- 430
Já jezdím Zimmermann brzdy na čtvrtém autě a nikdy jsem žádán problém neměl. A já brzdy opravdu nešetřím, nemluvě o německých dálnicích... obzvláště když mi z pravého pruhu skočí před auto ve vysoké rychlosti nějaký člen z východního bloku . Měl jsem děrované, hladké a teď 320 mm vpředu, vč. zadní nápravy a vše OK.Par z nas tu ma Rotinger, delaji ruzne dezeny.. Za me oproti EBC kotoucum zadny rozdil v ucinnosti. Zimmermany jsem nikdy nemel, ale na Nissan klubu par klukum praskly nebo se zvlnily. Jeste muzes dat Brembo, nebo ATE, ty take delaji drazkovane. S prasnosti to je tak nejak protichudne, co brzdi prasi no. Vyjimka jsou mozna ty Red Stuff, ale zase nekomu prijde, ze brzdi min nez ocekaval. Otcim mel na °°°°A6 keramicke ATE a vubec to nebrzdilo a sly dolu. Jeste muzes mrknout na Hawk, ty take delaji nejakou keramiku, ale jistli pro tvuj model ti nepovim. Pokud chces udelat nejake kombo, tak vice zalezi na desce, nez na kotouci, jak to bude brzdit. Takze uplne v pohode muzes dat nejake EBC, Hawk, Ferodo desky na standardni kotouce jako TRW, Jurid, ATE, Brembo, Ferodo.... Co mam vyzkousene levne dobre kotouce, tak jsou ABS a NK. ABS jsme nedavno davali tatkovi uz na druhe auto. A s NK komplet brzdama jsem kupoval ja Mazdu. Vzadu jsem je nechal. A loni jsem zkusil jako alternativu k EBC kotoucum dat Rotinger. Ale klidne bych dal i Brembo nebo ATE drazkovane, jenze ty se nedelaji na muj model. Brzdovku mam ted vyzkousenou takovou streetovku od ATE. Neni to uplne zavodni, neni draha tim padem, ale je znatelne lepsi nez standardni. TYP 200 se jmenuje