• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

podvozek Antikorozní nástřik podvozku a dutin

No právě.Psal jsem tam, tak uvidím co odpoví jak to dělají.
 
pokud je to voskem a je auto suché, je to šibeniční termín. Pokud by to bylo tím tvrdým sajrajtem, tak cca 3 dny. Odstrojeni, oplach, očištění, aplikace, schnutí, nástrojení
 
Je to voskované a dělané za hezkého počasí bez dešťů, tak to asi schlo dobře. Ale kdo ví, možná začali už ten den předem. Vezla jsem to tam nakonec už nějak kolem jedné odpoledne, protože jsme chtěli nechat udělat ještě Carplay.
 
Mnooo, jeden den na kompletni proceduru mi prijde taky malo, hlavne to vyschnuti po horke wapce nejakou dobu trva, pak taky schnuti pred opetovnym nastrojenim
A je nutné nechat schnout vosk před opětovným nastrojením? To je zbytečné, ne?
 
A je nutne nechat uschnout cerstve nalakovanou lavicku, nez si na ni sednes?
 
Ponekud demagogické srovnání o_O Je, ale z ní zase chci v krátkém čase odejít a čistý..
 
Tady přidám dnešní odpověď na nástřik podvozku Mazdy 3 BP z Mazdy Tábor.

Dobrý den,

Nástřik podvozku je už aplikován z výroby(rovné plochy a nápravy) ale není proveden nástřik pod plasty a kryty podvozku,výfuku,podběhů blatníků a možná i části prahů.Pokud by jste se rozhodl pro nástřik tak se musí demontovat všechny kryty,vyyčisti,odmastit a doporučujeme nástřik originálním voskem Mazda-na plochy podvozkový vosk a do záhybů,spojů a dutin -dutinový vosk.

Kompletní práce trvá asi jeden pracovní den,ideální je vyzvednout druhý den.Cena je asi 6.000 až 7.000 korun.

V současné době je lepší se objednat asi 14 dní dopředu.



Vozidlo musí být před nástřikem suché,proto je lepší přivést ho den před opravou pokud nebude jistota příznivého počasí.



Děkuji,



Martin Jordák
Vedoucí servisu
 
V AutoChodura jsem dával stříkat spodek a dutiny minulý týden na svojí M6 GJ a můžu jen doporučit, rozhodl jsem se pro ně na základě referencí v tomto vlákně, někdo je tu doporučoval a dával i foto jejich práce.
V jiných, menších servisech měli s nástřiky plno na několik měsíců dopředu, tady mi dali termín hned na následující týden ? Trvalo to celkem 2 dny (dopoledne 1. den přistaveno, 2. odpoledne hotovo), vosk z dutin je lehce cítit ale nic hrozného a hlavně neteče několik dní jak jsem zažil předtím, takže po příjezdu domů stačilo jen otvory ve dveřích a prahy pod nimi otřít technickým benzínem a bylo hotovo.
Je u nich i možnost zapůjčit náhradní vozidlo, ale je třeba si ho předem objednat - já to neudělal a jen díky štěstí jsem nejel domů mastnou tyčí ?
Stálo mě to 8000 i s geometrií a náhradním autem na 2 dny, cena se může lišit podle toho, kolik spotřebují materiálu a samozřejmě jaké a jestli vůbec zvolíš náhradní vozidlo.
Trvanlivost nástřiku by měla být 4 roky, pak je potřeba nechat nástřik zkontrolovat a případně lokálně opravit.
 
Ten nástřik voskem v Mazdě má taky životnost 4roky+?
Pocitově mi přijde že ty nalstřikové hmoty budou trvanlivější
 
Ten vosk nebude nic moc, ta černá hmota, kterou se to dodatečně stříká (Dinitrol apod.) má jistě delší trvanlivost, po prvním stříkání se to má asi po těch 4 létech obnovit a pak už to má snad více vydržet..
před aplikací.jpg po aplikaci.jpg po aplikaci_1.jpg
 
Poslední úprava moderátorem:
Zdravím, čím radši nechat stříkat dutiny a podvozek. Dinitrolem (vosk) nebo mi nabízí Hexagone (přípravek na bázi kaučuku a asfaltu?
 
Pratele, mate nekdo tip, jak dinitrol na podvozky z plechu sundat? Uz jsem na to vyzkousel snad vsechno, vcetne hrube sily a drzi to porad jak haj.l :(
 
Pratele, mate nekdo tip, jak dinitrol na podvozky z plechu sundat? Uz jsem na to vyzkousel snad vsechno, vcetne hrube sily a drzi to porad jak haj.l :(
Jaký typ/označení dinitrolu?
 
To netusim, je to ten bitumen-vosk cerne barvy, co se strika na podvozky...
 
To netusim, je to ten bitumen-vosk cerne barvy, co se strika na podvozky...
Jestli je to Dinitrol 4941 černý hustý vosk, tak ho nejdřív seškrábeš plastovou špachtlí (plastovou aby jsi nepoškrábal plech) a zbytek dočistíš technickým benzínem nebo petrolejem. Případně můžeš vyzkoušet velmi horkou VAPku a pak dočistit/odmastit.
Pokud ti to tou plastovou špachtlí nepůjde, tak to není ten voskový nátěr 4941, ale 77B mechanicky odolný vosk. Ten by měl jít taky plastovou špachtlí seškrábat, ale daleko víc se namakáš a před škrábáním je lepší ho změkčit technickým benzínem.
Pokud ani to nepůjde, tak už se nejedná o vosk, ale je to už něco tvrdého typu 447 nebo 445. Tam je lepší uvažovat nad mosazným kotoučem + ředidlo (obzvlášť u 445).

Záleží i kde a jak velký plochy se potřebuješ zbavit. Jestli je to někde zvenku na laku a je to třeba ta 445 tak soucit s tebou (nejdřív to změkči odstraňovačem asfaltu ve spreji). Naopak na podlaze si nemusíš brát servítky, když tak to zastříkáš plničem/základem, tam se na okrasu nehraje.
 
Poslední úprava:
Back
Top