• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

interiér Vrzání, pazvuky, rezonance - palubní deska, plato, sloupky

Změnu polohy pásu jsem zkoušel, ale neměla na to žádný vliv. Párkrát jsem do toho už vzteky za jízdy praštil pěstí a to vliv mělo. Začalo se to klepání ozývat více :confused:.
Jako, kdyby to auto stálo 300, tak bych možná ještě zvažoval, jestli to nechávat po výrobci dodělat, odhlučnit, přelakovat, podotahovat šrouby a tak, ale při ceně bezmála 600 už jsem čekal kompletní, odzkoušený výrobek. Jsem holt už starej a najivní. Dobře mi tak. o_O
Tak to bych řešil, protože sloupek fakt sám nerozděláš. Já nakonec podlepil celou palubku a nechal sem si podlepit všechny dveře, kufr, podběhy a část podlahy (jen proto, že jsem to měl se slevou) a auto teď krásně tichý (největší efekt to mělo od podběhů a ve dveřích klepalo uchycení okna). Teď právě čekám, jestli ještě něco přijde, protože v tom tichu, který dohromady stálo tak 20k, budou všechny zvuky krásně slyšet. :D

Taky jsem od novýho auta čekal trochu víc, než že od 5tkm budu řešit klepání, ale zase v celkové ceně ta investice do polepení už tak hrozná nebyla... :)

EDIT: No vlastně to bolelo dost... :D
 
No, začal jsem to v autorizovaném servisu řešit 2.10. Zatím bez odezvy. Nevím, jestli je na vině korona, nebo to, že jsem po první garančce v dotazníku spokojenosti pravdivě uvedl, že už bych si auto téhle značky nekoupil a ani bych ji nedoporučil svým známým.:confused:
Už jsem si investice do tohohle zakázal. Jen benzín a garančky. Už to ani nemeju.
Před koncem záruky bych to rád vyměnil.
 
No, začal jsem to v autorizovaném servisu řešit 2.10. Zatím bez odezvy. Nevím, jestli je na vině korona, nebo to, že jsem po první garančce v dotazníku spokojenosti pravdivě uvedl, že už bych si auto téhle značky nekoupil a ani bych ji nedoporučil svým známým.:confused:
Už jsem si investice do tohohle zakázal. Jen benzín a garančky. Už to ani nemeju.
Před koncem záruky bych to rád vyměnil.
Hezká reklama na nové BP.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
No, začal jsem to v autorizovaném servisu řešit 2.10. Zatím bez odezvy. Nevím, jestli je na vině korona, nebo to, že jsem po první garančce v dotazníku spokojenosti pravdivě uvedl, že už bych si auto téhle značky nekoupil a ani bych ji nedoporučil svým známým.:confused:
Už jsem si investice do tohohle zakázal. Jen benzín a garančky. Už to ani nemeju.
Před koncem záruky bych to rád vyměnil.

Jasný, to chápu. Záruku mám ještě bezmála pět let, takže aby to mělo smysl, prodám tak se zbývajícím rokem. Takže mi investice do podlepení přišla ok, protože čtyři roky s vrzáním si vůbec představit nedokážu. Ve finále vše je nafocený, tak bych si to teoreticky mohl částečně přidat do ceny...snad.. :)

Občas si vzpomenu na B6 passata s 250tkm kterýho jsem měl předtím, tam nic nevrzlo ani jednou za tři roky. Ale u nových aut to je asi celkově normální, to si nevyberem... :)
 
Hezká reklama na nové BP.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
Polonside, je taková věc na fórech, že tam lidé většinou sdílí negativní zkušenosti. Já třeba osobně i přes nějaké věci, které mi vadí, jsem s BP spokojený. Rád se v tom vozím, hraje to fajn, drží to ok, žádné nadměrné vrzání nepociťuju, spotřeba taky ok, výbava a pocit celkově z toho auta taky fajn. Za 630, za které jsem auto v roce 2019 kupoval, bych neměl ani dovybavenou Scalu, která je prostě nedomrlá ofce. Kiu ani Kundaje jsem nechtěl už z přesvědčení. Ukaž mi levnější auto / na stejné cenové relaci, které může BP konkurovat. A ne, nezmiňuj prosím předchozí generaci 3ky :)
 
Tak asi nechápeš jen můj výrok. Bylo to myšleno že mi je skoro líto toho negativního zklamání z M3. Je úplně jedno o které generaci se bavíme. V každé mazde se mi jelo dobře včetně BP. Passatu kolem mě je hafo a většina naopak stále řeší servis a uvnitř dominuje praskajici ochranná lišta. Je to věc názoru a štěstí na kus. Ale věřím že tohle musí člověka nasrat.

Konkurovat... Příjemné auto je kia ceed nebo lépe proceed.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Polonside, je taková věc na fórech, že tam lidé většinou sdílí negativní zkušenosti. Já třeba osobně i přes nějaké věci, které mi vadí, jsem s BP spokojený. Rád se v tom vozím, hraje to fajn, drží to ok, žádné nadměrné vrzání nepociťuju, spotřeba taky ok, výbava a pocit celkově z toho auta taky fajn. Za 630, za které jsem auto v roce 2019 kupoval, bych neměl ani dovybavenou Scalu, která je prostě nedomrlá ofce. Kiu ani Kundaje jsem nechtěl už z přesvědčení. Ukaž mi levnější auto / na stejné cenové relaci, které může BP konkurovat. A ne, nezmiňuj prosím předchozí generaci 3ky :)

To zase stoprocentně souhlas. Já kupoval v létě za cenu Scaly v základu, se slušnější výbavou byla možná tak Fábie a tím to končilo. na bezklíčový otvírání apod. bych ale stejně musel zapomenout. Všechny nový auta, co jsem měl v užším výběru, už byly cca plus 100 tisic.
 
Tak asi nechápeš jen můj výrok. Bylo to myšleno že mi je skoro líto toho negativního zklamání z M3. Je úplně jedno o které generaci se bavíme. V každé mazde se mi jelo dobře včetně BP. Passatu kolem mě je hafo a většina naopak stále řeší servis a uvnitř dominuje praskajici ochranná lišta. Je to věc názoru a štěstí na kus. Ale věřím že tohle musí člověka nasrat.

Konkurovat... Příjemné auto je kia ceed nebo lépe proceed.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
Kia je pořád Hnujdaj. Ten z duše nemůžu vystát. Navíc interiérem to konkurovat nemůže, podle mne.
 
Bože... Tyhle zaujate názory. Korejec Japonec je to všechno velmi podobné. A kiu jezdím už 10 let a jsou to fajn auta. Mají viceprvek a příjemné řízení. S celkového pocitu vítězí Mazda. Holka má ceed 1.6 gdi v plné výbavě a je to velmi podobné mazde. Mazda vítězí velmi charismatickym motorem a lepším posedem. V tomhle vyniká.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Nechtěl jsem svým postesknutím vyvolat nějakou vlnu negativních emocí. Je to moje první zkušenost s touto značkou, bohužel ne zrovna nejlepší. Možná jen trefa na špatný kus. Taky jsem se asi unáhlil a bral moc brzy po uvedení na trh. Nebo jsem nějak moc velkej cíťa, nevím.
Nebo se neumím vyrovnat s faktem, že u 15 let starých aut se tohle nedělo, ale teď je to prostě standard.
Ale je tady spousta nadšených majitelů BP a fandů značky, tak to asi obecně nebude tak velká tragédie.
 
Podle mě vždy ty první kusy či série nových generaci mají mouchy co vychytaji až další série či jejich facelift. Nikdy bych asi nekupoval novou generaci zpočátku výroby. Generace 2020 bude mít určitě nespočet těchto neduhů již odstraněno.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
...u mnohych aut, ktera byla nova pred 15 lety, se to ve skutecnosti delo jeste vic. Akorat u velky casti z nich to nebylo pres motor slyset, zvlast kdyz je mel majitel v dieselu :). Octavie 2. generace, Fabie 2. generace, Fordy Focusy, prvni generace Mazdy 6, Mazdy 3, nebo i Mazda 2 (kterou jsem, trochu novejsi, mel) v tomhle to vsechno byly uplne stejny "krapy", proste tam vrzalo a klepalo kde co...po Mazde 6 a 3 prvni generace jsem nekde pred rokem 2010 koukal po triletych (pak jsem koupil dvojku), a nebylo to jiny, nez moje tehdy osmileta Mazda 626.

To mozna leda nejaky drahy Audiny nebo Mercedesy nevrzaly neklepaly, Passat z tyhle doby novej taky nevim. Pred tremi tydny jsme zkoumali zednikovu patnactiletou A6 Allroad, a to mnozstvi tlumicich materialu treba v motorovym prostoru, nebo tuhost a izolace stropniho materialu, je s obyc nepremii naprosto nesrovnatelna. Tam bych v naproste ticho i veril.
 
...u mnohych aut, ktera byla nova pred 15 lety, se to ve skutecnosti delo jeste vic. Akorat u velky casti z nich to nebylo pres motor slyset, zvlast kdyz je mel majitel v dieselu :). Octavie 2. generace, Fabie 2. generace, Fordy Focusy, prvni generace Mazdy 6, Mazdy 3, nebo i Mazda 2 (kterou jsem, trochu novejsi, mel) v tomhle to vsechno byly uplne stejny "krapy", proste tam vrzalo a klepalo kde co... to mozna leda nejaky drahy Audiny nebo Mercedesy nevrzaly neklepaly, Passat z tyhle doby novej taky nevim. Po Mazde 6 a 3 prvni generace jsem nekde pred rokem 2010 koukal po triletych, a nebylo to jiny, nez moje tehdy osmileta Mazda 626.
Za mě musím říct, že mi má čerstvě 14 létá 6 po 190000 km nikde v interiéru nevrže a to ani v zimě. Asi mám štěstí na dobrý kousek a nebo to přes foxíka neslyším:)
 
Ahoj, to klepání sloupku u řidiče začínám pociťovat i já, rok 2019, 18tis najeto. Dejte pak vědět jak to servis vyřešil. Jinak klepání od displaye infotainmentu mi vyřešili v servisu bez problémů.
 
Zdravím chlapi,
prosím vás, podařilo se někomu vyřešit klepání v B sloupku kolem uchycení bezpečnostního pásu? Nevím jestli je to poklesem venkovních teplot, nebo tím, že už mám nalítáno neuvěřitelných 10500 Km, ale to klepání už prakticky nepřestává. Nepomáhá ani hlasité audio, kterým řeším symfonii ostatního klepápí, vrzání a skřípání v interieru. Tohle mi prostě klepe rovnou do ucha i na poměrně rovné silnici a začínám to auto opravdu bytostně nesnášet. Marné je i připomínání si novinářských žvástů o skvělém, řidičsky zaměřeném voze. Všechny vjemy prostě spolehlivě přehluší skřípání, vrzání a klepání. Mám to od 2.10. nahlášeno jako závadu při garančce spolu s opravou (teprve třetí) třepajícího se vnějšího zrcátka. Technik mi slíbil, že objedná díly a ozve se, ale zatím se neozvali. Rozebírat svépomocí se to asi moc nedá, protože právě říkal, že než to rozeberou, musí objednat nějaké plastové úchyty, protože ty se při demontáži zničí. Tak bych to chtěl na dobu než se to snad pokusí opravit nějak eliminovat, protože touhle kraksnou musím bohužel občas vyjet a tohle už mi fakt kure*sky pije krev. Tak jestli jste to někdo řešil nějakým vypodložením někde, nebo nějakým přelepením elektrikářskou páskou, nebo nějak podobně, nechám se inspirovat. Ale pokud s tím v servise nic neudělají, tak to snad normálně zafouknu montážní pěnou. Což bych mimochodem nejraději udělal příhrádkou před spolujezdcem i do celé přístrojovky..
Zdar,

2 týdny nazpět jsem B sloupek u řidiče měl rozebraný, protože mě právě neskutečně iritovalo to klepání. Dobrá zpráva je ta, že se to při demontáži nezničí. Plast se "jednoduše" odcvakne a úplně nahoře se povolí jeden šroub (k tomu je třeba oddělat krytku s nápisem airbag, jinak se k tomu nedostaneš). Bohužel jsem zapomněl celý proces nafotit. Špatná zpráva je, že provedení posuvníku bezpečnostního pásu je udělané tak mizerně, že žádná domácí úprava nepomůže. Rezonance a klepání na 99% vydává posuvník, který i na menších nerovnostech naráží do kolejnice, po které jezdí. Mezi posuvníkem a kolejnicí je dost velká vůle, takže kromě zamýšleného vertikálního pohybu lítá posuvník po kolejnici na všechny světové strany, od toho to klepání. Jediná možnost je vyztužit to tak, že už si ten pás nikdy výškově nenastavíš. Při další návštěvě servisu budu požadovat opravu.

Co se týče centrálního displeje, ten jsem opravil v létě a rezonance nejsou žádné ani v mrazivých dnech. Fotonávod jsem dal někde tady do toho vlákna.

Nově ozývající se pazvuky vychází zřejmě od přihrádky spolujezdce. Tuším, že už se tu někdo zmiňoval, že ani dodatečné domácí vyztužení této části není problém.
 
Zdar,

2 týdny nazpět jsem B sloupek u řidiče měl rozebraný, protože mě právě neskutečně iritovalo to klepání. Dobrá zpráva je ta, že se to při demontáži nezničí. Plast se "jednoduše" odcvakne a úplně nahoře se povolí jeden šroub (k tomu je třeba oddělat krytku s nápisem airbag, jinak se k tomu nedostaneš). Bohužel jsem zapomněl celý proces nafotit. Špatná zpráva je, že provedení posuvníku bezpečnostního pásu je udělané tak mizerně, že žádná domácí úprava nepomůže. Rezonance a klepání na 99% vydává posuvník, který i na menších nerovnostech naráží do kolejnice, po které jezdí. Mezi posuvníkem a kolejnicí je dost velká vůle, takže kromě zamýšleného vertikálního pohybu lítá posuvník po kolejnici na všechny světové strany, od toho to klepání. Jediná možnost je vyztužit to tak, že už si ten pás nikdy výškově nenastavíš. Při další návštěvě servisu budu požadovat opravu.

Co se týče centrálního displeje, ten jsem opravil v létě a rezonance nejsou žádné ani v mrazivých dnech. Fotonávod jsem dal někde tady do toho vlákna.

Nově ozývající se pazvuky vychází zřejmě od přihrádky spolujezdce. Tuším, že už se tu někdo zmiňoval, že ani dodatečné domácí vyztužení této části není problém.
Ahoj,
díky moc za reakci, i když není zrovna povzbudivá.
Tohle asi v autorizáku nějak uspokojivě nevyřeší.
Ale třeba je podceňuju.
Ještě jednou díky..
 
Ahoj,
díky moc za reakci, i když není zrovna povzbudivá.
Tohle asi v autorizáku nějak uspokojivě nevyřeší.
Ale třeba je podceňuju.
Ještě jednou díky..
Kam jezdím, tak zatím ke všemu přistupují vstřícně :) Pokud to neopraví, tak jsou samozřejmě další možnosti řešení - auto je stále v záruce, máme tu české zastoupení Mazdy... Věřím ale, že na dílně jsou zručnější než já a opraví to.
 
Tak zase takhle bych to neviděl. Auta z roku 2020 jsou většinou ok a u těch z roku 2019 se to dalo čekat. Vem si třeba stížnosti na superby nebo kodiaqy. Tam to majitelé řeší tak samo. Já osobně mám najeto 17000 a auto ze srpna 2019 a žádný "extrém" neposlouchám a to jezdím hlavně po ČB, kde jsou cesty otřes :)
Mám to stejně jako ty.Srpen 2019 skoro 10000km a taky žádné pazvuky.Jenom minulý týden začalo lehké vrzání na hrbolatých cestách od dveří řidiče.Po dvou dnech sledování jsem zjistil,že to dělá gumové těsnění dveří.Ošetril jsem gumy a je klid.
 
Mám to stejně jako ty.Srpen 2019 skoro 10000km a taky žádné pazvuky.Jenom minulý týden začalo lehké vrzání na hrbolatých cestách od dveří řidiče.Po dvou dnech sledování jsem zjistil,že to dělá gumové těsnění dveří.Ošetril jsem gumy a je klid.

Já jsem na tom úplně stejně, koupeno v únoru 2020, takže výroba asi koncem r.2019, a zatím se ozývají jen oboje přední dveře při teplotách kolem nuly, stačí lehce zatlačit na okno nebo o kousíček stáhnout okno a je to pryč. Čím jsi ošetřil to těsnění ?
 
Back
Top