• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

podvozek Antikorozní nástřik podvozku a dutin

IMG_20210515_130002.jpg
Tak plasty sundány a v pondělí na nástřik. Co mě překvapilo jak u zadních podběhů to je orezlé kolem těch šroubů. Musí se to nějak ošetřit nebo to ten nástřik zastaví?
IMG_20210515_113003.jpg
Spodek bez platů
IMG_20210515_115742.jpg
 
Poslední úprava moderátorem:
Nastrik to zakryje a bude to pod nim vesele kvest...
 
Tak jsem to ještě prohlížel. Je to taková povrchová orezlina v místech kde prostě přes nadkolí jde občas voda. Je to zajímavé, na předku to nepozoruju. Žádné puchýřky tam taky nejsou. Tak jsem to aspoň přejel odrezovačem. Víc s tím nenadělám.
 
Moc hezký, zajímá mě to odhlučnění podběhu. Mohl by jsi prosím poslat foto jak to máš nalepené dole, tam co se drží často bordel ? Nechal jsi tam mezeru ? Odhlučnění jsi lepil na tu vycpávku v blatníku? Lepil jsi to po celé délce nebo pouze směrem do kabiny ?
 
Odhlučnění jsem dal po co největší ploše plechového podběhu, ale primárně to nebylo bráno jako antikorozní ochrana a ještě jsem celý podběh následně vystříkal dinitrolem, abych zamezil zatékání do mezer, kde STP nebylo. Jinak dávat odhlučnění po celé délce ani nejde nebo to nedává smysl. Pro seriozní odhlučnění je potřeba to dělat i zevnitř vozu.
 
Aha, tak to já to chci dát naopak. Nejdřív vystříkat a pak na to nalepit odhlučnění. Dával jsi odhlučnění i na plastové nadkolí? A dolů co se drží bordel jsem pochopil jsi ho nedával.
 
Poslední úprava:
Tak já si to zatím patlám po domacku po částech když jsem měnil kotpuce natrel jsem podběhy když jsem menil olej natrel jsem místa pod motorem snad se v lete dostanu i na ostatní místa

Při výměně olejeff4a7f7b27f7be2233f4bdb024ca5277.jpg

Při výměně brzd ddc3f448f53a0b51afdaaaf476fa2f94.jpg

Zmatlaná pomocnice 86f89e121cde6bcf2194d5de571acd78.jpg

Odesláno z mého SM-A520F pomocí Tapatalk
 
Poslední úprava moderátorem:
Aha, tak to já to chci dát naopak. Nejdřív vystříkat a pak na to nalepit odhlučnění. Dával jsi odhlučnění i na plastové nadkolí? A dolů co se drží bordel jsem pochopil jsi ho nedával.
No v rámci logiky věci jsem šel první s odhlučněním, které má dobrou přilnavost na odmaštěné plechové části. A zastříknul jsem to přes to jen abych pokryl to co STP nedalo. Na plastové podběhy to lidi dávají, má to hlavně smysl pokud hodně slyší odlétající kamínky, které rezonují o plasty. Ale v rámci úchytů a šířky tlumícího materiálu si člověk musí zvolit jednu z možností.
 
No já tedy taky preferuju to dát radši na plech, ale až na nástřik, který určitě na čistém plechu bude jistota držení. Ten nástřik na odhlučnění mi připadá jako veliké riziko silného rezivění schovaného pod nástřikem a odhlučněním. Jinak každá pomocnice se hodí :). Zvlášť, když se tváří sympaticky.
Mě to bude dělat firma, tak pak pošlu taky foto.
 
Prosim te, a jak chces cokoliv nalepit na vosk? Resp. jak dlouho ocekavas, ze to bude drzet?

Odhlucneni se lepi na ocistene a dokonale odmastene plochy!
 
Prosim te, a jak chces cokoliv nalepit na vosk? Resp. jak dlouho ocekavas, ze to bude drzet?

Odhlucneni se lepi na ocistene a dokonale odmastene plochy!
No já jenom, že jsem ještě neviděl, že by na čisté karosérii bylo nalepeno odhlučnění a na něm pak ochrana proti korozi.
 
Ochrana proti korozi nastrikana na odhlucneni je nesmysl a ani to nikdo se zdravym rozumem nedela. Stejne tak nikdo nelepi odhlucneni na ochranu proti korozi (vosk) , nebot to je jeste vetsi nesmysl, protoze to tam samozrejme nebude drzet!

ReVolte se ti IMHO snazil sdelit, ze mista, ktere odhlucneni nepokrylo, vystrikal ochranou proti korozi. Mezi bitumenovymi pasy, ktere jsou dukladne nalepeny na HOLOU karoserii snad nema bez pristupu vzduchu co korodovat? Popravde nechapu, co je na cele procedure k nepochopeni.
 
@Dragarta Ahoj, prosím Tě, jak jsi nechala nastříkat spodek auta originálním voskem Mazda, máš nějaké foto jak to vypadá? A jak dlouho si tam auto nechali a jestli to není tajné, tak na kolik tohle vyšlo? Chtěl bych udělat spodek na mojí M3 a taky dutiny. Díky.
 
Ahoj, prosím Tě, jak jsi nechala nastříkat spodek auta originálním voskem Mazda, máš nějaké foto jak to vypadá? A jak dlouho si tam auto nechali a jestli to není tajné, tak na kolik tohle vyšlo? Chtěl bych udělat spodek na mojí M3 a taky dutiny. Díky.
Ahoj, foto bohužel nemám. Nástřik podvozku a dutin Mazda voskem včetně demontáže krycíh plastů stálo 6 500 Kč včetně DPH. Jelikož mám Mazdu Tábor trochu z ruky, auto jsem tam vezla den předem, aby následující den hned ráno mohli začít pracovat a na konci pracovní doby jsem si ho mohla "navoněné" vyzvednout :)
 
Hmm. tak to byl fofr. Co tak čtu tak to trvá cca týden, umytí, vysušení podvozku a nástřik. Cena je taky dost dobrá, zkusím se informovat vTáboře. Mám to taky z ruky, jsem z Moravy, ale v létě tam jedu na týden, tak třeba by se to dalo spáchat. Uvidíme. Díky za info :) ?
 
Mnooo, jeden den na kompletni proceduru mi prijde taky malo, hlavne to vyschnuti po horke wapce nejakou dobu trva, pak taky schnuti pred opetovnym nastrojenim :eek:
 
Back
Top