí na 18 kolech. Též plasty mi zde přijdou velmi příjemné na údržbu. Jen bych bral ze šestky kaslik co je potažený semisem a pak to koženkové polstrování středové konzole po celé délce.
Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
Souhlas. Nicméně na carbon3D si hodlám koupit samolepicí semiš a budu calounit kaslik sám. A když už je to téma pazvuku. Teď když je chladněji tak jediné co uvnitř pozoruji je jemné cvakání něčeho na straně spolujezdce. Zní to skoro jako by něco lehce tukalo ve dveřích. Neřešil na straně spolujezdce někdo něco podobného?Kastlik i kozenku má naštěstí nová 3ka. Ještě by mohl být potažený Kastlik ve dveřích