• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel Vysoká spotřeba a zanášení DPF

Lukáš Anton

nový člen
2
Ahoj, u 2,0 105kw se mi neustále zanáší DPF. Cca před půl rokem jsem nechal firmou ADVANPURE vyčistit DPF s tím že mi bylo řečeno, že filtr je vyčištěný a funkční. Na diagnostice mi snímač dif. tlaku vyhodnoti 0 rozdíl tzn bylo vše ok.(samozřejmě jsem vyměnil olej, vynuloval servisní interval oleje, nastavil adaptační hodnoty DPF, a také snímače dif. tlaku) . Zhruba po dvou měsících se mi auto vrátilo zase s ucpaným DPF. Zkontroloval jsem na diagnostice hodnoty teploty před katem, za katem a za DPF, snímač dif. tlaku, snímač teploty nasávaného vzduch, snímač tlaku turba, kompletně jsem vyčistil a zkontroloval těsnost sacího potrubí vč EGR ventilu ale na žádnou závadu jsem nepřišel. Proto jsem vyměnil vstřiky (repas) ale zase se nic nezměnilo. Po každé nucené regeneraci auto ujelo cca 150 km a filtr byl ucpaný. Při tom spotřeba neklesla pod osm litrů. Asi před dvěma měsíci jsem vyměnil lambda sondu pak auto asi měsíc jezdilo ale stále se spotřebou okolo osmi litrů než se mi opět vrátilo. Nyní jsem vyměnil EGR, ze staršího auta jsem vyměnil podtlakový regulátor turba a snímač dif. tlaku bohužel bez výsledku. Pro kontrolu jsem shodil kryt rozvodů ale ty jsou nastavené dobře. Nutno podotknout, že když udělám regeneraci tak auto má výkon a jezdí perfektně. Napadá někoho ještě nějaká věc kterou bych měl zkontrolovat? Předem vám děkuji. Lukáš
 
Evidentně tam bude velká kouřivost, asi by to chtělo soustředit se tam, kde vzniká (přebytek nafty, nedostatek kyslíku), optimálně navštívit zkušeného diagnostika s originální diagnostikou.
 
Jj asi mi už nezbyde nic jiného jen asi o žádném takovém diagnostikovi v okolí Chocně nevim. Neporadil by jsi mi někoho? Je mi jedno jak daleko. Předem dekuji.
 
Co takhle čidlo differečního tlaku ? celkově bude něco špatně nechat udělat diagnostiku celýho motoru vyčistit vše, u dělat korekce a začít se víc starat než doposud.
 
Jsi to asi přehlédl, píše, že ho testoval... IMO to chce originál diagnostiku a měřit a testovat všechno podle postupu v Mazda ESI... Choceň je tedy dost daleko, ale chce to prostě výlet do Palkovic, Pavlic...
 
Ne myslím to čidlo může být Ko či přicpaný bežná věc. testujete jiným přístrojem pro kontrolu to že dia řekne že je ok ale realita může být jiná - vím z praxe. Nehlede na vše pokud se přicpává DPF problém bude v motoru DPF je výsledek.
 
Back
Top