• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

podvozek Antikorozní nástřik podvozku a dutin

Žil jsem v domnění, že gj tolik nerezne. Z omylu mě vyvedly fotky podvozku totál zrezlý 2014 s najetýma 50 000 km o kterou jsem měl zájem. Fakt to byla hrůza.....
Ta moje má 104 000km a je celkem pěkná, v únoru jdu na čištění a nástřik do Mratína. Chci si jí nechat déle, tak ať mám dobrej pocit, že jsem něco pro ní udělal...
 
Mě kámoš právě říkal že když si vystříkal aurise tak mu to prošlo na látku v interiéru a jednak to dost smrdělo a za druhé tam měl fleky a už nikdy by takovou blbost neudělal a vše by před vystříkáním demontoval, což dost zvedne cenu a za deuhé zadělá na problém s rozvrzáním interiéru.

Takže když sme řešily co s M3 tak sme došli k tomu že výrobce se postaral dost a bude lepší se do toho aspoň pár let nešťourat.
 
Vezmi v uvahu protikorozni ochranu moderniho auta vyjeteho z linky (ktera se blizi nule) a prostredky, jakymi se u nas orovadi zimni udrzba vozovek (sul, ostry sterk...) a odpovez si sam.
 
podvozek urcite delat chci, nemec prede mnou se na to vyprdl a po 7 letech uz je to videt...
dutiny si jeste rozmyslim ale asi taky neuskodi...
holt nekdo to kazdy vikend lesti i kdyz nemusi, nekdo jednou za par let necha nastrikat spodek i kdyz by treba nemusel...:cool:
 
Takže když sme řešily co s M3 tak sme došli k tomu že výrobce se postaral dost a bude lepší se do toho aspoň pár let nešťourat.
to je dost naivní názor, sundej kryty a dekly uvidíš jak se výrobce postaral :joy: , to že to nějaký týpek v rychlosti proběhne v Antverpách a občas někam něco stříkne - tomu neříkám žádná ochrana. Viděl jsem to na své CX-3, CX-5 i na M6 - fakt hooodně odfláknuté
 
Nevím já to sledoval na M2 před 2 lety a na M3 letos a oboje vypadalo pěkně - minimálně stejně co u VW.
A jak se ukazuje na Mazdach do 10 let staří tak je to docela dobrý. Já to auto vidím tak na 10 let takže myslím ze jsem v klidu.
 
Stejne jako VW? To nevím, který model máš na mysli ???
Máme v práci zánovní Transporter a tam je protikorozní ochrana 0. Dokonce ani přední plastové nadkolí nezakrývá kastli okolo kola, takže tam je odkrytý lak a ani voskem to neni ošetřené. Podlaha v místě, kde dosedají dveře byla asi po 2 letech rezavá.

No, každopádně z nějakého důvodu koncernu nikdy moc nerezly podvozky, alespoň dříve ne, což se IMHO o Mazdě říci nedá. Já teda M3 nechal oo koupi bezodkladně ošetřit...
 
vše by před vystříkáním demontoval, což dost zvedne cenu .

Co presne myslíš pod vystriekanim dutín. Ja som strekol dvere, prahy, podbehy, kufor vpredu vzadu sa mi zdá ze este asi 2 časti kde som videl otvory. A jedine co som skladal tak boli prahové listy a ťažšie na kufri-co je za pár minút dole. Keď dáš dole prahové listy tak jasne ze treba ostatné otvory prelepit aby si troska nazbierala interiér. Aj pri ostatných častiach. S metrovou troškou som sa dostal všade.

Odoslané z SM-A528B pomocou Tapatalku
 
to je dost naivní názor, sundej kryty a dekly uvidíš jak se výrobce postaral :joy: , to že to nějaký týpek v rychlosti proběhne v Antverpách a občas někam něco stříkne - tomu neříkám žádná ochrana. Viděl jsem to na své CX-3, CX-5 i na M6 - fakt hooodně odfláknuté
Souhlas. Mimo plasty je nástřik dostačující a po třech letech je vše ok. Ale pod plasty není vůbec nic takže tam padl dinitrol + dutiny. Letos nemilé překvapení na přední napravnici. Pod krytem motoru je neosetreno a mám tam rezavé 2 části cca 10 cm tak to na jaře vybrousim, osetrim a nalakuji. Doporučuji kontrolovat právě tam. a0cb808bdd2cf4df8e353eeeed2bd192.jpge962e1bf7e057c2721d26a2b43d94bc6.jpg

Mazda 3 BN
 
Já tedy sundal všechny plasty. Rozhodně doporučuji. Demontáž a montáž plastů jde zvládnout i před barákem. Není to příliš komfortní, ale když je vysoký rantl na chodníku, tak se to dá.
 
Dneska jsou ty nápravy hrozně ošetřené. Nápravy s náznakem povrchové koroze, ještě než auto vyjede z továrny, taková je realita například koncernových vozů.

Letos jsem na druhém autě přehazoval zadní nápravu od poláků, která si vesele trajdala rok na autě a pak rok hnila v garáži a byla lépe ošetřená než ty z fabriky, to je docela smutné.
 
V AutoChodura jsem dával stříkat spodek a dutiny minulý týden na svojí M6 GJ a můžu jen doporučit, rozhodl jsem se pro ně na základě referencí v tomto vlákně, někdo je tu doporučoval a dával i foto jejich práce.
V jiných, menších servisech měli s nástřiky plno na několik měsíců dopředu, tady mi dali termín hned na následující týden ? Trvalo to celkem 2 dny (dopoledne 1. den přistaveno, 2. odpoledne hotovo), vosk z dutin je lehce cítit ale nic hrozného a hlavně neteče několik dní jak jsem zažil předtím, takže po příjezdu domů stačilo jen otvory ve dveřích a prahy pod nimi otřít technickým benzínem a bylo hotovo.
Je u nich i možnost zapůjčit náhradní vozidlo, ale je třeba si ho předem objednat - já to neudělal a jen díky štěstí jsem nejel domů mastnou tyčí ?
Stálo mě to 8000 i s geometrií a náhradním autem na 2 dny, cena se může lišit podle toho, kolik spotřebují materiálu a samozřejmě jaké a jestli vůbec zvolíš náhradní vozidlo.
Trvanlivost nástřiku by měla být 4 roky, pak je potřeba nechat nástřik zkontrolovat a případně lokálně opravit.
Našel by sis lepší reklamu. Ale špatně. :cool:
 
Prosim tě co tím myslíš? Choduru jako nebrat nebo co bylo špatného na té zkušenosti od @Daniel.K?
to Kalvera:

To by mne taky zajímalo, panč Choduru jsem vyhodnotil, že bych ho letos zkusil. Každou osobní zkušenost, špatnou i dobrou, proto uvítám.
 
Našel by sis lepší reklamu. Ale špatně. :cool:
To je tvůj názor, na který máš samozřejmě právo ? O tuhle zkušenost jsem se podělil, abych pomohl členovi komunity, která mi dopomohla ke skvělému autu a sám z toho nemám ani halíř. To, že zmiňovaný servis proběhl můžu klidně doložit scanem faktury ?
 
V Mratíně mají krásné dílny, asi starý statek. Přijímací technik příjemnej, vše vysvětlí a koukne s vámi na stav na jámě.
Sundali všechny kryty, očistily, penetrovaly aby se koroze nešířila a aplikovali nástřik. Dokonce mi stříkly výfuk na stříbrno. Dutiny jsou dost cítit, minimálně týden se odpařují, občas trochu vyteče z otvoru, stačí jen otřít. Nechal jsem dělat i geo.
Předávání na jámě, takže se podíváte co kde je uděláno.
Trochu mě mrzel od vosku zapatlanej volant a řadička. Stačilo jen otřít čističem na kůži a je to ok.
Za 15 mám dobrý pocit, že jsem majdě dopřál delší život.
Na autech lecos udělám sám, ale tohle bych nedal....

20220208_090442.jpg 20220208_090433.jpg 20220208_090447.jpg
 
Mazda 3 BP hatchback ... 3 roky stará ..
Vešel bych se ještě k někomu na ošetření spodku ?
Sháním poctivou práci .. protože Mazda :D
Kámoš co měl dělat tak nakonec předělává celou dílnu a .. zima se neúprosně blíží... A já nemám kdo by provedl .. popř.doporučte prosím někoho ..
Díky
 
Back
Top