Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Kto má možnosť zakúpiť ebc sadu tak by som určite neváhal. Podľa mňa na auta do 1400kg je ideálna kombinácia dopredu red a dozadu Green, tam sa mi to moc nehreje a tie čiastočne keramické red dosky by tam nemali nejaký význam. Kotúče podľa preferencií, všetky sú z rovnakého materiálu aj drazkovane aj tie deravé, rozdiel v brzdení nebude ani v hluku. Ja mám drazkovane vpredu a vzadu tie základné. Pri tých červených doskach je ale dôležité dodržať ten ich bed-in postup prvých 1000km.No to ešte neviem, teraz som ich založil. O pár dní budem vedieť viac. Niektorí tu majú skúsenosti tak by sa mohli vyjadriť. Ale ako hovorím niet nad vlastnú skúsenosť.
Odoslané z SM-G975F pomocou Tapatalku
přesný typ si najdeš na tom anglickém webu a pak to dáš na českém jen vyhledatA jak tady poznám že to sedí na mazdu 3? Tam to nejde filtrovat podle auta...
Tak to je úplný luxus. To by znamenalo, že ty kotouče dokáží najet (při tomto stylu jízdy) 2 miliony kilometrů. Mhmmm, dobrý. ?Tak po změření opotřebení kotoučů doplňuji informaci o keramických deskách Bosch BC1711, které jsem tu doporučil před pár dny tady. Za 6,3 tkm najetých za necelé 4 měsíce ubylo jen kolem 5 - 6 setinek mm z origo kotoučů. Desky jsou tiché, nepráší, brzdí jak mají, takže maximální spokojenost. Podrobnosti v mém vláknu o mojí mazdičce.
Nevím, jak jsi spočítal 2 miliony , mně vychází cca 100 tisíc, když jsem v půlce jeho životnosti. Uvádím to také ve svém vlákně.že ty kotouče dokáží najet (při tomto stylu jízdy) 2 miliony kilometrů. Mhmmm, dobrý.
200000km-240000km (na ventilovaných předkách je povoleno 2mm z novýho)Tak to je úplný luxus. To by znamenalo, že ty kotouče dokáží najet (při tomto stylu jízdy) 2 miliony kilometrů. Mhmmm, dobrý. ?
Aaaa, omluva. Udělal jsem chybu v desetinné čárce. 200-250tkm, jak píše Max.Nevím, jak jsi spočítal 2 miliony , mně vychází cca 100 tisíc, když jsem v půlce jeho životnosti. Uvádím to také ve svém vlákně.
Zkus ještě zkontrolovat zadní silentbloky předních ramen. Hodně lidem to pomohlo od vibrací ačkoli u auta co mám já a najeto 30t km to je trochu brzo. Jinak mě nenapadá kde hledat příčinu. Kotouče podle mě jsou ok ale serese něco jiného. Buď ložisko s nepatrnou vůli nebo něco v nápravě. Ale nesedí mi tento jev k tomu malému nájezdu. Leda že od výroby něco špatně..Tak vitej v klubu! Ja uz nevim co s tim. Poprve se po ~33 tisic menily vsechny kotouce, a po dalsich 3tisic km to mam spatky. Stejne jako u tebe: pri jemnem brzdeni nic, ale kdyz brzdim ze 100 nebo 130 (porad nijak prudce), uz citim jak vibruje cele auto. Kdyz pri brzdeni na chvili pustim volant, rozkmita se do stran.
Ukazal sem to i v servisu, jenze co oni muzou delat? Opet se to zmerilo na dynamometru, opet se ukazalo ze brzdnej ucinek neni po obvode kotouce konstantni. Takze opet zadost do Mazdy o uznani opravy v zaruce, opet musim cekat par tydnu, pak to vymeni zas za originalni (v zaruce odmitaji menit za jine kotouce), a zas budu cekat kdy se to vrati.
Rok a pul sem mel radost z auta, a ted se to se*e. Nejdriv zrcatko, ted brzdy uz podruhe. Tohle mi opravdu bere dobrou naladu...