Lukáš Anton
nový člen
- 2
Ahoj, u 2,0 105kw se mi neustále zanáší DPF. Cca před půl rokem jsem nechal firmou ADVANPURE vyčistit DPF s tím že mi bylo řečeno, že filtr je vyčištěný a funkční. Na diagnostice mi snímač dif. tlaku vyhodnoti 0 rozdíl tzn bylo vše ok.(samozřejmě jsem vyměnil olej, vynuloval servisní interval oleje, nastavil adaptační hodnoty DPF, a také snímače dif. tlaku) . Zhruba po dvou měsících se mi auto vrátilo zase s ucpaným DPF. Zkontroloval jsem na diagnostice hodnoty teploty před katem, za katem a za DPF, snímač dif. tlaku, snímač teploty nasávaného vzduch, snímač tlaku turba, kompletně jsem vyčistil a zkontroloval těsnost sacího potrubí vč EGR ventilu ale na žádnou závadu jsem nepřišel. Proto jsem vyměnil vstřiky (repas) ale zase se nic nezměnilo. Po každé nucené regeneraci auto ujelo cca 150 km a filtr byl ucpaný. Při tom spotřeba neklesla pod osm litrů. Asi před dvěma měsíci jsem vyměnil lambda sondu pak auto asi měsíc jezdilo ale stále se spotřebou okolo osmi litrů než se mi opět vrátilo. Nyní jsem vyměnil EGR, ze staršího auta jsem vyměnil podtlakový regulátor turba a snímač dif. tlaku bohužel bez výsledku. Pro kontrolu jsem shodil kryt rozvodů ale ty jsou nastavené dobře. Nutno podotknout, že když udělám regeneraci tak auto má výkon a jezdí perfektně. Napadá někoho ještě nějaká věc kterou bych měl zkontrolovat? Předem vám děkuji. Lukáš