Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Co znamená "reset do učícího módu"?Zdravím, tak mám taky vyměněn olej v převodovce. U mě v 96tis první výměna. 9l oleje se spotřebovalo, nový filtr. 10400 s DPH. Využil jsem Kaps Brno jak i mnozí ostatní tu nademnou. Přístup dobrý, projetí vozu, komentář, co se bude dít apod. Pak nákuk na stav a vzhled oleje a další vysvětlení u zvedáku. Trvalo to cca 2h. Není problém počkat u nich na provozovně, mají tam 2 gauče na sednuti a TV, udělají v případě zájmu kafe. Za mě ok. Ale nemám zkušenost jinde. Auto jede stejně jak předtím, řadí dobře, ale podotýkám, že nebyl předtím žádný problém krom jakési chvilkové jankovitosti převodovky, kterou jsem spravil resetem zpět do "učící o" módu před asi 5 tisíci km.
Skôr ma desí ten zvuk ako fakt že pedál klesá keď sa dá do činnosti posilovač.To je normální.podtlakem se aktivuje posilovač brzd.Pokud poklesne příliš moc,je zavzdušněný systém.Dělají to všechny benzíny,dokonce i stará Š 105/120/130/136
Co znamená "reset do učícího módu"?
Tohle nejde moc dohromady.při rozjezdu na volnoběh
U automatu jo. Prostě pustíš brzdu s auto se pohne.Tohle nejde moc dohromady.
Jo rozjede se rychlej a víc táhne, jako by se zvýšil kroutící moment. Předtím se po puštění brzdy jen tak táhla. Když mám auto před sebou, tak musím mnohdy ještě znovu na brzdu. To před výměnou nebylo. Jinak ve městě na křižovatce se rozjíždím vždy jen na volnoběh. Na plyn jdu až po pár metrech podle aut přede mnou.Tohle nejde moc dohromady.
ahoj, já tam 2020 nechal 9k a 2023 taky 13k, a jestli 12l při proplachu tak to asi bylo docela zabordelené, já to vždycky beru tak, že jsem něco udělal pro vůz, který mi to vrátí na cestách A měl bys to poznat i na řazení, že ten automat řadí "hladčeji" bez nějakého škubání a kopání ...Měnil jsem na doporučení po 169tis. v Auto Efekt Zlín, protože s tím i občas tahám koně. Chování se malinko změnilo hlavně při rozjezdu na volnoběh. Za jízdy moc změnu nepozoruji. Z toho, co tady čtu jsem asi hodně přeplatil, ale zase dám na Boučka. Mám na něj jen ty nejlepší reference.
Zobrazit přílohu 52175
Dělám to tak celé roky i u mých obou manuálů Opel G 2.0 DTI a 2.2 DTI v kolonách i na křižovatkách, šlo to i na F-kové Astře 1.7DTI už před 25lety, ale tam už to člověk musel pouštět opatrně. Většina D-čkových dvoulitrů utáhne s 1. na volnoběh i "barák"(obrazně).U automatu jo. Prostě pustíš brzdu s auto se pohne.
Jasné, to je ideální přístup. A nakonec bych ty prachy stejně projel a možná i víc...... já to vždycky beru tak, že jsem něco udělal pro vůz, který mi to vrátí na cestách .....
Výměna oleje a vyčištění teda zlepší funkci a je to fakt při těch rozjezdech cítit. I když výrobce deklaruje "doživotní", myslím, že dát na doporučení a vyměnit se vyplatí......Už z principu fungování hydrodynamického měniče je to normální, v prokluzu funguje jako násobič momentu.