• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

podvozek Antikorozní nástřik podvozku a dutin

V Mratíně mají krásné dílny, asi starý statek. Přijímací technik příjemnej, vše vysvětlí a koukne s vámi na stav na jámě.
Sundali všechny kryty, očistily, penetrovaly aby se koroze nešířila a aplikovali nástřik. Dokonce mi stříkly výfuk na stříbrno. Dutiny jsou dost cítit, minimálně týden se odpařují, občas trochu vyteče z otvoru, stačí jen otřít. Nechal jsem dělat i geo.
Předávání na jámě, takže se podíváte co kde je uděláno.
Trochu mě mrzel od vosku zapatlanej volant a řadička. Stačilo jen otřít čističem na kůži a je to ok.
Za 15 mám dobrý pocit, že jsem majdě dopřál delší život.
Na autech lecos udělám sám, ale tohle bych nedal....

Zobrazit přílohu 39155 Zobrazit přílohu 39156 Zobrazit přílohu 39157
To vypadá fakt na krásnou poctivou práci. Škoda jen toho mínusu za znečištěny interiér. Celkově tedy 15 tisíc?

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
To byl takovej detail, jinak spoko.
Cena těch 15 i s geo. Ikdyž nevím jestli cena nebude dnes vyšší, jako všechno, že..
 
bohuzel no, je Vas moc ...snazim se mazdarum vyjit vstric ,bohuzel je Vas tolik ,ze jiz musim delat objednavky na pristi rok
 
Pfinder tedy žádný vosk nemohu najít. Nemáš link?
Hledám alternativu za Dinitrol 4941 na podvozek a nápravy/ramena. Důvod? Nemohu se nějak ztotožnit s výsledkem..na pohled je to taková asfaltová měkká kejda a neskutečně lepivá i po několika dnech. Připomíná to časy, kdy takto byli ošetřeny náklaďaky dehtem a vypadá to fakt strašně, nehledě, že práce na takto lepivém podvozku je na prd. Asi by mi stačil nějaký transparentní vosk, co použila Mazda z prvovýroby.
 
Měkká lepivá kejda bude každý vosk prvních pár stovek km a pár desítkách dnech po nanesení jinak by ani pořádně nepřilnul ke karoserii. Na nových mazdách když si sáhneš v showroomu tak to taky lepí víc než na 3 roky starym autě. Může za to i následný "poprášení" vosku prachem z okolí, který tu lepivost snižuje - jako když ti lepící páska spadne na zem do prachu, tak už taky pak moc nelepí. Zároveň záleží i na stylu nanesení/stříkání, kde se rozhodne jetli to bude souvislá vrtva nebo někde uvidíš tu horu kejdy. A jestli černý nebo bílý/transparentní záleží už čistě na chuti majitele/stříkatele. Třeba takový Motip konzervační vosk transparentní při nanášení lepí skoro jako vteřinový lepidlo když si ho stříkneš na ruku. Mě víc vyhovuje černý vosk, protože časem je na karoserii mnohonásobně líp poznat kde se ten vosk smyl pro případný opravy/přestřiky - na černých dílech (ramena nápravnice) je zase líp vidět světlí vosk.
 
Poslední úprava:
Existuje ochranný sprej na výfuky, který bude transparentní/bezbarvý?
Chci ošetřit spoj koncového výfuku, ale nechci mít tlumič tříbarevný.
 
Zkus tohle, já touto barvou, akorát stříbrnou stříkal tlumič na CX-3.
 
Tak barva určená na motorový blok by mohla být použitelná. Smrdělo ti to pak při to vypalování?
 
Je tam myslím nějaký postup pro vypalování té barvy, když jsem to tak udělal, tak nic nesmrdělo.
 
Má někdo dobrý tip na vyzkoušenou firmu z okresu Vsetín nebo rozumné dojezdové vzdálenosti. Pořídil jsem teď skoro novou CX-5 a rád bych ošetřil ještě před zimou. Pročítal jsem celé vlákno, ale nic jsem nenašel. Díky moc.
 
Má někdo dobrý tip na vyzkoušenou firmu z okresu Vsetín nebo rozumné dojezdové vzdálenosti. Pořídil jsem teď skoro novou CX-5 a rád bych ošetřil ještě před zimou. Pročítal jsem celé vlákno, ale nic jsem nenašel. Díky moc.
Teoreticky někdy během podzima by byl prostor: hranice na morave
 
Potřeboval bych taky ošetřit podvozek u Mazda 5. Přijedu kamkolokolí v okolí Mělníka, Ml. Boleslavi nebo Prahy
 
Back
Top