Tady mas ty Rotingery levnejsi, cena za 2ks.
Brzdy Rotinger | Doručení nad 2700Kč zdarma | Na trhu již od 2010 | Odborné poradenství | Široký výběr | Dárky k objednávkám | TOP značky v nabídce
race-shop.cz
Muzes si vybrat dezen. Ja mam dezen T1 a nehuci. Na Primere jsem mel neco jako T4/T5 od EBC a ty hucely. Ale me se to spis libilo.
@MAN ma T2, tak ti rekne, jaky maji zvukovy projev. T6 v dobe kdy jsem je porizoval nebyl jeste. Kdyz bych mel porovnat Rotinger a EBC Turbo Groove, tak jsem si v brzdnem ucinku rozdilu nevsimnul, za stylu jaky jezdim.
Jeste ti tam chybi Brembo Max, jestli se vyrabeji na tvuj model, na muj nebyly. Ty jsou take drazkovane. Podobne dezenu T2 od Rotingeru.
T1 kotouce+EBC yellowstuff desky mam vpredu a NK kotouce+Ferodo Premier desky vzadu a brzdovku ATE TYP 200 (neni zavodni, radil bych ji jako takovou streetovku a tim padem je i levna). V D jsem nekolikrat po sobe brzdil ze 180+/200+ za pomalejsim autem a nepozoroval jsem nejake vadnuti. Ty yellowstuff proste brzi oproti ATE deskam uplne jinak. S ATE deskama na ABS kotoucich ted jezdim na Aurisu a ne ze by to brzdilo spatne, to ne. Brzdi to dobre, ale jinak. Proste jsem si zvyknul na lepsi no.
O Zimmermannech jsem tu psal nekdy drive, ze nekterym klukum na Nissan klubu se zvlnily. Plus cena je vyssi, to bych sel spise do Brembo Max, nebo Rotingeru.
Pokud chces aby to lepe brzdilo nez ted, tak urcite se vyplati porit neco lepsiho na predek - drazkovany kotouc+street deska (EBC, HAWK, Ferodo) a dozadu klidne neco overeneho, aby te to nestalo majlant, kdyz to stejne nevyuzijes. A lepsi brzdovku. Uvidis, ze budes spokojeny a nevyjde te to o tolik vice, nez kdyz bys tam dal zase neco co neurazi.