• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Alternativní alu kola

No vidíte..a když pár let zpět nemělo auto na sobě pár prvků v chromu, tak to byla ukázka social packetu :laughing:
Ano, už jsem přemýšlel to někomu dát a provést "dechrom" ale folie fakt neee. Spíše nechat přestříkat. Ale nechce se mi. Aby mi někdo rozebíral půlku auta a pak budu litovat, že něco dosere nebo špatně napasuje.
 
No vidíte..a když pár let zpět nemělo auto na sobě pár prvků v chromu, tak to byla ukázka social packetu :laughing:
Ano, už jsem přemýšlel to někomu dát a provést "dechrom" ale folie fakt neee. Spíše nechat přestříkat. Ale nechce se mi. Aby mi někdo rozebíral půlku auta a pak budu litovat, že něco dosere nebo špatně napasuje.
Právě z toho pohledu je ta folie na akvarko jednoduchá a levná a je to vratné.
Par let naspatek? Si pamatuji ze tohle ,,dechrom” jsme řešili už před 20 lety hnus jeden brrrr - ale ze se toho budou automobilky držet ještě dnes jsem nečekal. Třeba důvod proč sedan je za mne víc fuj ten chrom na predku je úlet v dnešní době. A paket style s tím ze ti ten hnus barvou i do interiéru ve velkým….

No kdyby mne napadlo jak vyřešit ten přední znak tak bych do toho i šel.
 
Chrom je pro číňany. Jednou jsem četl článek, že v Číně jsou na chrom úplně ulítlý a proto to ty automobilky cpou i tam kde to není moc hezký. Asi i proto je na eBay, Aliexpress atd.. všemožný čínský doplňky v drtivý většině v chromu.
Pokud je ho tam decentně a tak nějak to ladí se zbytkem auta tak za mě OK, ale když vidím třeba komplet chromovaný zpětný zrcátka nebo B-sloupky tak za mě je to už trochu kolotoč tuning.
 
Za mě jsou třeba fakt pěkné tato kola na tom MPS, ale nejsem schopen zjistit, co jsou zač....

1704876169622.png
 
@Max6 , Honzo, neměl bys někde ještě nějaké fotky tvé BM, osazenou koly OZ ultraleggera? Ačkoli stojí celkem ranec, tak v té matné černé se mi jeví zatím jako jediný kandidát. Co vím, tak si taky psal, že byli pecka. Byla znát ta nižší neodpružená hmotnost....?
 
@Polsonside
Bez bodykitu
Schránka 01.jpg

S bodykitem
_MG_6555.jpg _DSC0099.jpg Schránka 01.jpg

_MG_6545.jpg

Minimálně bylo znát že mě nebolely záda při jejich sundavání jako s těma origo cihlama (ty origo 18" jsem si nechal jako zimáky, OZ 18" jsem měl na léto).
Na pohodlí nebylo znát nic, protože to pořád byly 18".
Jízdní vlastnosti se zlepšily - laicky řečeno auto líp zrychlovalo a v zatáčkách byl lehčí volant (na víc si už nevzpomínám)
 
Poslední úprava:
Jestli to bylo tak poznat s 10kg koly - tedy jen rozdíl 2kg na kole od originálu tak ty 8kg musejí dodat pocit že má Mazda o 100PS víc 😂

Hm ale vypadalo to pěkně.
 
JJ, čest tomu, kdo po Honzovi koupil tuhle mazlici :)
No taky pravda, pač rozdíl je opravdu 2Kg, takže jestli to bylo znát v řízení i akceleraci tak u těch 8Kg potěš koště.
Ale nějak se furt nemohu zakousnout do toho vzhledu tenkých paprsků. Mě k tomu autu furt více sedí ty tučnější paprsky...

20230409_130436.jpg
 
Berte to s rezervou prosím nebo spíš s rozumem. Je to už nějakej rok co jsem to auto měl a těžko se vzpomíná na detaily. To "lepší zrychlení" bylo asi jako když na BM máte origo 18" a přehodíte je na origo 16". To je asi nejpodobnější přirovnání co mě teď napadá. Ten rozdíl tam byl a i jsem zkoušel jeden kopec nahoru co mám z dílny do města a pár km/h to s OZ přidalo.

Jinak co si pamatuju tak váha byla necelých 8Kg
 
Poslední úprava:
Berte to s rezervou prosím nebo spíš s rozumem. Je to už nějakej rok co jsem to auto měl a těžko se vzpomíná na detaily. To "lepší zrychlení" bylo asi jako když na BM máte origo 18" a přehodíte je na origo 16". To je asi nejpodobnější přirovnání co mě teď napadá. Ten rozdíl tam byl a i jsem zkoušel jeden kopec nahoru co mám z dílny do města a pár km/h to s OZ přidalo.

Jinak co si pamatuju tak váha byla necelých 8Kg
Tak jasně 100PS jsem si dělal srandu ale ten pocit by měl byt pak už opravdu poznat.

OZ Ultraleggera v 8x18 mají cca 10kg.
 
Tak jasně 100PS jsem si dělal srandu ale ten pocit by měl byt pak už opravdu poznat.

OZ Ultraleggera v 8x18 mají cca 10kg.
To určitě ne. Někde snad ještě najdu fotku jak jsem je vážil doma a měli něco okolo 7,9Kg. To bych jim je i vrátil zpátky kdyby kola za 40000 vážili 10Kg.
 
To určitě ne. Někde snad ještě najdu fotku jak jsem je vážil doma a měli něco okolo 7,9Kg. To bych jim je i vrátil zpátky kdyby kola za 40000 vážili 10Kg.
Tady uvádí 9,9kg pro 8x18 - v jiném rozměru na jiném shopu zas 10,15kg.

Web výrobce taktně mlčí….

 
Tady uvádí 9,9kg pro 8x18 - v jiném rozměru na jiném shopu zas 10,15kg.

Web výrobce taktně mlčí….

No jasně, ale 10Kg i s krabicí.
Tady je třeba někdo prodává a má tam váhu 7Kg:
Na Amazonu uvádí 8,5Kg

A já ty kola měl, když přišly tak jsem je dal na váhu a měly do 8Kg.
10Kg kola bych si prostě za tyhle prachy nekoupil.
 
Poslední úprava:
Aha tak to pak pardon….

Takže u těch TEC když uvádí 8,15kg je šance ze je to tedy taky s krabicí? To by bylo super - já to tedy bral jako váhy samotného kola - neb i ten Borbet co má Katka a říkala ze mají 10 tak mají uvedeno 10.

Je to šlendrián….

A teď mi vrtá hlavou zda to OZ Omnia s udavanymi 11kg má tedy bez krabice 9 nebo je to váha kola….
 
Popravdě nevím jak to ten e-shop zvážil a i je mi to tak nějak jedno, ale pokud ti od nich přijdou OZ Ultraleggery 18x8 5x114,3 a samotný kolo bude vážit 10Kg, tak to nejsou originální OZ, ale nějaký fejky.
 
Back
Top