• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

interiér Vrzání, pazvuky, rezonance - palubní deska, plato, sloupky

Ahoj,
připojuju se ze zkušenostmi. Mám sedana na 18tkach z roku 2020 a rozhodně se vrzání týká i tohoto ročníku :). Když pominu lupání za studena u sklad nalevo před řidičem, tak mě konkrétně trápí:

1. vibrující infotainment panel při nerovnostech nebo jen určitém frekvenci zvuku motoru
Vyřešeno pěnou zezadu infotainmentu v servisu

2. vibrující dveře řidiče, patrně okno v zadní části přichycení (začalo to teď v zimě)
Zatím nevyřešeno

3. drčení jakoby kov/plas v prostoru někde napravo pod ovládání klimatizace, možná i vzadu ke kastlíku spolujezdce (opravdu hnus)
Tohle mě nejvíc pálí a zkusil jsem dva servisy a zatím ani jeden to neodhalili, co to může být. Dělá to jen když je auto studený. Než dojedu do servisu už je to cajk. Děla to na nerovnostech i menších. Postupně jak se auto zahřívá to dělá míň a míň.

Můžete mi poradit jestli jste někdo neměli problém 3 a jak ho řešit? Případně, servis který má s tím zkušenosti? @iddqd zněl jako by už se mu většinu podařilo vychytat :). Předchozí video mi nepomohlo. Pěnu mi narvaly nalevo od kastlíku všude a drnčí to asi níž.

Moc předem dík. Jinak auto je zábavný, krásný, interiér pecka, když se člověk mrkne pod plasty všechno úhledný, ale tyhle zvuky ... to se fakt nepovedlo. Můj Hyundai byl 100k km uvnitř úplně tichej.
 
Ahoj,
připojuju se ze zkušenostmi. Mám sedana na 18tkach z roku 2020 a rozhodně se vrzání týká i tohoto ročníku :). Když pominu lupání za studena u sklad nalevo před řidičem, tak mě konkrétně trápí:

1. vibrující infotainment panel při nerovnostech nebo jen určitém frekvenci zvuku motoru
Vyřešeno pěnou zezadu infotainmentu v servisu

2. vibrující dveře řidiče, patrně okno v zadní části přichycení (začalo to teď v zimě)
Zatím nevyřešeno

3. drčení jakoby kov/plas v prostoru někde napravo pod ovládání klimatizace, možná i vzadu ke kastlíku spolujezdce (opravdu hnus)
Tohle mě nejvíc pálí a zkusil jsem dva servisy a zatím ani jeden to neodhalili, co to může být. Dělá to jen když je auto studený. Než dojedu do servisu už je to cajk. Děla to na nerovnostech i menších. Postupně jak se auto zahřívá to dělá míň a míň.

Můžete mi poradit jestli jste někdo neměli problém 3 a jak ho řešit? Případně, servis který má s tím zkušenosti? @iddqd zněl jako by už se mu většinu podařilo vychytat :). Předchozí video mi nepomohlo. Pěnu mi narvaly nalevo od kastlíku všude a drnčí to asi níž.

Moc předem dík. Jinak auto je zábavný, krásný, interiér pecka, když se člověk mrkne pod plasty všechno úhledný, ale tyhle zvuky ... to se fakt nepovedlo. Můj Hyundai byl 100k km uvnitř úplně tichej.
Bod 3. jsem opravil, v pátek ti pošlu fotky, jo? Dřív se k tomu nedostanu.
 
Materiál: https://www.ahifi.cz/gladen-aero-wave.html
Zvuky vydává “černá krabička”, která na nerovnostech lítá nahoru dolů. Tlumící materiál je třeba lepit na horní stranu černé krabičky a tím ji tlačit dolů, nebude se potom pohybovat.

Zobrazit přílohu 32732 Zobrazit přílohu 32733 Zobrazit přílohu 32734 Zobrazit přílohu 32735 Zobrazit přílohu 32736
Potvrzuji z vlastní zkušenosti. Já ji tedy celou neoblepoval. Vrazil jsem jen kus molitanu mezi ten "modul", tedy jeho horní hranu a přistrojovku a chrastění přestalo. Když jsem to předtím reklamoval v autorizáku, tak to jen (ten modul klimatizace, nebo co to je) obtáhli stahovací páskou, ale nepomohlo to. Zajímavé je, že když jsem měl půjčenou předváděčku v nejvyjšší výbavě, tak tam jsem to zkoušel a ten "modul" se ani nehnul a zřejmě nijak upravovaný podle mě nebyl.
 
Mockrát děkuji @Jan91 . Pomohlo to. Nechal jsem to udělat v servisu. Modul odmontovali, obalili a znovu namontovali. Pry už to nový přišroubování možná pomohlo. Pokud by jste chtěl někdo ten tlumící materiál, zadarmo předám. Dost ho zůstalo. Mockrát díky všem ;).
 
Mockrát děkuji @Jan91 . Pomohlo to. Nechal jsem to udělat v servisu. Modul odmontovali, obalili a znovu namontovali. Pry už to nový přišroubování možná pomohlo. Pokud by jste chtěl někdo ten tlumící materiál, zadarmo předám. Dost ho zůstalo. Mockrát díky všem ;).
Super, to mě těší. Tlumící materiál se raději schovej, ono se ještě něco ukáže...
 
Přesně. Jednou vytlumis třeba dveře a máš novou drogu a závislost. Na trojce už mám hodně vytlumeno a při dešti je fakt znát jak na střeše nic není ale ten tapec sundavat nechci.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Ahojte so zaberov dedukujem ze to bolo cele bolo riesene cez skrinku spolujazdca, da sa tam dostat po demontazi vzduchoveho filtra ako je vo videu alebo to vyzaduje vecsiu demontaz
 
Ahojte so zaberov dedukujem ze to bolo cele bolo riesene cez skrinku spolujazdca, da sa tam dostat po demontazi vzduchoveho filtra ako je vo videu alebo to vyzaduje vecsiu demontaz
Stačí oddělat přihrádku spolujezdce, není třeba demontáž filtru. Pro lepší přístup je třeba otevřít naplno dveře, leze se tam dost ze strany.
 
Když je auto úplně zmrzlé (dělá mi to asi jen v zimě), tak mi něco chrastí někde v loketní opěrce nebo ve středovém panelu. To jste někdo řešili a vyřešili? U minulého auta jsem lítal do servisu kvůli každé blbsti a teď u druhého jsem asi otupěl a je to skoro rok od koupě a furt se tam nemůžu dohoukat. Ale až tam jednou pojedu, tak ať je můžu nasměrovat ;) Díky.
 
Az do precitania tohto vlakna som bol rozhodnuty kupit moju prvu Mazdu 3 sedan, ale uprimne som zhrozeny co citam. Tak Mazdu asi niekedy inokedy, skoda ??
 
njn, ale co nezavrže ? to si dneska už fakt nevybereš
 
Az do precitania tohto vlakna som bol rozhodnuty kupit moju prvu Mazdu 3 sedan, ale uprimne som zhrozeny co citam. Tak Mazdu asi niekedy inokedy, skoda ??
Tahle to neber, to by jsi si nekoupil ani šlapací autíčko. Když budeš takhle studovat kluby jakýkoliv značky, tak vždycky najdeš témata o problémech velkých i malých rozměrů. Dřív se to jen tolik neřešilo, protože každej předsedal ze 120ky Škodofky nebo Favorita a byl rád za cokoliv bez stížností.
Problémy jsou ty co z auta udělají nepohyblivou věc a ne nějaký zavrzání plastíku, který při nejhorším opravíš svépomocí.
 
Poslední úprava:
No ja prechadzam zo Skody Rapid na nieco lepsie a padli mi dve auta do oka. Mazda a Octavia. Najvacsi a rozhodujuci minus octavie je ovladanie toho podstatneho cez dotykovu obrazovku a to je zaroven najvacsie plus tejto krasnej Mazdy, lebo pre vsetko podstatne je tam tlacidlo/ovladac a ja som jednoduchy muz, mam rad tlacidla :cool: . Nechcem riskovat, ze objednavam nove auto, ktore ma bude hnevat od prvych kilometrov.
 
To že první vyrobený M3 BP vrzaly neznamená, že budou vrzat i ty vyrobený letos. Já kupoval M3 BN v létě 2017, sedan vyrobenej v Mexiku a nic mi tam nevrže, až se kolikrát sám divím. Já bych se toho nebál.?
 
No ja prechadzam zo Skody Rapid na nieco lepsie a padli mi dve auta do oka. Mazda a Octavia. Najvacsi a rozhodujuci minus octavie je ovladanie toho podstatneho cez dotykovu obrazovku a to je zaroven najvacsie plus tejto krasnej Mazdy, lebo pre vsetko podstatne je tam tlacidlo/ovladac a ja som jednoduchy muz, mam rad tlacidla :cool: . Nechcem riskovat, ze objednavam nove auto, ktore ma bude hnevat od prvych kilometrov.
Řešil jsem podobné dilema jako Ty, i když v hledáčku jsem měl aut více. Nakonec jsem, bohužel, vzal Mazdu. Rozvrzaný interiér není zdaleka to jediné, co mne na tomhle autě pěkně sere. Ale jsem jen uživatel, nejsem vyloženě fandou nějakých značek, tak mám možná postavené trochu jinak, než srdcaři.
 
Back
Top