jirka87
rodinný člen KLANu
- 363
Co je tady k hádání ? A proč bychom to dělali ? Na kraviny nemám čas.
Realita je, že když si jiný člověk se stejným autem jako ty (do puntíku) nasadí stejné desky, nevydrží mu stejně. Protože mezitím co ty budeš jezdit defenzivně, hlavou a nebudeš tahat občasně vozík, tak ten druhej (u automatů častý neduh) bude furt stát na brzdě kdy to není třeba, bude jezdit brzda plyn a místo krátkého intenzivnějšího brždění například z Mohelničáku, nebo využití brzdné síly motoru bude jak motyka celej kopec dolů mírně a trvale přibržďovat.
řekl bych, že na tomto konstatování faktu není nic, co by šlo rozporovat a hádat se o tom. Takže můžu jen zopakovat, že výdrž 60 000Km na deskách XY je velmi silně relativní pojem a nevychází z žádného srovnání.
Až napíšeš :
- jezdím denně toto a toto (například dojíždění do práce po stále stejné trase a velmi podobných podmínkách), jízdní styl stále stejný, osazení auta stejné
- na deskách ATE typu XY jsem takto najel 35 000km
- na deskách TRW jsem takto najel 60 000Km
- na deskách Textar jsem takto ale najel 84 000Km
Při výměně desek vždy kontrola chodu třmenů a celková kontrola brzd aby bylo zaručeno, že ani jedno kolo a to ani minimálně nepřibržďuje apod.
Tak PAK se bavíme o skoro relevantní informaci. A jinak ano, TRW obecně vzato nejsou žádný šmejd.
Realita je, že když si jiný člověk se stejným autem jako ty (do puntíku) nasadí stejné desky, nevydrží mu stejně. Protože mezitím co ty budeš jezdit defenzivně, hlavou a nebudeš tahat občasně vozík, tak ten druhej (u automatů častý neduh) bude furt stát na brzdě kdy to není třeba, bude jezdit brzda plyn a místo krátkého intenzivnějšího brždění například z Mohelničáku, nebo využití brzdné síly motoru bude jak motyka celej kopec dolů mírně a trvale přibržďovat.
řekl bych, že na tomto konstatování faktu není nic, co by šlo rozporovat a hádat se o tom. Takže můžu jen zopakovat, že výdrž 60 000Km na deskách XY je velmi silně relativní pojem a nevychází z žádného srovnání.
Až napíšeš :
- jezdím denně toto a toto (například dojíždění do práce po stále stejné trase a velmi podobných podmínkách), jízdní styl stále stejný, osazení auta stejné
- na deskách ATE typu XY jsem takto najel 35 000km
- na deskách TRW jsem takto najel 60 000Km
- na deskách Textar jsem takto ale najel 84 000Km
Při výměně desek vždy kontrola chodu třmenů a celková kontrola brzd aby bylo zaručeno, že ani jedno kolo a to ani minimálně nepřibržďuje apod.
Tak PAK se bavíme o skoro relevantní informaci. A jinak ano, TRW obecně vzato nejsou žádný šmejd.