Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
A je nutné nechat schnout vosk před opětovným nastrojením? To je zbytečné, ne?Mnooo, jeden den na kompletni proceduru mi prijde taky malo, hlavne to vyschnuti po horke wapce nejakou dobu trva, pak taky schnuti pred opetovnym nastrojenim
Kde sis to nechaval delat tim dinitrolem?Ten vosk nebude nic moc, ta černá hmota, kterou se to dodatečně stříká (Dinitrol apod.) má jistě delší trvanlivost, po prvním stříkání se to má asi po těch 4 létech obnovit a pak už to má snad více vydržet..Zobrazit přílohu 36407Zobrazit přílohu 36408Zobrazit přílohu 36409
Jaký typ/označení dinitrolu?Pratele, mate nekdo tip, jak dinitrol na podvozky z plechu sundat? Uz jsem na to vyzkousel snad vsechno, vcetne hrube sily a drzi to porad jak haj.l
Jestli je to Dinitrol 4941 černý hustý vosk, tak ho nejdřív seškrábeš plastovou špachtlí (plastovou aby jsi nepoškrábal plech) a zbytek dočistíš technickým benzínem nebo petrolejem. Případně můžeš vyzkoušet velmi horkou VAPku a pak dočistit/odmastit.To netusim, je to ten bitumen-vosk cerne barvy, co se strika na podvozky...