• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Zvýšení výkonu

31828618112_ea2e034bed_o.jpg
Tak brzdu uz mame za sebou :) Pan byl celkem prekvapeny jak je mazdice ziva v nizsich otackach :D
 
Saješ docela teplý vzduch. Navíc měření taky není 100 přesné, takže těch 165 koní by to mohlo mít.
 
Jako celkove jsem spokojeny s vysledkem,taky mi mohlo par koniku pridat ze od novoty cepuju jen vervu 100 a mam Sebring koncak ale tezko rict...Kazdopadne jsem spokojeny a ted uz muzu jen navysovat :D
Teplotu nasavaneho vzduchu bych videl jako problem spise u turbomotoru ale nejsem az tak znaly abych mohl posoudit.
 
Tu teplotu nasavaneho vzduchu bych moc nepodceňoval. Pokud byla teplota okolí 12.5C a nasávalo to 30C vzduch, tak je to prostě moc. A určitě ti to nějaké ty poníky ubralo.

Můžu to potvrdit z vlastní zkušenosti. Když sem ještě nechával měřit auto tady u nás kousek od Zlína, tak mě tam naměřili v posledním testu než sem jel do Polska cca. 146HP (mám CX-3 G150). V Polsku, jak se to hodilo na brzdu aniž by se něco upravovalo, tak z toho vylezlo 154HP. Když jsme pak porovnávali naměřené údaje z brzdy co jsem naměřil ještě před příjezdem do Polska, tak jsme zjistili, že to auto se neuchladilo a docházelo pak k nasávání teplého vzduchu. Tím neuchladilo myslím ECT (engine coolant temperature), které pokud přesáhne 102C, tak se tam něco "přepne" a začne to brutálně nasávat teplí vzduch. V mém případě tam byl rozdíl takový, že než se to přeplo, tak nasavaný vzduch měl 12C a na konci měl 32C. Když sem to viděl poprvé přímo na brzdě, kdy sem měl na kolenou notebook a dělal jsem záznam všech potřebných údajů, tak sem se fakt leknul, že se někde něco posralo a že třeba jestli se náhodou neuvolnilo sání. Ale nakonec to bylo prostě tím, že ten nápor vzduchu co tam fičel byl "slabí". A to tehdy bylo venku tak 7-8C.

Když to srovnám číselně z Polska, tak teplota ECT nešla přes 93C a nasávaný vzduch nešel přes 9C (pohybovalo se to mezi 7-9C po celou dobu co to dostávalo na brzdě pokouřit). Ale je pravda, že v Polsku mají dobré tornádo. Tam i když sem stál 2-3 metry za autem, tak sem tam vlál jak hadr na pavlači.

Ale jinak máš hezký výsledek. Ještě by chtělo, kdyby někdo změřil G165 bez úprav. By mě celkem zajímalo, kolik ten koncák přidal. Ono to bude možná tak max 2-3hp, ale i tak by to bylo zajímavé vědět jak je na tom "čistá" G165tka. V každém případě budu zvědav na další progres :) a jsem zvědav, kolik z toho vytáhneš ;)
 
:). Těch 154hp nebyla finál úprava. To jsem psal kvůli rozdílu ohledně toho sání (a šlo mě o ten rozdíl, když není auto dostatečně chlazené). Normální finální úprava byla 165hp a 211Nm. Ale nepodařilo se "odemknout" vrch, takže těch 165hp mám někde kolem 5500rpm.

Po novém roce s tím ještě zkusíme něco vymyslet, jestli se podaří to odblokovat aby to šlo výš, tak snad se podaří.
 
Poslední úprava:
Hezky pěkně :). Pak sem hoď i graf průběhu ;)
 
Uz nekdo zkousel menit za lepsi svicky,kabely,civky? Pokud ano nejaka pozitivni znatelna zmena (lepsi odezva plynu,mensi spotreba atd) ?
 
Ahoj v patek jsem volal do společnosti http://quantumchiptuning.cz/ kde mi nabídli zvýšení výkonu ze 107kw na 132kw a odůvodnila to paní tim ze umí odemknout přes řidici jednotku na 121kw( ten silnější motor 2.0) a zbytek je prý nacipovani. Moc se mi nezdá ze by motory byli identické a lišilo se to jen nastavením motoru. Jsem lajk tak se ptám jestli je to hloupost nebo je to mozne. Dekuji za odpověď.
 
Uz nekdo zkousel menit za lepsi svicky,kabely,civky? Pokud ano nejaka pozitivni znatelna zmena (lepsi odezva plynu,mensi spotreba atd) ?
O moc lepší svíčky než jsou ty originály od NGK nejsou. Měnil jsem je zase za originální NGKčka (samozřejmě nekupoval jsme v mazdě abych neplatil majlant). Auto funguje pořád stejně. Jelikož to nemá kabely ke svíčkám,ale přímo cívku s fajkou na každý svíčce,tak tam moc co měnit není. Ani jsem nenašel v "performance" dílech lepší cívky pro tenhle motor a co jsem zkoušel testovat zapalování (hoření svíčky) nebo jen snímat alternátor (i při měření altíku se na grafu ukazovali cívky) na osciloskopu,tak ty originální mazďácký cívky fungojou hodně luxusně.
 
Ahoj v patek jsem volal do společnosti http://quantumchiptuning.cz/ kde mi nabídli zvýšení výkonu ze 107kw na 132kw a odůvodnila to paní tim ze umí odemknout přes řidici jednotku na 121kw( ten silnější motor 2.0) a zbytek je prý nacipovani. Moc se mi nezdá ze by motory byli identické a lišilo se to jen nastavením motoru. Jsem lajk tak se ptám jestli je to hloupost nebo je to mozne. Dekuji za odpověď.

Na mazdaclubu o tom byla velká debata a výsledky jsou spíše s velkými otazníky.
 
Me by spíše zajímalo jestli to je vůbec proveditelné a hlavně jestli ty motory jsou opravdu stejne. Jinak by to byla opravdu super nabídka, ale moc tomu nevěřím.
 
http://www.mazdaclub.cz/forum-tema/zvyseni-vykonu-130132?kols=20

Obrázek si udělej sám. Dokonce tam nějaký borec psal, že testoval odemčené a tovární G120 a to odemčené auto nijak markantně neujíždělo. Všechno to tam je, jen si to pročti.
Vesměs asi závěry takové, že G120 max ,,očipují", ale plně ho asi neodemknou.

Každopádně u jistého auta deklarovali výkon, který oni naladí. Jen se jaksi zapomněli zmínit nebo spíš nevěděli, že bez úprav palivové pumpy to nejde ( Mazda3 MPS BL) .
 
Me by spíše zajímalo jestli to je vůbec proveditelné a hlavně jestli ty motory jsou opravdu stejne. Jinak by to byla opravdu super nabídka, ale moc tomu nevěřím.
Proveditelný to je,ale ne od týhle firmy. A ano ten motor stačí jen "odemknout", ale u týhle firmy pochybuju že vůbec něco udělaj. Už jen co obnáší (časově) předělání datovýho pole a to se vždy děla/upravuje na konkrétní auto zvlášť,tak to jejich jedno napíchnutí je naprostá hloupost. Koukni na OrangeVirus nebo DISI TUNE (ty maj licenci od OrangeVirusu) nebo BBR.
 
Poslední úprava:
Back
Top