Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Konfigurátor jsem zkoušel Banner a Exide. Nabídlo mi to dle mého názoru celkem slabé baterie.
Lepší IMO občas připojit nabíječku, než kupovat zbytečně velkou baterku. Pokud chceš co nejmenší samovybíjení, kup AGM nebo gelovku.Konfigurátor jsem zkoušel Banner a Exide. Nabídlo mi to dle mého názoru celkem slabé baterie.
Momentálně nemám kde napichnout,budu muset někoho najít. baterka tam je nějaká Starline,která už je slabší. Může na to mít vliv?Chtělo by to mrknout na diagnostiku, jestli je něco v paměti. Stačit bude Forscan a kompatibilní adaptér od číňana za $10.
Edit: shr3k byl rychlejší
Havířov. Už mám objednáno tohle,ale bůh ví kdy to přijde. https://www.aliexpress.com/item/32876810879.html?spm=a2g0o.cart.0.0.58f93c00hQ3XFr&mp=1Odkud jsi?
Jinak bude stačit toto + dodělat switch na HS/MS: např: https://www.ebay.com/itm/Auto-USB-E...epid=0&hash=item443a18fef3:g:srsAAOSwVGFZujJj
popř toto s HS/MS switchem: https://www.ebay.com/itm/4E5B-Techn...587286?hash=item262b8f94d6:g:7h4AAOSwWqtdyNvE
prosím tě, mám stejnou orig. baterii v autě a na nabíječce mám možnost přepínat mezi běžnou a AGM, jaká tato baterie vastně je ?/nabíječka CTEK MXS 5.0/Ahoj Mazďáci:
Prosím o zodpovězení pár dotazů:
1. co se stane, když nabiji akumulátor přímo přes minusový pol na akumulátoru?
2. Jak se to lze opravit zdali to má na něco vliv?
3. Je vhodné použít dobíjení moderní originální baterii do Mazda 3 2017 autonabíječkou Starline GV STCLASS430?
Zobrazit přílohu 24811
auto nabíječka: https://www.autokelly.cz/Product/GV-STCLASS430/4732136
Návod: https://img.elit.cz/rgcmedia/s/096/020/56383c2084fb4ad9a2486beef179ffb3.pdf
Originální baterie:
4. Nevím zda je to zaplacenou / EFB / AGM, zda je výše uvedená autonabíječka vhodná?
https://www.auto.cz/nesmysl-jmenem-stop-start-vedeli-jste-ze-nici-autobaterie-113291
Zobrazit přílohu 24812
5. Měl jsem akumulátor na nějakých 11V, a po +- 3 hodinách jsem na 12.78V. Ideálně je 14.4 V? Jak dlouho +- nechat autobaterku nabíjet? Přes noc +- 10 hod?
Zobrazit přílohu 24809
Až teď jsem našel místo, kde se má uchytit minusový pol. Tak pro ostatní neznalé:
Zobrazit přílohu 24810
Zdroj: https://www.carcarekiosk.com/video/2014_Mazda_3_Touring_2.0L_4_Cyl._Sedan/battery/jump_start
Děkuji
Omlouvám se za moji natvrdlost. Kde konkrétně to mám napojit na kostru za senzor? V mé Cx-5 KY 2017 je baterie připojena jedním kabelm na + a jedním, který se rozvětvuje na -. Jedno z těch rozvětvení je připojeno ke ke kostře. Tedy ke kostře dle mne znamená to samé co - pól na baterii. Celé odpoledne to tu pročítám a nejsem z toho nijak chytrý. Dnes mi auto vyhodilo hlášku "Battery management malfunction". Jezdím bohužel krátké trati s častými starty. Baterie je 3 roky stará. Auto mám celoročně v garáži a není problém ho nechat semtam na nabíječce. SoC ve Speedmeteru mi ukazoval asi 55 procent. Po cca 30 km cestě 63. Mám v plánu asi Lidl nabíječku na nějaké to nabíjení. Děkuji.Dobíjí to naplno, protože si myslí, že je vybitá. U nové na nějaké míchání kašli, normálně ji dobij přes proudový senzor připojenou v autě proti kostře běžným programem. State of charge by mělo tak vylézt.
Děkuji.Mínus na kostru přesně sem
Zobrazit přílohu 28373
https://www.nabijeckyctek.cz/faq/Ahoj, chtěl bych se ujistit. Mohu s ctek mxs 5.0 a baterií zapojenou v autě použít režim agm+recond a nic s baterií nešroubovat, neměřit a neřešit?
Běžný režim nabíjení by měl být agm? (i když je zřejmě efb, píšou: 80Ah start-stop)
Díky
Zobrazit přílohu 30503